Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Channelingové střípky
Autor: romann (Občasný) - publikováno 19.9.2002 (00:51:59)

Když nevím, tak se ptám. Umím channeling (viz např. knihy Hovory s bohem), tak se zeptám intuice a ta mi vysvětluje různá témata. Např:

Cesty osudu:

Vy přece můžete nastavit cesty tak, aby byly průchodné, nebo tak, aby si na nich člověk rozbil nos? Ano, pak prožijí tragické následky a ty je přesvědčí.

Vesmír roste donekonečna jako individualita, je tu podobnost? Určitá. V čem je rozdíl? Neseparuje se tak, vždy si uvědomuje Celek.

Co s náporem omezenosti zvenku? Přijímat, vnímat, nenechávat strhnout. Víc pasivity? Jistě, to je věčné.

Moje dobrodružná povaha:

Kolik inkarnací budu chtít jezdit na koni? Asi osm. Kde pak budu mít vršek vědomí? Asi v 4,8čce. Teď mám 4,4? Jen někdy, právě teď ne. To budu mít pořádně rozšířené vědomí, jaké budou problémy? Vršek bude chtít Nahoru, spodku se tak chtít nebude. Nebude se vědomí trhat? Chvílemi, ale tomu zabráníme. O kolik se posune nahoru spodek vědomí? Asi o 0,2. Nižší části budou v nevědomí? Ano. A silné? Bohužel ano.

Co mě napadá:

Co znamená slovo prepreg, jež mě stále napadá? To je tvoje natrvdlost. Co nechápu? Hlavně to, že si jen tak hraješ s Bohem. V jakém smyslu? Prostě si hraješ, předstíráš zájem. A k Vám jít nechci? To právě ne. Jen bych chtěl mít božský pocit? Jen se s ním vytahovat. A co to znamená být u Boha? Prostě dělat co On, cítit co On potřebuje, nekombinovat s lidským. S agresí a sexem? Sex jen trochu, ale agrese je zcela mimo. Co ještě? Ještě to, že se zcela neuváženě rozhoduješ kam jít a co dělat. V čem a kam? Zase do lidského. Létání? Také. Co ještě? Oblékání. Jaké? Do Boha. Hrdost vznešenosti? To. Co by na mém místě jste dělali Vy? Napovíme ti. Mám Vás vyzvat když nebudu vědět? Ani ne, to My už stejně děláme, ale neposloucháš. Já nic neslyším? Snaž se víc.

O vyšších mimozemských civilizacích:

V civilizaci LOGO (viz kniha Planeta LOGO) 4,8mé dimenze je méně bolesti? Je, ale je vnímána citlivěji. To znamená, že je tedy stejně silným problém jako u nás? Trochu ano. Ale krása je Tam vnímána silněji? Ovšem. Takže se pole pocitů rozšíří a posune nahoru? Tak.

Jak mít víc síly:

Jak je to s mojí možností mít více energie? A chceš? Chci. Tak dostanu? Dostaneš. A problémy? Budeš ji mít. No a? Lekneš se. Tak si zvyknu s Vaší pomocí, ne? Záleží na tvém vědomí, jak ji budeš rozhazovat a blbnout, zase ti ji vezmeme. Prý jsem měl sklon se vymlouvat na slabost a nesnažit se? Tak trochu. To je nová kapitola výuky? Nová zas tak ne, jen úprava staré. Ale proč už božský pocit nejde nad 40%? Půjde, ale jen na chvíli, je to drahé.

Co je Bytí:

Bytí není pocit? Ne, vědomí Existence. A jak se od pocitů liší? Vším. To je ta hrdá vznešenost? Je za tím. Mění se Bytí jako pocity? Jen nevýznamě, závisí hlavně na dimenzi a zaměření.

O posmrtném životě:

K čemu je posmrtný astrální svět? Urovnávání si vjemů, zklidnění. Vyšší dimenze v astrálu nejsou? Skoro ne. Odchází se, když už to nic nepřináší? Tak. Je to jen jiná varianta života, mít dimenze postupně, ne najednou jako zde? Skoro tak se to dá říci, ale zde se člověk víc naučí. Kde je zákonitost toho? Promíchávání, prokombinování částí osobnosti. Když nepočítám plánování dalšího života, oč bych přišel, kdybych se v posmrtném stavu nezdržel? Nic, jen by ses narodil a žil trochu rozhozený. Takže je to uklidnění, ale čím? Klidem. To platí i pro vyšší části? Ne, ty se jen víc sehrají. Mezi sebou? Ano. Co nevím? Že mohou chodit nahoru do vyšších světů i dolů jako ty v meditaci. Když mohou duchové měnit dimenzi, mohou nahoru nadlouho? Až jak jim vystačí energie, jako u tebe.

Co ještě nevím:

Mám ve svých channelingových textech chyby? Trochu ano. V čem? Vytváříš si vlastní představu Boha a života a to je chyba. Copak mě dáváte úmyslně chyby? Někdy ano, abychom tě na to upozornili. Kde jsou ty chyby? Ty je opravíš, ale pak budeš znovu opakovat svou chybu a to nedopustíme. Jaké je tedy řešení? Nechat být jakýkoliv pokus přesně vyjádřit božské. Jak se pak orientovat v životě a pochopit meditace? Meditace nejsou tak moc k chápání, je to především transformace. A v životě, to je věčný problém, to hledání a nejde to bez něj. Jde o to vpouštět do sebe to vyšší, propojovat roviny poznání, to jsou tvé dimenze. Není nic definitivního.

V čem je moje pojetí Stvoření nejvíc špatně? Nevěřil bys, ale není tak špatné, vlastně docela ujde až na to, že je trochu Jinak v tom, že Bůh si dopřává větší fantazii než ty. Tedy že je bohatší? Podstatně, nedovedeš si představit jak moc. Jak si to uvědomit? Jen v meditaci, něco ti ukážeme.

Co dělám špatně? Jen se špatně díváš kolem sebe. Nechci něco vidět? Právě to. Že lidem ubližuju? To. Přílišnou ostrostí? Právě tak, nevnímáš, že jsou jiní než ty.

Co je to duchovní ego? Ego je stále, musí být, ale musí mít určitou formu, která neblokuje, ale přijímá božské. Nevytahuji se? Trochu ano.

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 19.9.2002 >

To budu mít pořádně rozšířené vědomí, jaké budou problémy? Vršek bude chtít Nahoru, spodku se tak chtít nebude

... tohle bych neriskoval, pořád otevřené vědomí, to je nezvládnutelné! Ta rada je doporučením dostat se do pakárny...  odpověděl bych rozhodně jinak...

Nevytahuji se? Trochu ano. ... žádný trochu, ale hodně!

<reagovat 
stanislav (Občasný) - 19.9.2002 > Je nesmysl to hodnotit, ale tohle přeci jen je slabší...
Body: 1
<reagovat 
vrtusík (Občasný) - 19.9.2002 > snůška nesmyslů
<reagovat 
romann (Občasný) - 19.9.2002 > naučte se to a pak uvidíte sami. Ptát se můžete na co vás zajímá. komu se rozšířené vědomí nelíbí, může zůstat v egu. Dneska jsem našel podobné channelingové výsledky na www.avenna.cz
<reagovat 
romann (Občasný) - 24.9.2002 > a ještě:
O sdružené duši ve zvířatech:
V králíkovi je tisíc osobností? Ano. To z něj bude tisíc lidí? Tolik ne, jen asi padesát. Copak v králíkovi nemůže být jen jeden? Takových je málo co slouží člověku. V divokých je jich méně? To se ví. Takže z doma chovaných zvířat budou lidé? Jistě, ale i jiné entity blízké člověku.

<reagovat 
centaur (Občasný) - 24.9.2002 > Kdyby ses nad touhle komunikací opravdu zamyslel, tak bys to nemohl publikovat. Pořád exhibuješ, tohle je přece Tvoje věc, my se máme koukat na to, co ty a jak máš s Bohem a se sebou? Svoje intimní rozhovory přece také nepublikuješ, pokud člověk neí exhibicionista. Děláš si z toho kratochvíli a ne soustředěnou práci.
<reagovat 
romann (Občasný) - 25.9.2002 > ty asi nečteš moc knihy, Centaure. Tam je přece spousta osobních intimností, zvlášt v některých. Navíc ukazuju, že je to možné a navádím druhé aby to také zkusili. Paní Zitová to udělala ještě osobněji na http://www.webpark.cz/hovory/
<reagovat 
romann (Občasný) - 19.9.2002 > ještě jsem zjistil:
Okolí je zrcadlem?
Jaký význam má pro mě to, že vidím kolem sebe tolik skrytě zlých lidí cool generace? Máš zlo i v sobě, ta tvá vnitřní zuřivost! To je vlastně také temná noc duše? Ano, ale dlouhodobá. Co s tím, požádat Vás, abyste mi to vypárali? I tak, ale snaž se sám odmítat své temné sklony. To vy jste zorganizovali zrození této generace? Tak trochu. Proč? To je osud Stvoření, dobro a zlo existují, vše se proměňuje a hledá cestu zpět Domů.

<reagovat 
 čtenář Jana V. - 1.10.2002 > romann> Pokud by všichni vytěsnili svůj stín,své zlo shromáždilo by se v jednom místě a vytvořilo člověka Hitlera.Každý se se svým kouskem zla musí poprat sám a ne si ho nechat odpárat.
<reagovat 
romann (Občasný) - 2.10.2002 > vidíš, zase mluvíš do toho, co přesahuje tvé chápání, co když je to nesmysl? Já se mohu optat Boha, ale co ty?
<reagovat 
 čtenář Jana V. - 2.10.2002 > romann> To je dle Junga, a já to cítím stejně.
<reagovat 
romann (Občasný) - 4.10.2002 > to není argument. Ale jak to cítí Bůh? ukážu ti další komunikaci: Proč jsem dostal maily, jež mi nepatřily? Píšeš lidem, kteří o to nestojí, tak jsi zažil, co to je. Proč to nechtějí? Chtějí si jen nezávazně povídat, bavit se. A ty na ně útočíš a chceš „výsledky“. Co se v tom ještě odráží? Oni ti zrcadlí tvé nižší nerozvinuté a neochotné části, ty jim jejich duchovní části a snahy, které chtějí přijít ke slovu. Co bude dál? Není dál, to je trvalý stav, vždyť už to děláš tolik let! Je to tedy trvalé? Bude se to měnit spolu s tím, jak se budeš měnit ty i oni, vždy zrcadlo.
Já byl knězem na Orknejích? Tam jsi opravdu byl a mnohem výš, než jsi dnes, měl jsi tam části, které jsou dnes již odloženy a čekají na další inkarnace ve vyšších civilizacích. Už tehdy jsi s Námi uměl hovořit. Proč to vše bylo? Posílit božské ve vás. Nač tam sloužily ty megality jako ve Stonehege? Opravdu sloužily k uskutečnění toho, co jste chtěli. Jako kalendář? To ne, mnohem víc, je to symbol Absolutna! Je to tedy jakýsi chrám? Ano.
K čemu sloužily pyramidy v Egyptě? Pyramidy byly symbolem Velikosti Boha. Už je vidět byla silná meditativní sugesce, leskly se do dáli. Vše na nich bylo nadpozemské. Měly i další funkce. Takže byly totéž co menhiry? Ano, ale v malém.

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter