Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Třicet a něco
Autor: lucy moran (Občasný) - publikováno 27.6.2009 (00:03:48)

„Kdykoli se dostanu do Kroměříže, nepřitahuje mě pozdní Tizianův obraz, ale téměř neznámý prostor, ubíhající v pozadí.” (z tisku)



Program je jasný. Jedeme do Kroměříže, já a moje kamarádka. Ten člověk mi poslal zajímavou SMS. Sejdeme se v Podzámecké zahradě, u velkého akvária. Auto je moje a kamarádka není tak hezká jako já.

Je redaktor přes klasiku. Prý doporučil Peškovi to s tou kostkou. Kamarádka radí, abych si vzala ty modré šaty. Sama si moc nadějí nedělá, protože je tlustá.


Katastrofa. Přijel v oktávce a má pleš. Na klasiku prý sere, dělá to jen proto, aby si koupil superba. Chudák. Za kostku dostal 100 litrů, naprosto nic. Poslouchá sice Evropu 2 jako já, ale je to naprostej lůzr.

Kamarádka se tam ovšem dala dohromady s kastelánem. Ta-ko-vej lůzr! Má jen feldu, měří asi 250 cm a vyrábí obří modely letadel. Jeho miniaturní boeing 747 prý přeletěl kanál La Manche. Kamarádka je nadšená a už plánuje benefiční let z Kroměříže do nějakýho Užhororu nebo kde. Hloupě dvojsmyslně tvrdí, že „není nad Tomíkovy vrtule”. Kdyby si ta husa aspoň uvědomila, že 747 žádný vrtule nemá a i kdyby, tak že jde jen o jednu vrtuli!

Takže moje tlustá kamarádka na výletě udělala terno - a mně to zase nevyšlo. Chlapi jsou prostě nemožní!



Poznámky k tomuto příspěvku
drfaust (Občasný) - 27.6.2009 > !-)
Doporučil 
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 28.6.2009 > Je to vtipné. Užhoror:))))
<reagovat 
čtenář takylucy - 4.7.2009 > Kdyby si ta autorka aspon uvedomila, ze Podzamecka zahrada uz davno zadna akvaria nema a kastelan tam snad nikdy nepusobil.
Jasne, jsem neuveritelny hnidopich. Jasne, nechapu, ze je to fikce. Ale motat ctenari hlavu nepravdivymi, byt nepodstatnymi, informacemi by se nemelo. Co kdyz si taky usporada vylet do KM? A bude hledat neco, co neexistuje?!
:o)))

patriotka ze zlinskeho kraje

Text jako takovy myslenku urcite ma:o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter