Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
nebezpečna socha =D
Autor: lidunka (Občasný) - publikováno 11.6.2009 (14:20:47)


Poznámky k tomuto příspěvku
Sakora (Občasný) - 11.6.2009 > Podařený záběr a tím nemyslím jenom koně!
Je jasné, že focení soch a památek se obvykle nepodaří bez toho, že ještě něco "vleze" do záběru. Bylo by fajn si toho koně na chvilku "půjčit" a odnést někam k ideálnímu pozadí, co? Ale tu černo-bílou variantu bych zkusila.

Body: 4
<reagovat 
Věza (Občasný) - 12.6.2009 > líbí, fajn nápad
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 15.6.2009 > mě se to líbí tak, jak to je...s oblohou,s (nejen)kopytem mimo formát, i ty sošičky vzadu...a figura v akci...bezvadný
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 12.8.2009 >

"

 

."


Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 12.8.2009 >

"

 

."


Body: 4
<reagovat 
huwik (Občasný) - 11.6.2009 >

fotka velmi zajímavá. Mám však pár výtek. První asi největší je uřízlé kopyto. A pak pozadí příspěvku se mi moc nelíbí. Pro maximální vyniknutí fotky se doporučuje jednobarevné, nejlíp bílé, černé, čedé. Občas se dává i barevné, ale s tím bych byla opatrná, protože jsem viděla dost málo fotek či obrazů, kde se to hodilo.

Poslední věc je můj osobní názor na foto :o) zkusila bych to hodit do černobíla. Na mě osobně působí čb fotka více profesionálně a tady by se to myslím hodilo.

P.S: máš tam binec :o) dole mezi koněm a holkou jsou sochy a v rohu kus kytky. To je už detail, ale retuš není až tak zdlouhavá věc zvlášť pokud jde o tak malé detaily :o)


<reagovat 
 lidunka (Občasný) - 11.6.2009 > huwik> 

Retuš ? jedine čo viem spravit s fotkou je hodit ju do čierno biela alebo sepie inak nič

ja viem v lavo bol kus stromu a v pravo vežička ,,, tak som fotku orezala ,, preto ma ufiknute kopyto , no a nalavo mi kusok stromu ostal,,, hups =)

no s tymi strednymi panakmi ,,, aj mne tam vadia ale netušim ako ich dat preč

ale mne skor išlo s touto fotkou ukazat, že aj take obzeranie pamiatok može byt zábava =)


<reagovat 
 huwik (Občasný) - 11.6.2009 > lidunka> záleží co máš za program na úpravu fotek. Já mám Photofiltre. Na retušování používám klonovací štětec. Každý program to má trošku jinak, ale není to většinou moc složité.
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 12.8.2009 > huwik> 

"... -omlouvám se, že

 

se pletu do odborné diskuze, ale myslím, že každému se líbí trošku něco jiného ... a jak se říká, .. -"proti gustu "žádný" disputát"... ; ... -co se týče jednobarevnosti pozadí, nevím, jakou bys volila barvu, ale mně se líbí "tahle" obloha ... a celé jednobarevné foto si právě v tomto případě také stěží dokáži představit, vždyť je jeho působivost -tedy podle mne alespoň -právě do značné míry postavena na barevném kontrastu té dívky a koně ...; ... -a to kopyto - pravděpodobně bych jej také seřízl, a to zcela záměrně ... - mám totiž "rád" "věci", které pokračují takzv. "za rohem"... ; ... . -Souhlasil bych s těmi věžičkami apod., ty tam dole opravdu trošlku ruší... .

."


<reagovat 
 huwik (Občasný) - 14.8.2009 > Zeanddrich E.> no, já to s tím pozadím myslela trošku jinak. Nemluvila jsem o fotce, ale o tom, co pod fotkou - ta modrá textura :o) Myslela jsem, že by víc vynikla na čistém podkladě, mě ruší hlavně ten vzorek + výraznější barva :o) Bylo to první čeho jsem si všimla, nebyla to ta fotka, čeho jsem si všimla, což nemyslím, že je dobře :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter