Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pod Pálavou mezi vinohrady..
Autor: magnet (Občasný) - publikováno 31.7.2009 (14:26:29)
44x38 akryl na sololitu..


Poznámky k tomuto příspěvku
oleandr (Občasný) - 31.7.2009 > tam je pěkně
Body: 5
<reagovat 
lidunka (Občasný) - 1.8.2009 > hej ma to pekne zelene farby :)
Body: 5
<reagovat 
 magnet (Občasný) - 1.8.2009 > lidunka> hej.. díky
<reagovat 
Věza (Občasný) - 3.8.2009 >
Body: 5
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 1.8.2009 > ej vidím tvou budoucnost :D budeš mazat menší a menší sololity naučíš se šetřit barvou abys utrácel jen za laciný akryl a tím se ladným obloukem vyhneš všemu co je k umění třeba.. abys neměl pocit že jsem tě něčeho ušetřil zeptám se tě kurva polopatě zkoušel jsi někdy smíchat dvě barvy? víš co to je barevná kombinace? víš blbče že to co je v tubách není hotový umění? dnes ses mi neměl připléct d ocesty jednou ti zabiju chlopeň ale jsi odvážný tak tě nechám ještě chvilku žít ;)


<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 3.8.2009 > magnet> no poslyš ty řiťko je hezký že mě chceš poučit ty nevzdělaný hovádko ale nastuduj si ty pojmy trochu důsledněji páč plácnout že lazura je přechod hned bych tě liskl mít tě po ruce naštěstí jsem neskončil na prvním stupni základky tak ti to nesežeru navíc chtít mě přesvědčovat dál o svý pravdě nemá cenu vzhledem k tomu u jakýho veledíla se snažíš obhájit svoje teoretický znalosti ..tady bych lazury fakt nehledal :D jsi břídil tak buď aspoň tichej břídil páč nemáš energii si ty vylhaný nesmysly ustát a jednou ti to vezme dech a tvý sračky skončí v popelnici..to by sis měl přečíst o těch co nebyli slavní jak dopadly jejich díla a ne si hrát na první ligu a nechat se přesvědčovat od mamky že kdo trpí duševní chorobou je automaticky geniální malíř .. asi ti doma trošililinku lžou ze soucitu ;)
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 3.8.2009 > magnet> ty blbe to nebe je nejhnusnější modrá jaká snad jde vyrobit a je jedno z kolika barev jsi ji namíchal..je s podivem jak odpornou paletu vubec používáš a když jsme u toho jakou to má souvislost s tou lazurou he? jsem moc zvědavej..jenže o tobě ty dementní sráči už vím svý a myslím že s tebou nebudu ztrácet čas ani tady ani jinde ne kvuli tomu jaký jsi zkurvený charakter že věříš ve vlastní důležitost na poli kde nejsi schopný ani naslouchat ale hlavně proto že ty s malováním nemáš nic společnýho a to se nedá okecat tupče to určitý druh lidí pozná a takový ti mazat med kolem huby nebudou to mi věř ..tvoje obrazy nemluví za tebe jsou to sračky a tak taky vypovídaj o svým autorovi
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 3.8.2009 > magnet> no s nemocným dítětem se těžko domluvím ty básníku
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 3.8.2009 > caesarborgia> caesarborgia : Víš, ono je horší, že magnet nerozumí krajině, vrstvám - a nesnaží se rozumět - maluje jen povrch - a po něm klouže. Na desku si toho dovolí strašně moc - přelamuje, překrucuje, i ty barvy mučí - ale k sobě odvahu nemá. Pokora, zkušenosti. A může tomu říkat vlastní vidění - vidí prostě špatně.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 3.8.2009 > magnet> Podívej, že ti někdo někde něco vystaví neznamená, že je to dobré. Pokud o tebe stojí, tak jen proto, že jsi zdárný průměr, který je možno vystavovat (to je úspěch, že?). To samozřejmě svědčí i o tom, že dnes může mít výstavu každý. Výstava je dnes otázkou peněz - pronájmu - ne toho, zda je něco dobré nebo ne. A samozřejmě, měl jsem nabídky na výstavy - ale raději své věci přímo rozdám - než abych čekal u vchodu, který nedorost přijde, a proleze dvě chodby, kde tvé skvosty budou trčet.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 3.8.2009 > magnet> Boha, sponzor - a co jsem napsal? Nedáváš do toho ani korunu, a taháš si košilu, jakou cenu má tvoje mazání.
"Již maluji třetím rokem" - výborně - dost málo času na to, abys toho brzy nechal.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 3.8.2009 > magnet> Podívej, psal jsem o tvém obraze, o výstavách jsi začal ty - je sice pěkné, že ti tvé práce hodnotí kladně (i když si o tom hodnocení samozřejmě myslím své), že máš příležitosti k výstavě - ale - nezdá se ti (zkus o tom chvilku přemýšlet), že je něco špatně?
Že je něco špatně na obraze samotném? Věřím, že je zde na Totemu několik lidí, kteří mají mé práce doma - mohou ti potvrdit, jaký jsem chvástal, a že jednání se mnou je jedno velké utrpení.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 3.8.2009 > magnet> Prosím? to je možná tvůj pocit, že to o sobě tvrdím - a sere tě, že hodně vím a vidím? to je také možná tvůj pocit - pokud napíšu "špatné", tak samozřejmě špatně pro MĚ - vůbec nemám potřebu někoho předělávat nebo napravovat - když už nic, tak tě mám jako osobní příklad toho, jak se to dělat (malovat) nemá - a to je také důležité - nemám s tím žádné starosti, a děkuji ti za to.
<reagovat 
 čtenář cb - 3.8.2009 > magnet> ty vole takovou povahu mají holky a teplouši že když přestanou rozumět cizí řeči rozhodnou se že takovej jazyk neexistuje ..tobě ale nejspíš nerozumí ani tvuj psychiatr tak si ten svůj monolog nepleť s tím co se odehrává v hlavách zdravých lidí.. tady není ordinace chlapečku a ty nejsi mezi svýma "spolupacientama" jen jsi zabloudil tam kde na tebe není nikdo zvědavej a jestli jo tak pár amatérů a debilních znuděných dětí takže ani to není důvod se radovat a jestli jsi si tak jistej tím co bude za 20 let tak by sis měl napřed počkat a do tý doby držet hubu protože to taky dnes ale vubec nikoho nezajímá ;)
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 4.8.2009 > magnet> jasnéé a mrdal jsem tvou mámu a ty jsi můj syn a tvuj otec je můj děda a kokot piču neviděl co? hledám pro tebe vhodnej jazyk jak se s debilem domluvit už se blížím gengstre
<reagovat 
Sketch (Občasný) - 7.8.2009 > Pěkné:-) kousek od Mikulova
Body: 5
<reagovat 
 magnet (Občasný) - 7.8.2009 > Sketch> ano.. přesně tak..
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 6.8.2009 >

"

 

."


Body: 5
<reagovat 
 magnet (Občasný) - 7.8.2009 > Zeanddrich E.> dík..
<reagovat 
ariel (Občasný) - 3.8.2009 > na mě to působí šíleně amatérsky
Body: 3
<reagovat 
 magnet (Občasný) - 7.8.2009 > ariel> taky je to od amatéra..
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 29.11.2009 >

Pálavské vrchy jsou prostě Pálavské vrchy....:-)


<reagovat 
 magnet (Občasný) - 29.11.2009 > wandalka> Přesně tak.. řekl bych taky blízká rodačka.. nebo ne?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter