Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci lino z kolekce grafiky
Autor: pablo (Občasný) - publikováno 21.6.2009 (14:34:33)
následující v kolekci>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

undefined 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

linoryt 30x60



Poznámky k tomuto příspěvku
NEMINI (Občasný) - 21.6.2009 >
Body: 5
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 21.6.2009 > líbí se mi ta prostřední...je dobře plastická

Body: 5
<reagovat 
Aine (Občasný) - 21.6.2009 > krucinál, to je jedno - prostě rychlý šípy, hezky precizně zpracované, hloupý ivane, tady není nemožná předpojatost, a práce pabla znám, asi se urazil, ale to se nám dvoum stává furt - heč
<reagovat 
masox (Občasný) - 21.6.2009 > Ti nejlepší tady se zbláznili ... proč jste to sem nedávali před padesáti lety?
<reagovat 
jxr (Občasný) - 21.6.2009 > paráda...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 21.6.2009 > Tím jak jsou ty hlavy všechny mladé, jakoby stejnověké, zavání to přecejen maličko kolektivismem. Proto asi ta moje první asociace. Ostatně i ty šaty... Nakonec, není to podle dobové fotky?
Doporučil 
<reagovat 
 delete (Občasný) - 21.6.2009 > hloupy ivan> no jasně, ale vono je naštěstí úplně fuk podle čeho to dělal. klidně to může bejt přepracovaný okýnko z komiksu, podobně jako to dělal lichtenstein. francis bacon překresloval fotky běžně a vznikly z toho mistrovský obrazy. jde o to zbavit se předsudků a užít si - VIZUÁLNĚ - ten výsledek, protože o ten tady jde :)
Doporučil 
<reagovat 
delete (Občasný) - 21.6.2009 > jinak pablo, mně se nejvíc líbí ta prostřední. to využití barev mocně podporuje vnímání a člověk si pak víc uvědomuje tvary a jejich vztahy. do tý spodní bych se vůbec nebál napasovat tmavou modř - od pařížský až po černou. celkově fajn, budu se těšit na další práce :)
<reagovat 
Side (Občasný) - 21.6.2009 > ...jestli to nejsou rychlý šípy, tak maj aspon stejnýho holiče, každopádně soudruhům by se to líbilo, ale je fakt, že tu fialovou by neuznali za dost socialistickou:-)
Body: 4
<reagovat 
zxy (Občasný) - 22.6.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 22.6.2009 >
Body: 5
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 21.6.2009 > Buran> vidíš pablo? tak jsou to trochu i strážci na besedě. Já neříkám, že je to vyloženě špatné. Jen mě zaráží, co se komu může líbit na údernickém kolektivismu 50. let? no nic, radši ti dám pětku jak ve škole
Body: 5
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 21.6.2009 > Aine> Tak jsou to úderníci, svazáci, nebo Rychlé šípy? Hm? :)
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 22.6.2009 > KONECNE.


Nevim jak pro ostatni,ale pro me je to povedeny linoryt na urovni stredoskolaka.Coz pablo je, takze vse je OK. Na povzdych slasti to neni.Ale komenty tady me bavi.
Body: 5
<reagovat 
Aine (Občasný) - 22.6.2009 > no, když už tady tak spamuju - sorry pablo - tak tu mám ještě jednu od Sekory, to byl fakt bourák

http://www.sds.cz/gifs/mand11.jpg

nevim proč se mi při tvém obrázku vybavilo tohle všechno, ještě že ti to řekla i tvá máti, máš tak důkaz, že to tak vyzařuje.
<reagovat 
Aine (Občasný) - 21.6.2009 > pablo, já ti to nebudu hodnotit, musim ti dát jedničku jak ve škole - připomíná mi to rychlé šípy, nejvíc se mi zamlouvá ta fialová verze, tam to funguje jako jistá kritika společnosti
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 21.6.2009 > Aine> rychlé šípy - ta asociace se vybavila mojí mámě, když to viděla. Nevím proč. tak díky.ahoj
<reagovat 
 delete (Občasný) - 21.6.2009 > Aine> ty krávo, ty především vůbec nemáš nárok něco takovýho hodnotit. tvoje vnímání nikdy nedosáhne úrovně, na který by si mohlo nějak slušně vyložit dílo seriozního umění. "fialová verze funguje jako kritika společnosti" no fakt co věta to perla
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 21.6.2009 > pablo> při vytváření vlastní stylizace si musíš kolikrát přiznat nevědomou inspiraci, jde asi o určitou "topornost" - hrdé vztyčené obnažené krky mladých bezchybných chlapců... ale předpokládám, že jde o nějakou školní práci, tam člověk ve snaze po jistotě "uznání" sáhne po osvědčeném řešení
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 21.6.2009 > Aine> všechno je to blbost. dělal jsem to doma, a jen pro sebe. a rychlý šípy se mi nelíběj, no a taky sem nechtěl aby to bylo takový, jako ty to vidíš
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 21.6.2009 > Aine> Předpokládám, že jsou to diváci a tak mají hlavy jedním směrem, toporně, hore. I když, uznávám, jsou i představení, kde hlava padá, nebo se hlavy k sobě otáčejí. Proč myslíš, že to jsou samí chlapci? Při vnímání výtvarného díla si musíš kolikrát přiznat nevědomou předpojatost při interpretaci.)
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 22.6.2009 > Aine> stopořené kokoty jakých chlapců se ti nevědomě vybavují ty nadržená čubko? nechceš zavřít hubu? ..a vrata taky?
<reagovat 
Mima (Občasný) - 23.6.2009 > ...technicky asi dobré, neukoptěné, prostě zkouška linorytu...jen za srdce mě to vůbec nevzalo, podobně jako ilustrace v "prehistrorických"  jazykových učebnicích...
<reagovat 
pablo (Občasný) - 24.6.2009 >

To je řečí...prostě mi to přijde jako hloupost, co píše Aine.

Je to dělaný po paměti, a ne z nějakých socialistických fotek...je to prostě linoryt,grafika. která ukazuje lidi v kině. jak pozorně koukají.


<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 21.6.2009 > byla jsem ve čtvrtek na pecha kucha prague night, tohle vypadá jako bys tam byl taky.. úplně přesně takhle to tam vypadalo.. lidé, kino.. ve čtvrtek, tento týden.. nemám tedy pocit žádné nezažité minulosti..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 masox (Občasný) - 21.6.2009 > pořezaná_sluncem> Mě třeba nevadí obsah, ale ta archaická mluva - asi aby se to podobalo něčemu, co je všeobecně uznané.
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 21.6.2009 > masox> promiň, já moc nerozumím, tomu, co mi říkáš - ztratila jsem se.. komentuješ pecha kucha, moje vyjádření nebo linoryt?
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 21.6.2009 > pořezaná_sluncem> tenhle styl zobrazování byl běžný v 50. letech - když se na to trochu podíváš, uvidíš vzornost a napjatě hledících sedících v kombinaci s dobovým oblečením 50. let... ty to nevidíš? Tenhle styl nadšeně uvědomělých lidí byl následkem hluboké víry v budování, která měla lidi stimulovat... je to kýč myšlení. Že pablo tuhle věc vzal já nevím odkaď a udělal tento obraz znovu dnes, neznamená, že udělal něco trestuhodného... i jeho maminka mu řekla to samé a u ní se dá těžko předpokládat, že tím chtěla pabla hluboce urazit.
<reagovat 
 masox (Občasný) - 21.6.2009 > pořezaná_sluncem> Jo, reaguju na Tvoje. Hájíš obsah toho lina, ten ale není rozhodující. Rozhoduje projev. Ten mi nesedí.
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 21.6.2009 > masox> aha.. no, mě to nijak nevadí.. ono je linoryt prostě takovej, trochu, že k tomu svádí, (že se k té archaičnosti dostane člověk linem snáz než čímkoliv jiným).. mám asi jinde hranice.. vnímám to fakt docela současně, i barvama třeba.. není to asi žádné pablovo životní dílo, je to jen jedno lino. ale blbý není, odráží něco, co teď zrovna žiju, tak myslím, že je docela pravděpodobný, že pablo třeba taky..
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 21.6.2009 > Aine> hele aine, já s tím mám problém,
1. já mám rychlé šípy narozdíl od tebe a pabla skutečně ráda, a nevidím příliš souvislostí mezi rychlými šípy a socialistickým realismem..
pokud vím, (a jsem si jistá) je to Foglarův komix ze třicátých let..
2. dokážu si představit, co v tom linorytu vidíš ty, ale zdá se mi to málo..
3. mně se to prostě fakt líbí, grafika mi asociuje nedávný zážitek z kina aero, kde skutečně přede mnou seděli nadšení mladí lidé, mimochdem i já jsem tam seděla zvědavá a nadšená.. byli oblečeni hodně podobně, jako tihle..
4. bezesporu existuje víc pohledů na stejnou věc..
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 22.6.2009 > pořezaná_sluncem> jo, Foglar snad nebyl úderník, ale jeho styl zobrazování přejali různí ilustrátoři dětských údernických čítanek, od té doby se ten styl stále kopíruje, asi je na tom něco nepopsatelně silného. Tak tobě to nevadí, jak si to můžeš jenom dovolit... Doufám, že u zážitku z kina aero trochu kecáš, když říkáš, že tam byli lidé oblečeni podobně. Kárované vestičky už snad vyšly z módy.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 22.6.2009 > Buran> Bohumil Konečný a později Jan Fischer jsou autory komiksu Rychlé Šípy. Tou "ideologickou ilustrací", myslím třeba Ondřeje Sekoru a jeho Malého Bobeše -

http://www.antikvariataristoteles.cz/images/items/0252_DSC00058.JPG

není to sice úplně ono, ale myslím, že jako ilustrace ilustrace to postačí. Měla jsem jednou jakési salátové vydání čítanky z roku 1949 a bylo tam několik obrázků různých chlapeců a děvčat s vlaječkami přesně v tomhle komiksovém stylu. Těžko to dohledat. Tyhle věci stejně vznikly ve 30. letech - komunisti to prostě asi jenom využili pro svůj prospěch. Ideologické dětské ilustrace se na netu dost blbě hledaj. Jinak jsi Burane takový, že ti radši nic nedokazuju, ale ty jsi schopný popřít i holocaust. To si tohle všechno dělal v jeslích, nebo je ti devadesát?
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 23.6.2009 > hele, aine, na tom obrázku není žádná károvaná vestička.. (ale mimochodem, zrovna teď proti mně u stolu sedí muž, který má tenký károvaný svetr, a docela mu to sluší..)
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 22.6.2009 > Buran> Burane, mohl by ses brát trochu vážně?
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 24.6.2009 > pořezaná_sluncem> Dík. fakt že je to hlavně z kina Aero, prostě hlavně ten zážitek z toho tam. sice ne tahle noc na který si byla Ty, ale myslím, že je to tam hodně stejné vždycky. Ty šípy ne že bych je neměl rád, však jsem je taky hodně četl, dokonce sem ještě předminulý Vánoce dostal knížku, jenže jsem na ně teda fakt nemyslel přitom když sem dělal tohle lino. Ahoj. m.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 22.6.2009 > Buran> nerozčiluj se jak malý dítě, já nevim, co jsem ti udělala, ale nesnášíš mě. to vim, furt se mi pleteš do cesty, tak tě vždycky po zásluze nakopnu. Já nijak nezesměšňuju utrpení lidí v koncentráku, gulagu a vůbec... ale uznej, že tě dědeček nebo kdo to byl do toho gulagu sebou nevzal, tak se uklidni. Zasvěcenost v umění neexistuje, to je jedna velká iluze. Mě baví dělat věci jinak - to tě asi rozčiluje. Baví mě pokládat otázky, kolikrát se asi trefim moc do černýho nebo co. Pak maj burani černo před očima. Minimax je nejostřeji střežená léčebna, jak pacienti začnou skotačit, tak je zpražej. Ale tebe by možná nevyhodili. Kdybys to tam zkoušel, tak řekni, že nemáš rád Aine a oni si tě tam nechaj....
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 24.6.2009 > Aine> 

nebyl sem uražený, jen sem byl mimo internet. vždyť o nic nejde...akorát v tom hledáš něco, co tam být vůbec nemělo ;)

 

 


<reagovat 
 ich (Občasný) - 23.6.2009 > Buran> S tímto názorem souhlasím a podepisuji se pod něj... Jinak k dílu - myslím, že povedené, u třetího bych snesla jednu barvu ještě tmavší, ale jinak pěkná práce.
Body: 5
<reagovat 
Dani (Občasný) - 24.6.2009 >
Body: 5
<reagovat 
delete (Občasný) - 21.6.2009 >
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 21.6.2009 > andraaz> kluku jeden nešťastná, co jsem ti udělala, furt si přeješ moji smrt, bože. Kvalitu či tu úroveň toho umění, nebo co to tady meleš... no, asi mi ten pravý požitek toho okýnka nějak unikl, jen jsem měla připomínku, asociaci, tu jsem si řekla, ale pablo je ti asi duší blízký, vy si rozumíte, asi tomu umění taky, tak to poznáte no, já ne, vyndej si toho ledňáčka už
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 28.6.2009 > andraaz> dík za koment, fakt že jo. souhlasim, jenže v kompresi to je jinak, mám víc variant, i s hodně tmavšíma. Ale není to nic vážnýho, tohle lino. dík. a měj se.
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 28.6.2009 > no panáčku...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 28.6.2009 > sempull tampush> thankjů Ty zelenej prchající panáčku !
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 28.6.2009 > pablo> :)
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 29.6.2009 > "

."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 29.6.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 21.6.2009 > no vida, pěkný, dokonce moc.. Zvláštní: sálá z toho atmosféra jako z obrázků, fotek 40-50 let starých, ale možná mi to jen tak přijde. Pěkné jsou všechny tři verze. Soutisk jedný odrývaný matrice, hm?
Body: 5
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 21.6.2009 > hloupy ivan> ano, je to soutisk jedné odrývané matrice. dělal sem k tomu ještě jednu, ale někam se vypařila. Mám rád věci staré 40-50 let :-)
dík.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2) 3 5 7 8 9 10
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter