Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
kalhotky
Autor: JjAaNnAa (Občasný) - publikováno 18.6.2009 (12:41:54)


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Pet - 18.6.2009 > Náhodou... Mně se to líbí, super nápad.
<reagovat 
čtenář Jíja - 18.6.2009 > NA zed bych si to nedala ale nápad i realizace fakt dobrý..
<reagovat 
rohe (Občasný) - 18.6.2009 >

skvěle


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
huwik (Občasný) - 18.6.2009 > nevím, zda u fotky jde vždy o to, abych si ji pověsila na zeď :o) Mě se líbí nápad a ten sníh. Trochu si nejsem jistá nad kompozicí.
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 18.6.2009 > velmi pěkné, jen sdílím pochybnosti o kompozici
Body: 4
<reagovat 
Side (Občasný) - 18.6.2009 > klidně si to pověsím, ale fikl bych si oblohu, bez ní je to až dramatický:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Az4zeL (Občasný) - 18.6.2009 > ...a tohle bych si měl pověsit na zeď?
Ani náhodou.....


<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 18.6.2009 > Az4zeL> tomu nerozumíš dilino ;)
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 19.6.2009 > šeptem: všechny jsou tvoje? :-)
<reagovat 
walsh (Občasný) - 19.6.2009 > jojo ... někoho by hned mohlo napadnout (mě néé, někoho úplně jinýho :o)), kolipak slečen tam přebývá ? ... ;o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 JjAaNnAa (Občasný) - 19.6.2009 > walsh> aha..no to mě nenapdlo.Když jsem pod tím balkonem procházela a viděla to spodní spodní prádlo (tady to moc vidět nejde ale byly všechny stejné velikosti takové obrovitánské)...tak mě napadl název: Peru jednou za tři týdny (ten počet tam seděl:D)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 19.6.2009 >
Body: 4
<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 20.6.2009 > hujája
Doporučil 
<reagovat 
romim (Občasný) - 20.6.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 20.6.2009 > vezmu vás za slovo – za kolik na zeď?
<reagovat 
 JjAaNnAa (Občasný) - 20.6.2009 > Jonáš> nechápu..jak? za kolik na zed?
<reagovat 
 Jonáš (Občasný) - 20.6.2009 > JjAaNnAa> za kolik peněz bych to jako mohl mít na zdi
<reagovat 
 JjAaNnAa (Občasný) - 20.6.2009 > Jonáš> aha,no já nechápala, jelikož jsem tohle fotku objevila ve svém koši.Mě přijde že bych musela spíš někomu zaplatit aby ji si ji dal na zed:)...
<reagovat 
 JjAaNnAa (Občasný) - 20.6.2009 > JjAaNnAa> ted přemýšlím proč ty fotky vlastně hážu do koše a je mi to jasné,není tam žádný člověk.pod tím balkonem jsem tuhle zimu stála asi půl hodiny a čekala až konečně někdo vyjde na ten balkon.Byla by to skvělá fotka kdyby tam někdo byl,takhle mi to přišlo zbytečné,nebo spíš neúplné...takže pokud by tato fotka chtěla z mého koše putovat k někomu na zed,s velkým díkem svolím:)
<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 20.6.2009 > Tak až někdy pojedete/pojedeš do Prahy, vem/te ji s sebou.
<reagovat 
wommann (Občasný) - 20.6.2009 >
Doporučil 
<reagovat 
Uther Pendragon (Občasný) - 5.7.2009 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter