Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Na vlně sexuálního stereotypu
Autor: Bunny (Občasný) - publikováno 24.7.2009 (19:32:59)
Na vlně sexuálního stereotypu

Bylo úterý ráno a já měl být zase jednou za týden odměněn. Mezi čepelemi rolet probíhaly první ranní paprsky, které v mé přítelkyni vyvolávaly příslib krásného dne, zatímco mě nestydatě připomínaly blížící se budíček. Znechucěně jsem se natáhl po telefonu, abych zjistil kdy se ta poklidná cihla ležící na nočním stolku promění v běsnící bestii co mně v lepším případě přivede k šílenství a v horším vyžene z postele. Zbývaly dvě minuty. Jedinou útěchou mi bylo, že v porovnání s filmovými hrdiny sedícími nad podstatně výbušnějšími hračkami jsem měl spoustu času. Škoda ho nevyužít.
Ještě rozespalé oči začaly sondovat notoricky známý pokoj a zastavily se až na mé notoricky známé přítelkyni. Přesněji řečeno na jejím zadku. Zpod lehké noční košilky, která v duchu hesla oblečená-neoblečená byla téměř průhledná se rýsoval její ještě neopálený alabastrově bílý zadek. Celou, na pohled velice vzrušující podívanou doplňovala černá tanga. Ten provázek tam ležel jako demarkační čára mezi oběma půlkami a ve mně vzrůstal pocit, že bych měl tuto tenkou hranici odstranit. Snažil jsem se bránit svým nízkým choutkám, v hlavě jsem už viděl své, velice specifické vyobrazení scény z Šípkové Růženky. Samozřejmě šlo spíše o reminiscenci na péčko. Ovšem pohádkový scénář nebyl jediný. Byl tu i druhý, laděný spíše do tragikomedie, kdy hlavní hrdina se sklopenou hlavou přijímá hromobití své milované o tom, jaký je úchyl a jak se kvůli těm jeho prasárnám ani nevyspí. Naštěstí rovnováha není pro člověka typická, takže čím více krve se žene do rozkroku tím méně jí je v hlavě. Mozek se tedy rozhodne kapitulovat nad teoretickými úvahami zda se pokusit o koitus a prostě souhlasí.
Naneštěstí mé dvě minuty uplynuly. Budík se rozeřval a akční hrdina to měl za sebou. Naštvaně jsem chňapl po telefonu, vypnul to šílený vyzvánění a znovu ne zrovna něžně ho uložil na noční stolek. Moje rozespalé zlatíčko pomžourávalo a výrazem v obličeji mi dávalo najevo, že se hned po ránu chovám jak idiot. Než jsem stihl zformulovat nějakou adekvátní obhajobu, vylezla z postele a začala ujíždět na vlně každodenního stereotypu. Ležel jsem a poslouchal zvuky, které se ke mně nesly v přesně daném pořadí. Nejprve vrzající dveře do koupelny, pak zvuk splachovadla, zase koupelnové dveře, tekoucí sprcha a nakonec hukot rozhycované varné konvice. Přesně jako vždy, někdy si říkám, že bych měl stopnout časové intervaly mezi jedontlivými zastávkami.
Dveře do pokoje se otevřely a vstoupila moje milovaná. V každé ruce drží šálek čaje a na tváři ji hraje šibalský úsměv. Opatrně položila hrníčky na stolek a jen tak mimochodomem prohodila, že čaj je ještě horký. V tu chvíli jsem si uvědomil co je za den. Je úterý, navíc úterý ráno a to dle týdenního harmonogramu znamená legální -povinnou soulož. V tu chvíli jsem si docela přál, aby mi znova začal na celý pokoj ječet telefon. Bohužel nezařval a tak jsme spolu jako každé úterý vzdávali hold všem misionářům. V jednu chvíli jsem se přistihl, že přemýšlím jaký druh aproximace využiji ve svém projektu a moje milovaná se zrovna tvářila jakoby vybírala novou barvu na zeď.
Čaj už dávno nebyl horký a tak jsme seděli vedle sebe, pomalu ho posrkávali a se zaujetím sledovali studio 6. Vlastně se docela těším na další úterý.



Poznámky k tomuto příspěvku
LeeRicope (Občasný) - 25.7.2009 > Líbí se mi to. Jen mi tam vadí to úterý ráno o kterém dobře víš na začátku, a druhé úterý ráno které si „překvapivě” uvědomíš v posledním odstavci. Jo, jo, nakonec je z nich stejně jenom dobrej, tlustej kamarád... :-)
<reagovat 
LeeRicope (Občasný) - 25.7.2009 > Zapoměl jsem...
Body: 5
<reagovat 
 Bunny (Občasný) - 25.7.2009 > LeeRicope> Dík za koment i bodíky. K tomu úterku uvedenému hned v první větě, mělo jít jen o jakousi úvodní informaci pro čtenáře, hlavní hrdina neměl mít až do poslední chvíle tucha o časoprostoru. :-) Ovšem to byl záměr a realizace se moc nezdařila... Možná tam ta první věta ani neměla být, snad příště.
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 29.7.2009 >

moc pěkný :)

 

až na to úterý a obzvlášť v úvodu příliš přídavných jmen a přirovnání (ne že by některý nebyly dobrý) ale jde o to, že je jich tam na můj vkus možná trochu moc a trochu to působí jak slohové cvičení na rozšíření slovní zásoby,


<reagovat 
 Bunny (Občasný) - 29.7.2009 > Quotidiana> Tak koukám, že podle všelidového hlasování je tam ten první úterek navíc a mně už to taky tak přijde. Škoda,že jsem k tomu nedospěl hned když jsem to psal :-) Příště se pokusím k přídavným jménům přistupovat úsporněji, šetřit se musí všude... Díky za koment
<reagovat 
Sakora (Občasný) - 26.7.2009 > Úsměvná ranní povídka. Text neodbíhá od tématu, tak akorát popisu, aby si jeden uměl scénu představit, povedenej závěr a dobrej název. 
(Fakt by asi byla lepší bez té první věty a taky mi tam občas chyběly čárky v souvětích.)   
Body: 5
<reagovat 
 Bunny (Občasný) - 29.7.2009 > Sakora> Ty čárky...pravda pravdoucí :-) No pokusím se někde vyhrabat středoškolskou učebnici mluvnice :-) Dík za názor
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 29.7.2009 > Vcelku smutné  Ale odpovídá to některým teoriím, že je třeba mít pro klapání vztahu přesně danou a pak tedy povinnou dobu pro .. ani nemůžu říct milování, to se tak snad nedá nazvat  Radím trochu spontánnosti.
<reagovat 
lidunka (Občasný) - 14.8.2009 >

ani som si nevšimla že v prvej vete je spomenuty utorok =D , skor to vnimam ako celok a je to fajn, pobavila som sa pri tom =)

nezvyknem čitavat tieto prispevky na totemu, (vlastne toto je prvy =D ) ale asi začnem =))


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter