Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Snění o lahvince dobrého...
Autor: Side (Občasný) - publikováno 1.8.2009 (08:29:43)


Poznámky k tomuto příspěvku
oleandr (Občasný) - 1.8.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Az4zeL (Občasný) - 1.8.2009 > nic nevidim
Body: 1
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 2.8.2009 > Super - hodně netradiční
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 2.8.2009 > Když ji otočíš do původní (předpokládám) polohy, tím myslím sklenice čumákem dolů, dám ti pět bodů, z tohohle dostávám kombinaci závratě a mořské nemoci
<reagovat 
 Side (Občasný) - 2.8.2009 > Janahe> ....až lidé vrátí zemi do původní podoby, možná pak dám lidem 5 bodů za jejich život, odvahu, lásku, toleranci....

o body mi nejde, jen si to svobodně dělám po svém:-)


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 2.8.2009 > Side> A kterou podobu Země vlastně považuješ za původní? Ona se docela dost měnila i v době, kdy tu člověk nebyl.

Není nad svobodu, že? Člověk se jí nemůže nikdy dost nabažit :)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 3.8.2009 >   na zdraví...
Body: 5
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 3.8.2009 > Na zdraví!
Body: 4
<reagovat 
Side (Občasný) - 2.8.2009 > ..to je nadlouho, třeba ničení pralesa z ekonomických důvodů a dalšich milion věcí:-(

ta fotka je o snění a to je tak trochu ,,jinak,,
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 2.8.2009 > Side> No jo, ale nad zničenou Zemí snít o flašce....? Nevím, jestli je to řešení.
Ale neboj, ona se Země lidí brzy zbaví, příroda ustojí všechno, lidi ne.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 2.8.2009 > Side> Jo a když někomu odpovídáš, klikni na "reagovat", jinak se to dotyčný nemusí dozvědět :)
<reagovat 
 Side (Občasný) - 2.8.2009 > Janahe> jo sorry.....:-), lahvince dobrého, to je pro mne rozdil, v poctivém vínu najdeš vuni země, života apod...., ale to se musí najít, většina vína na pultě je šunt a člověk se musí orientovat, tak jako ve všem, jinak s ním všichni zametou:-)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 2.8.2009 > Side> Takže stačí trocha poctivého vína a nemusí se opravovat zničená Země :)
Většina všeho na pultech je šunt, jinak by se nehýbaly obchody a zhroutila by se ekonomika. Musí se nakupovat a vyhazovat čím dál rychleji, jak se zastavíme, je po nás.
<reagovat 
 Side (Občasný) - 3.8.2009 > Janahe> ...když si dam dobré, moc dobré, osobně mám rád maďarská, tak cítím sílu a krásu Země, ...opravovat se musí právě proto, abychom měli vše kvalitní..., ikdyž se ekonomika zhroutí, poctiví lidé, poctiví obchodníci a poctiví výrobci to neodnesou, protože kvalitu lidskosti mají v sobě a ostatní bud zaniknou, nebo se přidají, to jen tak plácám:-)


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 3.8.2009 > Side> Hehe, a nastane komunismus, neboli ráj na zemi :))
<reagovat 
 Side (Občasný) - 5.8.2009 > Janahe> ...já jsem si myslel, že jsi komunistka...
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 5.8.2009 > Side> Já to chápu, vždyť dělám takové reálněsocialistickobudovatelské fotky, kdo by se nespletl:)
<reagovat 
 Side (Občasný) - 5.8.2009 > Janahe> ..samozřejmě to byla legračka a líbí se mi tvuj pevný a jistý postoj:-), měj se fajn, ahoj
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 7.8.2009 >

"

 

."


Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter