Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vyznání
Autor: Sakora (Občasný) - publikováno 30.6.2009 (13:12:03)

                                                           Vyznání

                                                     Miluju tu chvíli,
         kdy oba míříme ke stejnému cíli, jedno tělo, jeden nádech, jeden rychlý tep.
                              Ten okamžik, kdy zmizí všechny barvy světa. Teď!  
                 V samozřejmé důvěře počkáš na mě a vzepneme se spolu do výšek.
                     Dotýkám se tě jen lehce, však kdo by nás dva teď rozdělit chtěl …
                                          Ty se vykleneš a já zase prohnu,
                           souhra našich letových drah zachrání nás před pádem
                                                 na tvrdou zem nezdarů.
                                                                  x
            A za to vše vděčím právě tobě! No … vlastně i těm všem před tebou.
                                                                  x                                                                                          
                     (a ne že mě v sobotu zase sundáš na dvojskoku jako minule …)



Poznámky k tomuto příspěvku
#posledny (Občasný) - 30.6.2009 > tie dva zaverecne verse...to je konecna :-D
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Sakora (Občasný) - 30.6.2009 > #posledny> Jo, jo, proto tam jsou  ... díky za hodnocení!
<reagovat 
andzi (Občasný) - 30.6.2009 >


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mademoiselle secret (Občasný) - 1.7.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Axxa (Občasný) - 1.7.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 1.7.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 30.6.2009 > "... -; ... :-)).


."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Sakora (Občasný) - 30.6.2009 > Zeanddrich E.> Díky za zastavení, bodíky a vůbec
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 1.7.2009 > Sakora> "... -a

Ty zase "vůbec" neděkuj, číst Tvoje věci apod,. je "potěšující" "především" pro mne; ... :-)).
."
<reagovat 
ariel (Občasný) - 2.7.2009 > jo, aha. já myslel na nějaký tandemový seskok :o)
<reagovat 
Agibail (Občasný) - 7.7.2009 > moc líbí ... miluješ koně, viď? ... je to z ní cítit :-))...
měj se hezky A.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Sakora (Občasný) - 7.7.2009 > Agibail> 

Zní to jako fráze "koně jsou můj život", ale po více než čtvrt století v sedle ... prostě to tak je. Díky za milá slova.


<reagovat 
anae (Občasný) - 7.7.2009 > ihaha .. a opravdu se mu chce .. skákat? :-)
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 7.7.2009 > A co, sundal?:))))) Hezké vyznání, líbí se mi právě proto, že není k člověku, to by byl takový malý patos;) Takhle je to vtipné, milé a svěží.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Sakora (Občasný) - 8.7.2009 > Lamarski> Nesundal (tentokrát), já se držím jako klíště . Díky za povzbudivá slova!
<reagovat 
Laurent Cellier (Občasný) - 10.7.2009 >
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 2.7.2009 > ano, jsou to zpovědi, pocity. ale pro mě ztrácejí "nadosobitost". cením si spíš jen toho "vlastně i všichni ti před tebou"
<reagovat 
 Sakora (Občasný) - 2.7.2009 > ariel> Nepohlížej na to tak vážně, jen mě tak napadlo, jak mnohoznačně můžně vyznít vyznání ... zvlášť, je-li z posledních řádků jasné, že nesměřuje k člověku.
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 2.7.2009 > Sakora> aha, to mě nedošlo...
<reagovat 
 Sakora (Občasný) - 2.7.2009 > ariel> No, mě je jasný, že pointu pochopí jen ten, komu dojde poslední řádek ... ostatním se trochu omlouvám za matení  (jako nápověda je tam přiložený obrázek). 
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 2.7.2009 > Sakora> "... -nevěř

mu, tomu to "samozřejmě" došlo, na to je (( ...-ariel )) příliš chytrý, aby "nedošlo"; ... :-)); ... -a "hlavně" se pak také neomlouvej "čtenářům", napsalas to dobře, a tím to pak "jenom" "degraduješ"... .

... -promiň ale, že Ti "do toho" tady "lezu", již mlčim; ... :-)).
."
<reagovat 
 Sakora (Občasný) - 3.7.2009 > Zeanddrich E.> Dík za tvé ujištění.
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 31.7.2009 > Zeanddrich E.> ne, nedošlo. nelžu.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter