Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Smutný klaun
Autor: zoly (Občasný) - publikováno 13.6.2000 (15:19:08), v časopise 16.6.2000

Uzavřený do čtyř stěn.
Schoulený v rohu.
Vystrašený a promrzlý.
Smutný klaun.

Pološílené oči hltají slabý
proužek světla pronikající
do cely Opuštění.
Vrásčité ruce touží
po hřejivém dotyku,
který nepřichází.

Posmívali se mu
a on se za to mstil.
Teď pyká on.

Postavil si kolem sebe vlastní zdi.
Tak tlusté,že jimi nepronikne
žádný cit a srdce se mění v kámen.
Zbylo jen zoufalství,nenávist...
...lítost?

Už nemá sílu.
Chce umřít.
Pohřben v zapomnění.
Starý Smutný klaun.

Jeho život nestál za nic...
...a...smrt taky ne.


Poznámky k tomuto příspěvku
Trisi (Občasný) - 13.6.2000 > ....proč je všechno tak smutné, tak zahlcující....já nejsem veselý člověk...smutní lidé se v tvé poezii utopí... je až příliš aktuální...příliš živá...dej nám naději...po technické stránce - v tom si nevěřím...píšu to všem, co zavrhli rýmy jako přežité...snad můžeš zkusit svou poezii nějak oživit...přidat kontrast...někde zase ubrat...nedoříct...zahlcuješ...víc hravosti se slovy, s obrazy...už nevím...atmosféru si navodila hezky...jen nebuď přístě tak doslovná...
Body: 3
<reagovat 
Vea (Občasný) - 16.6.2000 >
Body: 3
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 16.6.2000 > Ta basnicka ma hezkou myslenku, jen bych mozna ocekaval, ze tu a tam v ni bude zarit nejaka jiskricka, nebo jak bych to rekl, ktera se bude v tom textu jakoby vynorovat z one mlhy klaunova zoufalstvi ... ta basnicka muze byt zoufala, proc je, je dle meho ale dosti jednolita ... to je jedine, co bych ji mohl vytknout ... jinak neni spatna ...
Body: 3
<reagovat 
Lord Kikin (Občasný) - 16.6.2000 > Mnoho uz bylo receno, proto dodam jenom takovy detail. Misto "a on se za to mstil." Bych dal "a on se za to pomstil!" Bylo by to pekne vygradovani, ktere, jak si myslim v tom useku ma byt.
<reagovat 
Cid (Občasný) - 26.6.2000 > Co se týká mistrné poznámky Lorda Kikina, je dobře mířená, ale filosoficky by to nezapadlo. Pomstít se znamená jednorázový, nebo krátkodobý akt. Kdežto mstít se je vyjádření dlouhodobého stavu. A ten člověk končí vyčerpán a zhroucen vlastní pomstou. Válčil proti druhým a prohrál sám sebe. Jinak nádherné.
Body: 5
<reagovat 
ten_s_kytarou (Občasný) - 8.8.2001 > Někomu chybí rým. Někomu se to příliš smutné zdá. A ten smutný klaun? Toho nikdo se neptá ... a ani komentáře dobře míněné nerozjasní tmu ... nedají sílu k životu ... a ani o píď nejsou zdi tenčí. A přesto jimi sebelítost proniká ... stárnoucí smutný klaun ... bože, jak já ho znám ... ty úklony, ten smích, ta radost veliká ... a pak když jsem sám ... když masku smíchu odkládám ... ach té filozofie všude kolem ... ale co vy o něm víte? Co o tom klaunovi opravdu víte?!?! Tak běžte už pryč ... komedianta jsem Vám celý život dělal ... teď mi dovolte půjčit si mistrova slova: Tak běžte všichni pryč, já chci umřít sám ...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter