Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Archetypy u postele
Autor: romann (Občasný) - publikováno 17.9.2002 (12:04:16)

Univerzální princip říká, že jsme stále obklopeni archetypy nás samých. Nemáme je jen na dlani, tváři či v hlase, ale i kolem sebe. Můžeme o sobě říkat cokoliv, ale pozorný a vnímavý člověk nás naprosto přesně podle nich pozná, i to, co sami o sobě nevíme, resp. nechceme vědět.

I naše oblečení má vysokou vypovídací hodnotu, jež však často omezujeme a deformujeme módou. Čím méně podřizujeme svůj projev druhým, tím více jsou naše symboly upřímnější, přesnější a snadněji čitelné. I nás pracovní stůl obsahuje snahy cenzurovat sdělení o nás, ale tam, kam nikoho nepouštíme, jako např. noční stolek je již dosti pravdivým sdělením o nás, i když vliv naší rodiny tam stále je.

Pokud máte pozorovací talent a nejste zasaženi deformující předpojatostí, můžeme na nočním stolku a uvnitř něj objevit mnoho nového o sobě či druhých. Postřehy je nejlépe zkonzultovat channelingem s božskou intuicí, která vnímá ještě daleko dokonaleji.

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
NON01 (Občasný) - 17.9.2002 > ..můj noční stolek obsahuje kazety -cédéčka a prach.. pod postelí mám totiž přehrávač.. závěr: Prach seš a v prach se obrátíš a jediné co zůstane je Božské chvění, které nazýváme hudbou... ufff
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 17.9.2002 > je to dobrý postřeh, i když...
třeba ani já nemám žádný stoleček noční, všechno se válí na zemi...
nemyslím, že zrovna tímhle se zrovna vyjevují archetypy, ale co já vím... :o)
Body: 5
<reagovat 
stín (Občasný) - 17.9.2002 > ježišmarjá - mám tam tři různý lampy - keramickou, skleněnou a fungující, hromadu mých básní, vytisknutý věci z netu, Lidový noviny, probrečený kapesníky, hromadu knih - Reynka, psychoterapii a nějakou beletrii o nákým malířovi - co to o mně vypovídá, proboha??? (teda ty kapesníky jsou výmluvný, to je mi jasný:)))))))
<reagovat 
vrtusík (Občasný) - 17.9.2002 > ten obrázek vypadá jako virus chřipky :)

jo - nemám noční stolek, to je fajn :)
<reagovat 
stín (Občasný) - 17.9.2002 > Člověče, romanne, já nevím... byly časy, kdy jsem uklízela ... docela hodně:)) ale že bych v tý době byla nějaká vyrovnanější:))) asi spíš naopak:)
mám ráda podobné úvahy, ale to TROŠKU pokulhává
ale zábavný to je, tojo:)
<reagovat 
Molly Brown (Občasný) - 17.9.2002 > ...teda ty knížky, na který nemám čas (a nebo chuť, či sílu, či trpělivost, či náladu, či intelekt...) tam mám taky - myslím pod postelí. Možná proto se mi poslední dobou nezdají vůbec žádné sny: všechny uvízly v těch zavřených knihách, na které dosedá prach.
Knížky pod postelí jsou blbost - tedy pokud jimi ta postel není podepřená, což ta meoje tedy rozhodně není. Lepší je mít někoho vedle sebe na posteli. Protože je mnohem lepší si o něčem alespoň s někým povídat, než o tom číst a nebo hloupě snít.
Za chvíli půjdu z práce domů, kdopak asi čeká na mojí posteli?
(Jenom doufám, že to nejsou knížky, který se mi už nevešly pod postel.)
Každopádně přeji hezký, i když deštivý den.
<reagovat 
romann (Občasný) - 17.9.2002 > no vidíte, jen se zamyslete, vše jsou to symboly obsahu vaší duše. Ostatně ani já tam nemám právě pořádek, samé kazety, popsané papíry, prach na to sedá. Měl bych to sakra utřít :-)) psychiku je třeba udržovat čistou... Třeba moje žena tam má tolik věcí, že se jí tam ani nic nového nevejde a stejně ty knihy nečte. Takže je to jasné...
<reagovat 
 Monty (Občasný) - 17.9.2002 > romann> Prima, dneska jsem zrovna zjistila, že můj muž má u postele Pravidla českého pravopisu.
O čem to asi vypovídá? Že by byl reinkarnovanej Gebauer? :o)
<reagovat 
čtenář :)))) - 17.9.2002 > Tedy Adoro, to Ti nezávidím :)))
<reagovat 
Rickenharp (Občasný) - 17.9.2002 > no jánoční stolek nemám a tak mám vedle postele bord...ehm nepořádek teď zrovna: historie kordu, literární noviny, muzikus, flaška dobrý vody, ikarie, ovladač od věže, trsátko a nějaký tabulatury, jo a pak taky ty kapesníky, poslední dobou mám rýmu, můžu požádat o rozbor co to o mě vypovídá?? :o)
<reagovat 
romann (Občasný) - 18.9.2002 > přátelé, sice popisujete, co u postele máte, ale málo se zamýšlíte, co by za tím mohlo být. Zapojte intuici. Té dnešní generaci se prostě nechce vnímat... a chápat. To my, přestárlí hippies... to byly časy, ale jsou věčně....
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 18.9.2002 > Romanne, já se zamejšlim, kudy chodim, čestný pion..., tedy, jako že je nade mnou! 
<reagovat 
čtenář Olina - 18.9.2002 > :)))) dík, je mi 38:)))))))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 18.9.2002 > čtenář> Olino, sem sice od dva roky mladší, ale o tři pakárny chytřejší, heč!   :o)
<reagovat 
romann (Občasný) - 19.9.2002 > přátelé, a kde je Krása, Radost, Tvorba?
<reagovat 
čtenář Olina - 24.9.2002 > Romane, na noční stolek mi přibyly čtyři zkameněliny!!!! Co to znamená??? :)))
<reagovat 
centaur (Občasný) - 24.9.2002 > dobrej postřeh(a s tím oblečením si myslím, že to vypovídá, i když člověk podléhá módě)
<reagovat 
romann (Občasný) - 25.9.2002 > Olino - nevím, musel bych se optat tvé intuice, zkus to sama
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter