Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
VÝSTAVA
Autor: jeremy (Občasný) - publikováno 22.7.2009 (08:36:13)
vernisáž 29.8. od 16.30 hod.v Kině Alfa Sokolov výstava potrvá do 12.9.2009


Poznámky k tomuto příspěvku
MiKa (Občasný) - 22.7.2009 >
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 22.7.2009 >
Doporučil 
<reagovat 
Petr Měrka (Občasný) - 22.7.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ich (Občasný) - 22.7.2009 > supr, škoda, že tak daleko...
Doporučil 
<reagovat 
huwik (Občasný) - 22.7.2009 >
Doporučil 
<reagovat 
huwik (Občasný) - 22.7.2009 > hezký plakát
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 22.7.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Side (Občasný) - 22.7.2009 > ...blahopřeji
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
selfexilefan (Občasný) - 22.7.2009 >
Doporučil 
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 23.7.2009 > Máš ale pravdu, jsou to spíše počátky devadesátých let, i když třeba takové Unholy, pokud se pamatuju, vznikli koncem let osmdesátých. Prostě jsem z toho měla bžundu, jak jsou tam na bookletech jako tatíci. Viz The Gathering...Nezkouším tě, mýlím se, co nesnáším-je hard and heavy, od dětských let to pařil můj otec-Accepty, Judas Priest atd. Vitacin točil padre asi pět let v našem favoritu stále dokola, už jsem tu Sibylu nenáviděla. Sice mě donutili kamarádi zazpívat Fear of the dark, ale s vypětím sil to ze mě lezlo.
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 23.7.2009 > Vím, že jsi provařil nejeden ročník Sparku, Bažin, Pařátů apod. a nyní sbíráš metalový kořání. Jen tak dál, každý máme něco. Ten dělá to, ten zase ono. Já si ujíždím momentálně na českém rocku devadesátých let, kochám se Aquariem Lucie Bílé, XFictionem Hlavsy, Bárou Basikovou se Saharou aj. Plus současná česká indie scéna.
<reagovat 
locco wančus (Občasný) - 23.7.2009 > už se těším (zas po delší době)...brána se otvírá pro všechny ve jménu Jeremyho a Světlonoše...tak koukejte přijít vy psi!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 22.7.2009 > pořádný heavy metal pouštět k tomu, chrlení krve a hněvu
Doporučil 
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 23.7.2009 > Buran> a nejlépe ve flanelové košili a bekovce, jak se to dělalo v osmdesátých letech.
Body: 5
<reagovat 
 jeremy (Občasný) - 23.7.2009 > Buran> Pravdu díž čoveče, bude tam koncík TEMNOTA
<reagovat 
 jeremy (Občasný) - 23.7.2009 > Janele z Liků> V osmdesátých to byla džínová bunda, zůžený rifle a číny na nohou a na hlavě pouze mánička, to byly moje osmdesátky.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 23.7.2009 > Janele z Liků> Flanelové košile? To je Amerika, počátek 90-tých let (grunge, core, grind, death metal z Floridy atd).
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 23.7.2009 > jeremy> tak tak
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 23.7.2009 > Buran> Tak se podívej do bookletu starým doom metalovým kapelám.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 23.7.2009 > Janele z Liků> Nevím, co myslíš pojmem starý doom metal - pravděpodobně skupiny Bedemon, Pentagram, Saint Vitus, Candlemass, ale i Black Sabbath - 70-80 léta atd - ale to je pořád z velké části Amerika - nebo skupiny z první poloviny 90-tých let (Anglie, Švédsko atd). Heavy metalem je myšlena hlavně NWOBHM vlna (IM, Angel Witch atd). Mě zkoušet nemusíš.
<reagovat 
 jeremy (Občasný) - 24.7.2009 > Buran> SAINT VITUS JSOU MOJE KONĚ
<reagovat 
Rayer (Občasný) - 25.7.2009 > škoda dálky, rád bych Tvé díla spatřil
Body: 5
<reagovat 
nohome (Občasný) - 25.7.2009 > Držim palce at se vystava zadari :-) !!!
Body: 5
<reagovat 
Uther Pendragon (Občasný) - 25.7.2009 >
Doporučil 
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 27.7.2009 >
Body: 5
<reagovat 
--------- (Občasný) - 28.7.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Dani (Občasný) - 28.7.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 23.7.2009 > Existuje ještě jedno zlo kromě fistulového heavíku, grind core (znám ty výplachy žaludku z Brutal Assault, kde žel tvořili základ festivalové produkce). Viděla jsem fotky z Obscene Extreme tohoto roku a myslím, že toto je skutečně stoka.
<reagovat 
 OSAejdžnt (Občasný) - 29.7.2009 > Janele z Liků> :-) janele ty tvoje vhledy do kultůůůry jsou opravdu kouzelný...
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 29.7.2009 > OSAejdžnt> To jsem ráda.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter