Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci taky brkoslav severni z kolekce pokusy pokracuji
Autor: zabicka (Občasný) - publikováno 22.5.2009 (00:41:43)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Mima (Občasný) - 22.5.2009 > krásnej akvarel, lehoučkej jak peří.....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 22.5.2009 > tnhle se mi uz libi,je pekny vzdusny,papir pod barvou dycha.Moc pekny.
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 22.5.2009 > pěkně zvládnuté
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
SatyamJ (Stálý) - 22.5.2009 > pekne
Body: 5
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 22.5.2009 > dekuju vsem, jsem rada, ze se libi
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 22.5.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Aine (Občasný) - 22.5.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 25.5.2009 > "

."
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Bohumila (Občasný) - 28.5.2009 > Pěknej ptáček jarabáček,musím přiznat bez vytáček,možná jen trocha pozadí o objektu víc prozradí.
<reagovat 
pelvis (Občasný) - 22.5.2009 > ta fotka to všechno pokazila:-(
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 25.5.2009 > pelvis> mno jo co nadelas, proto sem ji sem nedala . Snad se na me ti co uz hodnotili nezlobi.
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 12.6.2009 > pelvis> to prave nema. Porad jde o tu malbu a nemelo by nikoho zajimat jak vypadala predloha.Aspon myslim teda ze vzdy jde o samotny vysledek,bez toho aby se vedelo jak k nemu autor dosel.
<reagovat 
PesO (Občasný) - 22.5.2009 >

Netvrdím, že by to mělo vypadat jeko fotka, ale tohle je opravdu slabé. Tělo jako vejce. Ocásek jako nalepený. Hlava připomíná hlavu dravce.Možná technicky celkem ujde, ale jako zobrazení ptačího druhu fakt ne-e.

 


<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 22.5.2009 > PesO>  kdo hleda ten najde. Netvrdim, ze sem se pokousela o zobrazeni ptačího druhu... nazev je spis narazkou na jednu debatu u jineho meho obrazku.  Mela jsem dat link na referencni foto priznavam.
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 22.5.2009 > zabicka> se ti to stává docela často že zapomínáš přiznat barvu..v realu musíš být fakt nechutná hromada lží přetvářky a ego ..nejsi blond?
<reagovat 
 PesO (Občasný) - 23.5.2009 > zabicka> Tu fotografii už jsem znal. Pro procvičovámí techniky by určitě byly lepší nějaké motivy z interiéru nebo jít ven a zkusit něco tam, zajímavý povrch, rostlinu... Sestavit si před sebe na stůl zátiší apod....
Použít pěknou profi fotku, kterou je snadné potkat na netu...to je velmi ošidné. Ztvárnění zvířat navíc vyžaduje více, než jednu fotku. Buď to zpracovat technicky tak precizně a dobře, jako to zde na Totemu dovede davidh. nebo, v případě takového ležérnějšího nahození, si udělat více obrázků toho daného tvora a vybrat třeba ten nejpovedenější...
Snad chápeš, jak to myslim. Pokoušej se dál. Držim palce;-)


<reagovat 
 Čtenář - 23.5.2009 > caesarborgia> Většího vola tady těžko potkat,promiň,se vší úctou k tvýmu názoru!Ty když se tu projevíš,tak to vždycky bouchne.Co ty jsi za živočišný druh?Ty musíš bejt Bůh,vole!
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 25.5.2009 > PesO> nemam jinou moznost, je to ryhle a bavi me to. vim ze to myslis dobre, ale delam to tak, jak me dovoli cas a prostor ktery mam.  Preciznost davidah obdivuji, ale nehodlam se tim to zpusobem pokouset cokoliv zobrazovat, pac me to nebavi, nudi a navic v tom nevidim smysl. Nechci to tu rozebirat, protoze tahle diskuze neni pod jeho dilem. Budu se pokouset dal, vzdyt je to kolekce pokusu, tak postupne casem snad urvu trochu casu a budu pokracovat.
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 12.6.2009 > zabicka> v cem nevidis smysl? Jsou to vedecke ilustrace urcene k naucne literature,to znamena ze jejich smysl je jak naucny tak i esteticky.Nemuzes takove ilustrace srovnavat s ,,obryzy" povazovane za ,,umeni" s nejakou ,,myslenkou a zamerem". V podstate jsi tady vyvratila i svoje dilo,protoze ikdyz to neni precizni jako moje malby tak je to porad jeden a ten sam zanr,ty jsi tu fotku neposunula nikam dal,porad je to brkoslav na vetsi s jablkem a to nezmeni ani technika.Takze v tom pripade nevidis smysl ani nad svymi brkoslavy?
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 12.6.2009 > davidhuge> nemyslela jsem obecne vsechny poctive ilustrace naucne, ale moje - nebo spis, ze me to tak nebavi a pripomina mi to praci, za kterou me nikdo neplati coz by byla hruza :D Brkoslav muj je narazka na debatu u meho obrazku kardinal. Taky je to muj pokus o akvarel, takze spis boj s technikou a mela sem pocit, ze konecne to dela co chci ja a ne to co chce samo :D Nepokousela sem se o obraz s myslenkou a zamerem ;) (pokousela sem se namalovat ptaka, ale nikomu to nerikej;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 0 4 5 6 (7) 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter