Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
svoboda
Autor: lví srdce (Občasný) - publikováno 3.8.2009 (16:18:33)

SVOBODA.

 

CO ČLOVĚK CÍTÍ,KDYŽ NECHCE BÝTI UŽ MEZI VÁMI K ČEMU JE ŽITÍ.

VZPOMÍNAT NA NÁHODY Z NOHAMA OD SVOBODY,NAKROČIT NA OBLOHU,UNAVIT ČAS.

JAK DÁL SE DOSTANE AŽ TMA PŘESTANE I PRO NĚJ SVÍTIT.

S NOHAMA OD BLÁTA UTÍKÁ ODPLATA ZA TO ŽE NECHTĚL ŽÍT MEZI NÁMI.

I ČAS JDE POZPÁTKU,NESLYŠÍ POHÁDKU -JEN BOŽÍ MLÝNY.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Sakora (Občasný) - 3.8.2009 > Spíš to vnímám jako poezii. Text jsem četla několikrát, pokaždé se mi líbil o něco víc. Už to žluté pozadí je takové úderné...
Chápu to jako úvahu nebo spíš výpověď autora, proto mi není jasné, proč je ve 4.řádku: ..."nechtěl žít mezi NÁMI.", já bych tam mnohem víc čekala: ..."nechtěl žít mezi VÁMI." ...??? Některé slovní obraty jsou fakt pěkné, nejvíc mě zaujal poslední řádek.
(v druhém řádku malý překlep : z/s nohama )
Body: 5
<reagovat 
LeeRicope (Občasný) - 3.8.2009 > Hmm...
<reagovat 
LeeRicope (Občasný) - 3.8.2009 > Pardon
Body: 5
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 4.8.2009 > Já to jako úvaho neberu, protože nesplňuje její pravidla. Co se týká přehlednosti, žluté pozadí, velká písmena, minimim interpunkce není moc user friendly:) Celkově to vidím jako myšlenkový výjev se snahou veršovat. Pro nezasvěcené to asi moc hloubku nepobere;)
<reagovat 
OSAejdžnt (Občasný) - 4.8.2009 > Spíš než výjev je to výlev
<reagovat 
 the_dark_side_of_me (Občasný) - 5.8.2009 > OSAejdžnt> to ano, ale na mě osobně to dost zapůsobilo. jak nemám rád verše a "skrytá" poselství, tak tohle se mi líbí.
<reagovat 
čtenář robert g. - 20.7.2012 > byla by to dobrá trampská písničky k táboráku,nebo do lesa,aby to nikdo moc neslyšel..he,he..dobrý,ale tohle vážně není úvaha.vy tady řešíte i grafickou úpravu?uf,uf..normálně,sámozdat po intoušsku..chvilema..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter