Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí "Tmavá aura zemí a měst z kolekce článek z tisku...
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 7.5.2009 (00:11:20)
další>
" "Tmavá aura zemí a měst

Dnešní hektická doba v celosvětovém měřítku žijící převážně v temnotě konzumu, „zbožňující" trh a mamon, který by jí zajistil iluzorní rozkošnické užívání života, způsobuje odklon od Božích zákonitostí stvořeného Univerza, čímž páchá katastrofy znetvořením přírody a chováním člověka. Vždyť člověk byl povolán Hospodinem, aby spolupracoval s Bohem, žil v souladu s planetární přírodou tím, že se stane dobrým hospodářem na vinici Páně, aby rozhojnil její úrodnost.

Místo toho, abychom se stávali světlem světa, jak nás vybízí Ježíš Kristus, zářící světlo Ducha Božího, jsme svědky temné aury planety Země, zemí a měst. -A co je příčinou? Temnota duše – agresivní, smrtonosné myšlenky lidí – závist, nenávist, teror a války. Dle zákona příčiny a následku ( -co zaseješ, i sklidíš ) – negativní myšlenkové energie se nevytrácejí či nevyprchávají, naopak se akumulují a násobí během tisíciletí.

Obdobně jako člověk, který převážně myslí negativně, a i jedná, má temnou auru vyzařování, temný astrální obal, jímž jsou myšleny mocenské agresivní pudy, negativní city závisti a nenávisti, zášti a nevraživosti, obdobně jako destruktivní myšlenky škodolibosti. Jejich součtem je podmíněna temná aura chaotické energie prodírající se do živlů přírody s katastrofickými důsledky, které ničí stvořitelský plán přírody. Agrese, chamtivost, násilí, brutalita, perverze vyvolávají nejen pocity deprese – špatné stísněné nálady nejen lidí, leč i bolest znásilňované přírody.

Země se chvěje jako v horečce, jakoby chtěla svrhnout trýznitele, aby konečně v sebeobraně zaútočila.

Z křesťanského hlediska nahlíženo, zaměřujeme svůj pohled k ojedinělé události ve světě, nepřehlédnutelné, nadějné a spásné, kdy se světu narodil Spasitel – Ježíš Kristus před dvěma tisíci léty s významným poselstvím a výzvou: „Co děláte, co činíte?“ Po celou tuto epochu není svět v pořádku! Jsme kosmické bytosti, nejsme dětmi chaosu. Přestaňme zneužívat lidství, znásilňovat klima planety země s důsledky hrůzných katastrof. Přestaňme s naším sobectvím, nedostatkem tolerance, soucítění a pochopení bližních, včetně přírody jako živého organismu, obohaceného květenou, stromy a různými zvířaty.

Vždyť jsme děti Boží jednoho Otce, který je láskou. Proto se nechme vybídnout, pozvat všemohoucím Bohem a jeho prostředníkem – Ježíšem Kristem – k nastoupení vnitřní cesty míru pokoje a harmonie mezi sebou, mezi lidmi a celým Stvořením.

Závažná závěrečná otázka zní: Jak by vypadala naše země dnes v současné době, kdyby lidé naslouchali laskavé pobídce a příkladu Ježíše Krista – našeho Spasitele, jenž je vítězem nad hříchem, peklem a smrtí – aby opět přišel shůry jako zachránce a soudce. Když se rozhodneme k Jeho následování, budeme naslouchat Jeho slovům – můžeme se v modlitbě zeptat: Co bude zítra drahý Ježíši? Vždyť ještě stále dáváš znamení s nebes, že ještě setrváváš ve svém milosrdenství než přijdeš ke žním!

Překlad z němčiny z časopisu Das Weisse Pferd ...prof. Miluše Šubartová. Die Erde, der Mensch und die Katastrophen ( Země, člověk a katastrofy, ... , ), Brno, 2005




(( Pozn.: ... -autorka dává své texty -včetně tohoto -většinou "volně k dispozici", nepřeje si však, aby případné citáty či úryvky byly nevhodně "vytrhovány" z kontextu -jsem tedy autorkou pověřen posoudit možnost -"vhodnost" použití pouze takového úryvku, apod.; -kontakt na autorku v připadě zájmu "zprostředkuji" ; - Zeanddrich E. ))
."


Poznámky k tomuto příspěvku
Sallybill (Občasný) - 7.5.2009 > Představuju si, že podobně smýšleli ti, co překroutili Kristovo odkaz a "plenili dílo Boží" misiemi, inkvizicí, ti, co Krista zahubili i ti, co ho znovu zahubí. Článek je plný trestu, strachu a chuti páchat násilí. Spasitel je zde psáno s velkým počátečním, kdežto Země s malým. Opsals to, jak to bylo, nebo je to jinak? Nemám teď dost času, ale měl bych přípomínky (vysvětlení) do tří stran. Hdnotím text -něčí- ne Tebe. Nakolik málo Tě znám, vážím si Tě.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 8.5.2009 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 40 41 42 43 (44) 45 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 64 65 66 67 68 68
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter