Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Školka
Autor: Aine (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 28.6.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 28.6.2009 > Tak mě napadlo, jestli se neživíš tím, že navrhuješ ty kýčovité pohlednice, kterých je všude okolo tolik.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 28.6.2009 > Janele z Liků> janele, vždycky když tě něco napadne, tak jdu radši kousek dál.
<reagovat 
čtenář popelářovy stigmata - 28.6.2009 > Neuvažuješ o kariéře v hororu? Myslím, že se ti povedlo vytvořit skutečně moderní strašidlo, nejhorší noční můru půlky lidí z totemu.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 28.6.2009 > čtenář> good idea, diky
<reagovat 
Side (Občasný) - 28.6.2009 > Chjo:-)...proč pořád posuzujeme dílo a ne člověka samotného. mě je jedno co Aine udělá, at si dělá co chce, ale já ji hlavně beru jako zajímavého člověka, který skutečně žije, nebo se o to snaží.Co udělá nebo neudělá, je mi jedno, ale právě proto jaká je, mám k jejím vytvorům zvláštní vztah, je v nich něco hlubšího a láskyplného...Krásný věci povrchně jsou na houby, krásná je hloubka a tam patří i autorovo srdce...

Pokud jde o obrázek, tak věřím, že by mnoha dětem udělal radost a v dnešní době i dětí trpí, což je naše krásná vizitka, serme na povrchnost v umění a věnujme se radši něčemu co má smysl...umění ho nemá, je zbytečné, ale udělat dítěti radost je mnohem důležitější...např.
Body: 5
<reagovat 
 čtenář stigmatizovaný robomotor - 28.6.2009 > Side> "Chjo:-)...proč pořád posuzujeme dílo a ne člověka samotného?" Třeba proto, že někoho zajímá co si lidé o jeho díle myslí, to by byl Totem nanic kdyby pod každym hnusnym výtvorem bylo: "Jseš mocinky fajn" a na, 5 plus D, na to asi budou jiný platformy.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 28.6.2009 > Side> Díky, Side, já mám s vysušenejma inťoušema problémy odjakživa. Většinou mě jejich "inteligentní" hovory zdržovaly od jiné bohulibé činnosti. Mají ve zvyku se poslouchat, točit se v kolečku a nic nepochopit, protože oni jsou nejchytřejší. To jsem ale taky - nejchytřejší, ne? Když inťoušovi připomenu, kde stojí jeho problém, doruda se nasere a začne mě považovat za blbou. Tak nevím, čím všechny ty elitní chudáčky tak irituju, ale někdy mě to baví. Tolik k tomu.

Co se týká "umění" - myslím, že posuzovat by se mělo v první řadě dílo, pak teprve autor - že jsou moje obrázky obecně provokující, to vím, musím přiznat, že se kolikrát vlastně jenom bavím, jak někoho může něco takového přimět, aby mě začal poučovat jak malýho haranta, popřípadě, že to někoho "urazí". Denně je tu tolik děl, já mám ráda živo, tak se snažím, aby ty věci živé byly a taky že často jsou. Protože v jinejch kolonkách je mrtvo, u mě málokdy. Ale nemám v úmyslu tu setrvávat donekonečna, jak se mnoho místních elitářů bojí, taky doufám, že vypadnu a začnu se věnovat raději sexu.

Co se týká filosofie tvorby, nemám téměř žádnou, jen se snažím co nejpravdivěji zachycovat své různé náladičky. Že se to někdy někomu zamlouvá, mám radost. Odmítám tvořit "ve stylu", odmítám navazovat na proudy 20. století a spekulovat s estetickými formami, aby mi z toho vznikla nahnědlá sračka, která by se dala zařadit do roku 1936. Často si jen hraju, ironizuju. Jen já vím, kdy je to jen "funny" a kdy to zaznamenává něco, o čem vím jen já a myslím to vážně. Co zdejší svázané osobnosti často dráždí, je mé volné nakládání s kýčem. Ve škole už jsem si vyslechla tolik bezvýznamných keců o kýči, až jsem přišla na to, že je zbytečné se snažit ho úzkostně obcházet. Přesto ho řeším, i když nechci, hlavu bych si ukopla.

Co se týká školky - vždyť je to prča. ne?
<reagovat 
 Side (Občasný) - 28.6.2009 > čtenář> ...chápu Tě, ale každý mužeme mít svuj přístup, máme na něj právo, pokud budeš lidem vnucovat svou pravdu a omezovat ostatní ve svobodě, zřejmě patříš mezi vševědy, kterých je všude plno:-)
<reagovat 
 Side (Občasný) - 28.6.2009 > Aine> :-), u mne je to autor, pak dílo, ale to mam zkušenosti ze života:-), ale stejně je to provázano neviditelnými nitkami:-). Myslím, že jsi prototyp světového umělce, až budeš mit jmeno, nebudeš mit problem a vše bude přijato:-). v umění nejde, aby bylo milion obdivovatelů, ale jeden, který to koupí, v Tvem připadě by to neměl byt problem:-)
Mě se např. vše co se kolem Tebe děje moc zajímá a nejen to, že cítím charizma umělce:-)
PS, až se budeš věnovat tomu sexu, tak to moc neuspěchej:-) at to stojí za to:-)
<reagovat 
 čtenář stigmo-cola - 28.6.2009 > Side> Ty jsis stěžoval první na způsob hodnocení! Asi půjdu k tobě pod dílo a vrazim ti jedničku s komentem: "Sice se mi docela líbí co děláš, ale myslím, že jsi trouba." :-)
<reagovat 
 Side (Občasný) - 28.6.2009 > čtenář> ...duležitější ale je, že nejsem trouba ve vlastních očích, ikdyž mužu být trouba v milionu ostatních a to že mne většina někam odsuzuje je vlastně pozitivní:-)
<reagovat 
 čtenář klystýr stigmo-colou - 28.6.2009 > Side> ... to víš, že jo ;-)
<reagovat 
čtenář usni vyvod - 28.6.2009 > Co se týká filosofie tvorby, nemám téměř žádnou, jen se snažím co nejpravdivěji zachycovat své různé náladičky.

O tom to asi bude, proč se podle tebe s tebou ti "vysušení" intoši nesejdou. Je diametrálně odlišný jejich přístup k tvorbě.


<reagovat 
 Aine (Občasný) - 28.6.2009 > čtenář> To je, asi. Zajímavý je, že já jim svůj přístup necpu, to oni mě jo. Já si maluju, kamaráde, oni dělaj "výpověď". Vždycky mě to iritovalo, když pak přišel fousek, zamračil se, řek, že je to špatný a ukázal mi věc, která je podle něj dobrá. Čučela jsem na to - na tu nadutou manýru, snažící se o to, aby vypadala, že ji maloval padesátiletý hrůzou zešedivělý muž. Přitom to byl dvacetiletej klučina. Mě se nechce reagovat na umění. Nevěřím, že je umění věc myšlení. Ctím vnitřní popudy, věřím na nutnost vnitřní nutnosti. Podívej se kolem sebe - svět je zahlcen barevným brakem, v lidech sílí touha po mytologických příbězích, světě magie. Nejkrásnější věc je ve skutečnosti krásně barevný čistící prostředek na nádobí zabalený v krásné elegantní plastové lahvi. Aby si ho lidi koupili. To je obraz toho, co chceme. Co se nám doopravdy líbí. Umění vždycky sloužilo ideám - taková je jeho funkce - alespoň podle mě. Tím myslím "vysoké" umění, které intenzitou své výpovědi dokáže něco změnit - ať je to Goya nebo Shirin Neshat. Ale tito lidé dělali své umění z vnitřní nutnosti.

to, co se objevuje na totemu, je jen ztěží vysoké umění, ač jsou tady lidé velice zajímaví a někteří z nich dělají dobré kvalitní věci. Věci vysušených inťoušů mě vzrušují kupodivu málokdy, i když jim semtam tu pětku taky dám.

ten konflikt, o kterém mluvíš, tedy přikládám jen přístupu ke vzdělání. některým lidem prostě zůstane v hlavě, že nesmí dělat ostudu
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 28.6.2009 > Když už něco trochu dobrého uděláš, zase sem vložíš nějakou "příšernost" tohoto typu, takže dojem, který jsi ve mně nechala někdy předtím-totálně srazíš na kolena. Experimenty jsou určitě cesta, ale záleží na tom jaké a zda každý ušpiněný papír nebo flek hned nacpeš na totemové sklo. Já mám totiž velmi často pocit, že tu zveřejňuješ malůvky své dcerky či syna - již samotný výběr objektů - zvířátka, čáry, skvrny jak z foukacích fixů, to se pak přímo nabízí ta eventualita, že jde o předškolní dítě, které našlo v šupleti šablony, pravítka a voskovky. Více než hrátky s grafickými programy ti jde podle mě prachsprostá a reálně ochytaná malba, zejména ta figurální-v té bys mohla mít silnou přednost, ale záleží na tobě samotné, v čem ses našla a nacházíš. Je to jen můj subjektivní názor, urážet tě jako Skold či Buran nebudu, oni se spokojí jen s tím nejpropracovanějším, ostatně proto mají na sebe i vysoké nároky a to stejné očekávají od druhých. Musím ti ale upřimně říci, že se mi moc líbily tvé obrazy "Regina" a "Štěstí" a jim podobné (Nana, Království zvonečků VII) a ne, že ne. Rozhodně to nesplachuju vše do jednoho, je to kvalitativně hodně odlišné a opravdu velmi nesourodé-což se Ti ostatně odráží i na hodnocení.
Body: 1
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 28.6.2009 > Janele z Liků> janele děkuju, že se ti líbily regina a štěstí a tak podobně, ale to se dozvídám až teď, protože ses pod těmito příspěvky vůbec nijak nevyjádřila. To, že ti tyto výplody připadají jak od dětí, je projev toho, že asi nemáš moc silný dioptrie. Ovšem jsou moje, děti nemám. Mám dítě v sobě - ne v břichu, ale v hlavě. Vylezeš vždy, kdy máš potřebu mě pokárat. Milá slečno, jsi člověk, který mě tu začal napadat v nějaký svý paranoie, tvé představy o světě mi připadají tak naivní, až bych brečela. Proč bych se ti měla snažit zavděčit? Já se nechci vyjadřovat o Buranovi - toho už mám plný zuby a doufám, že i on mě. Nevím, koho si velice vážíš, a připadá ti, že bych si já měla vážit taky, kvůli tomu, že se "spokojí jen s tím nejpropracovanějším". Abych ti pravdu řekla, tihle "nároční" jsou často jenom kýčaři jako každej jinej, ale z nepochopitelných důvodů mají pocit, že jsou něco víc. Tak bejb, už mi dej pokoj, běž zachraňovat nějakýho chlapce s pohnutým osudem.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 28.6.2009 > Aine> Nemám čas obcházet všechny příspěvky, které jsi tu vložila, někdy jen prohlédnu, ale nenechám komentář. To bych tu musela být hodně dlouho, abych se stíhala vyjadřovat ke všemu, co se mi líbí a co ne. Nekárám tě, jen jsem vyjádřila svůj názor, kritiku, tak jak má vypadat, tedy vyzdvihnout klady a zápory, nejen se svést po hřbetu z ocelovým kartáčem a ulevit si. Neřekla jsem v žádném případě, že by sis toho či onoho měla vážit, jen jsem si všimla, že ti dva ve svém hodnocení byli poněkud ostřejší. Mám teď opravdu jiné starosti, než se starat o toho, který si svůj život zvolil, příště si tohle rýpnutí můžeš nechat od cesty.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 28.6.2009 > Janele z Liků> janele, ty trubko, chceš snad, abych ti ještě poděkovala? Jsi velice laskavá, že většinou nenecháváš komentář, já totiž s tebou dost těžko nacházím společnou řeč. Mám obavy, že jsme každá z jiné galaxie. Problém je, že já nepotřebuju znát tvůj názor - vím, co by si u tohohle řekla asi tak janele. Že by se tomu jejímu vybranému vkusu určitě nelíbilo. Proto to možná dělám? P.S. když chceš, aby do něčeho lidi neryli, tak to nezveřejňuj. Myslím, že mám obraz o tvém myšlení - a nelíbí se mi - beru tě po hřbetu ocelovým kartáčem? jestli mě budeš srát, tak možná začnu.
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 28.6.2009 >

  Podíval bych se a šel pryč, jenže jsem i četl...

Jsem ve stavu, kdy mi vadí každé ostré slovo a z těch tvých vyplývá: baví mě srát lidi. Vím, že to tak není. Myslím, že to ani nemáš za potřebí.

  Pokusil jsem se představit si, že bych to dílo dělal já. Nemám motýly ani slunečnice a otom ostatním ani nemluvě. Ale i kdybych to měl...

  Asi sis při tvorbě užila spoustu krásné práce a dostat vynadáno za rozesmátý obrázek není zrovna fér.

  Pokus o ublížení je horší, než ublížit nevědomky ...a jistě se najdou tací, kteří by dílu dali pět, kdyby se nebáli ohně, jenž zde hoří.


<reagovat 
 Aine (Občasný) - 28.6.2009 > Sallybill> Jo - já kdybych chtěla srát lidi - tak doufám, že jsem se nikdy nevyjádřila - zaregistrovala bych se a dávala bych lidem bezdůvodně jeden bod. Já tady nikoho neprzním - když dám málo bodů, vysvětlím slušně proč. Jestli jsi v rozcitlivělém stavu - tak to tady radši nečti. Neručím za sebe :-D
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 28.6.2009 > Aine> ...už je mi trochu líp
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 28.6.2009 > Neurážím jako ty-oslovením typu trubka apod.

P.S. když chceš, aby do něčeho lidi neryli, tak to nezveřejňuj.

To platí i pro tebe-nenazývej pak komentáře jako něco, čím tě lidé "serou". Já slušně také vysvětlila, proč hodnotím, jak hodnotím.


<reagovat 
 Aine (Občasný) - 28.6.2009 > Janele z Liků> Budem se točit na bludným kolečku. Asi máme rozdílné pohledy na urážení - jestli tě oslovení trubko uráží, potěš koště na nebesích. Víš proč ti říkám trubko? protože si o tobě myslím, že si trubka. Můžeš o tom přemýšlet, co to tak asi je, ta trubka. Tobě, takový chytrý holce, snad nemusím vysvětlovat, že není komentář, jako komentář. Zřejmě jsi v nějakým nepochopitelným životním stádiu, kdy sis ještě nevšimla, že uplně všechny nezajímáš. Lidé jsou zvyklí se domnívat, že vážná kritika díla spočívá v popsání částí, které se mu nelíbí. Já si myslím, že kritika díla je pochopení výrazu a jeho pojmenování. Jakkoliv - někdy to pro tvůrce vyzní až bolestivě. Ale tady se takové kritiky neobjevují. hej? janele, chápeš to ještě, jsme na stejný planetě?

protože jestli tady máváš tím, že jsi mi napsala kritiku, tak tě asi kopnu do zadku, kdybych tě někdy nedejbůh potkala - protože jestli říkáš kritika díla větám, které začínají ----

Tak mě napadlo, jestli se neživíš tím, že...

jsme opravdu každá trochu jinde. Pak se hádáme trochu zbytečně. Nevím, jak ti teda mám říkat sakra, co tě tady obohatilo, ale prudíš mi tady s výlevama už dost místa - tak si to přeber.
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 28.6.2009 > Já jako kritiku (chceš-li komentář) myslela druhý příspěvek. Ten první byl samozřejmě popíchnutí, šíleně mi to připomnělo grafiku papírenských bloků, složek atd. Dost už, nechám Ti dostatek prostoru pro ostatní, abys neskuhrala. Jen nemohu uvěřit tomu, co jsem se tu dnes dozvěděla, trhá mi to bránici.

Já tě beru zase stále jako přitroublou, nezaměstnanou chuderu, která celé dny sedí od rána do večera u PC, sem tam zmastí nějakou hrůzu za pět minut, z toho, co našla v PC za programy a jaké objekty má v domácnosti, přestože má tolik volného času. To, že ses učila kreslit, to bude asi vtip, že?
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 28.6.2009 > Janele z Liků> Vem si mě jak chceš. To, jak se chovám - mé sociální chování - i v rámci internetu, je v současnosti výrazně asociální, já jsem si toho vědoma, a z vlastní zkušenosti vím, že s tím maj problém vždycky jenom lidi, co maj ten stejný problém. To, jak tě beru já, nechtěj radši vědět. Já se taky vždycky směju - proto to dělám. Za to pujdu do nebe, Janelko.
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 28.6.2009 > Pověz, zajímá mě to.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 28.6.2009 > Janele z Liků> že jsi člověk, který si marně snaží zachránit si čest, když ji už dávno nemá. Pořád si připadáš jak andílek, že jsi nic nepokazila? Fakt, tobě by pomoh snad jedině joint. Ale zmiňovala jsi se, že máš nějaké psychické problémy, tak ti to nedoporučuju. Mohla bys utrpět i šok. Asi mě na tobě vytáčí ten zvláštní tón. Je těžký si o tobě neudělat obrázek. Ty jsi snob, aspoň pro mě. Jedna velká přetvářka. Před tím neutečeš. A asi je to tvůj životní boj. Já mám zase jiný mouchy.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 29.6.2009 > "
."
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 29.6.2009 > "
."
Body: 5
<reagovat 
nejmalejší (Občasný) - 29.6.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Dani (Občasný) - 30.6.2009 >
<reagovat 
nohome (Občasný) - 6.7.2009 > Moc hezka skolka :-) tesim se uz na vysokou skolu ;-)
umis hmatnout do pekel mindraku: Janele slechta, Cae_ser_borgia.... :-)
Drzim palce!!!

Body: 5
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 6.7.2009 > nohome> děkuju :-) na svou obhajobu chci říct, že oni si vždycky začnou
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter