Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Objevitelé
Autor: Henrietta (Občasný) - publikováno 17.5.2009 (22:51:49)


Poznámky k tomuto příspěvku
Aine (Občasný) - 18.5.2009 > pěkné
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 18.5.2009 > moc pěkné
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 18.5.2009 > jo Jindřich Mořeplavec byl vážně objevitel...Lisabon je nádherný..
<reagovat 
 Henrietta (Občasný) - 18.5.2009 > Mbonita> Nevím, jestli začít debatovat o právu Jindřicha Mořeplavce zařadit se mezi objevitele, když objevování "pouze" podporoval, každopádně důležité je, že Portugalci si možná mysleli, že to právo má, když ho dali do čela na Památník objevitelů?:o)
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 18.5.2009 > Henrietta> 

pravda..možná bylo lepší říci mecenáš..ale...to by bylo na delší diskuzi..

každopádně musím upřímně říci,že Lisabon mě jako město velmi oslovil..


<reagovat 
 Henrietta (Občasný) - 18.5.2009 > Mbonita> Když ono by Památník mecenáše a objevitelů asi neznělo tak dobře:o)
Mě oslovuje ještě stále, je to nádherné město, lidi, život.. šťastní Portugalci, není den abych netoužila se přestěhovat navždycky. Na druhou stranu taky není den, abych neviděla ty lepší věci, co máme doma:o) Škoda, že nejde vzít rodinu, přátele a všechny krásy Česka, šoupnout je sem a žít tady šťastně až na věky:o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter