Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Chlapec a děvče z kolekce Črty
Autor: Laurent Cellier (Občasný) - publikováno 8.7.2009 (12:15:57)

Nástupiště plné lidí. Někteří nervózní - už aby to jelo! Jiní lhostejní… Co znamenají ty dvě, tři minuty prodlení proti věčnosti? Muž, chlapec a děvče. Možná otec nebo strýc něco rozvážně těm dvěma sděluje. Děvče, jejíž dětství zůstalo v nedávné minulosti, ale její paže již zcela samozřejmě poznaly opojnost chvíle, kdy se vinuly kolem krku milého a svými rty, ne ponejprv, setřela pel chlapecké cudnosti.

 

Holčina, spíše žena na rozhraní dívky, vědoma si své důležitosti, přikývne.

 

Ten chlapec na nástupišti tam stojí tak nějak samozřejmě, ne, už není poslušný malinký špuntík, předvádějící svou důležitost při každém slově dospělých. Kulaté brýle a jemná tvář, vypadající, jako by z obrazovky Mach sestoupil mezi všední lid. Jen to sluchátko zůstalo v nedávné minulosti. O dva či tři roky. Asi už ho dávno ztratil, jako my všichni, kteří jsme přestali věřit pohádkám. Jak krátká doba pro nás a věčnost pro ty, kteří se vznášejí na perutích svého dětství.

Příjezd vozu. Chlapec se se samozřejmostí dospívání prodere tím davem, aby byl první. Sedá se u okna a ta dívka – žena, si sedne přes uličku. Tak nějak zvláštně po ní pokukuje. Je mezi nimi jakési srozumění? Sotva jsou však sedadla mezi nimi zaplněna a není možnost, aby seděli vedle sebe, chlapec vyskočí a pro ty nezajímavé se tváří ustaraně. Ano, obětuje se. Tři rychlé krůčky a té dívce vklouzne na klín. Ona na to čekala! Sotva se o ni zapře a dokonce hlavu nakloní na druhou stranu, přivine ho k sobě. Ochotně se podvoluje jejím rozmarům. Bez uzardění přijímá dotyk rtů na svém krku. První, rychle následuje druhý. Je to pro ně tak samozřejmé, jako že po noci následuje den. Ničím se nezpěčuje, nic neobvyklého pro něj.

 

V tom mi došla jejich zvláštní hra. Není malý, aby sám vklouzl dívce na klín a ještě nedosáhl na okamžik, kdy bude jako muž či mládenec v jejím objetí. Proto ta hra. Každý si sedl zvlášť a až sedadla budou zaplněna, on se milostivě uvolil usadit se na její klín a přijímat podle její libovůle dotyky rukou, rtů. Možná milující bratr, ale stejně tak možné, malý milenec vědomý si svého půvabu, který velkomyslně sám odevzdává. Kdo ví.



Poznámky k tomuto příspěvku
Mbonita (Občasný) - 8.7.2009 > dobře se mi to četlo
Body: 5
<reagovat 
 Laurent Cellier (Občasný) - 8.7.2009 > Mbonita> děkuji
<reagovat 
Věza (Občasný) - 9.7.2009 >
Body: 5
<reagovat 
 Laurent Cellier (Občasný) - 9.7.2009 > Věza> Děkuji
<reagovat 
Laurent Cellier (Občasný) - 9.7.2009 > Ano, pamatuji:-))) Jenže ty příběhy nejsou ještě hotové:-)).. je to část... ale vlastně za skusení nic nedám:-)) No jsme zvědavej jak pochodím - nepochodím s Oliverkem:-))
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 9.7.2009 > Je to zajímavě lyrické. A co se stalo s pánem, který těm dvěnma na začátku něco vysvětloval?

Jinak tyhle povídky by mohli otiskovat dopravní podniky:)

Trochu mě zarazilo: Holčina, spíše žena na rozhraní dívky - není lepší to otočit? Dívka na rozhraní ženy? Z ženy se dívky moc nestávají, spíš staré dámy;)

<reagovat 
 Laurent Cellier (Občasný) - 9.7.2009 > Lamarski> Taky je to z cyklu příběhů z Metra:-)
<reagovat 
 Laurent Cellier (Občasný) - 9.7.2009 > Lamarski> s tou ženou a dívkou máš pravdu:-))
<reagovat 
 Laurent Cellier (Občasný) - 9.7.2009 > Lamarski> Odešel, prostě v těchto povídkách črtách jsem se snažil zachytit, přesně události a seskládta z nich příběh.
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 9.7.2009 > Laurent Cellier> Mě to jen tak napadlo, kam zmizel, prostě nejel s nima, to je v poho.
Zkusíš to nabídnout Dvořákovi? Bylo by to rozhodně lepší, než ta strašná poezie pro cestující. Pamatuješ na to?:)))
<reagovat 
 Laurent Cellier (Občasný) - 9.7.2009 > Lamarski> Jenže mě nyní napadlo, že všechny tyto věci, jsou více méně protekce nebo kamarádšoft:-)))
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 9.7.2009 > Laurent Cellier> Nemůžu soudit, nikdy jsem to nezkusila, ale vem jistou dávku drzosti a zkus to, no co můžeš ztratit? myslím, že se ti ani nevysmějou, v nejhorším řeknou diplomaticky "je krize":)
<reagovat 
Čtenář - 9.7.2009 > žiješ v bloku, který stále a stále prochází proměnou
<reagovat 
 Laurent Cellier (Občasný) - 10.7.2009 > čtenář> Trochu nerozumím
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter