Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
shagya
Autor: bajunka (Občasný) - publikováno 12.8.2009 (21:26:24)


Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 12.8.2009 >
Body: 5
<reagovat 
JaBu (Občasný) - 13.8.2009 >
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 13.8.2009 > Krásnej koník asi bych dala pryč to  nebe ?
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 13.8.2009 > velmi zajímavý záběr, ta kompozice moc líbí, i ČB provedení podtrhuje...
Body: 5
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 13.8.2009 > má hezkou bouli na čele, hmm hmm
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 27.6.2010 > sempull tampush> Ahoj, jestliže pokládáš koně, který stojí o kus dál za bouli na čele, jsi jistě odborník.
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 1.7.2010 > Bajata> ...nemůžu za to, že si sedíš na vedení :/
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 1.7.2010 > sempull tampush> Ahoj Semppull, myslím že ani nesedím. Jen jsem si myslel že Tvá poznámka k té fotografii byla míněna tak, jak jsou psané některé komentáře různých lidí. Místo aby napsali co a proč je na tom čem špatného a proč to tak vidí, píší dost vulgární kritiku že člověk nepozná co si vlastně myslí sám kritik, co má napravit a jak vlastně to napravit. Zkus napsat k té fotografii konstruktivní kritiku, čemu se má Bajunka pro příště vyvarovat a na co si dát pozor. Ta tzv ,,boule" je opravdu kazící snímek z pohledu odborné fotografie, ale z pohledu pocitů toho kdo jí dělal a vztahu ke koňům, je krásná. Nádherná. Víš, pracoval jsem u koní mnoho let a byla to ta nejkrásnější doba mého života.
Proto jsem Ti napsal to, co jsem Ti napsal. Věřím, že pochopíš. Měj se fajn a jestli jsem se Tě dotknul, omlouvám se.
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 1.7.2010 > Bajata> 

Ježišmarjá, zase jeden...

Přesto ti odpovím. Napsal jsem myslím docela přesně, co a proč je tam očividně špatně - ten kůň má velikou bouli na hlavě (pro natvrdlý: je tam srostlice, kdy mu z hlavy "trčí" pozadí koně v - eh - pozadí). Zbylé dva koně, o kterých si ten portrétovaný patrně nechává zdát, stejně tak jako úplně vysmažený nebe (a pár dalších věcí), jsem pak už ani nezmiňoval, přišlo mi to zhola zbytečný. Ta fotka by mi totiž nepřišla zajímavá, ani kdyby se autorka těchto chyb vyvarovala, je z ní zcela zřejmý, že ji zajímají koně, nikoliv focení. A to, žes pracoval léta u koní a že tě to něčím naplňovalo, může být pro tebe opravdu hezký, ale tuhle fotku to nedělá hezčí nebo zajímavější ani o píď. Mě jako diváka zajímá fotka, ne něčí projekce do ní.  

 


<reagovat 
Bajata (Občasný) - 1.7.2010 > Ahoj Bajunko, můžeš prosím vysvětlit o co se jedná v případě fota SHAGYA ? Má na čele skutečně bouli, nebo je to záď skutečného koně, který stojí v povzdálí se stádem?
Myslímto vážně a díky za vysvětlení.
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 1.7.2010 > O.K. - JEN NECHÁPU CO U TOHO TAK VYŠILUJEŠ.
NAPŘÍČ TOHO SI VÁŽÍM TVÉ ODPOVĚDI. jSI JEDEN Z MÁLA,KDO ALESPOŇ NAPSAL CO SI MYSLÍ.A TO JE DŮLEŽITÉ.
U MĚ TĚ TO Z VELKÉ ČÁSTI VYŘADILO Z KATEGORIE HULVÁTŮ. A ŽE JSI NAPSAL NĚCO CO SE MI NELÍBÍ? jSI JINÝ NEŽ JÁ,MÁŠ NA (NĚKTERÝ) VĚCI JINÝ POHLED.
jEN ZKUS NAPŘÍŠTĚ NAPSAT TROCHU JINAK. DRUHÝ TO TOTIŽ ASI ČASTO VNÍMÁ JINAK NEŽ TY.
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 1.7.2010 > Bajata> 

Nevšíml jsem si, že bych někde vyšiloval (poznámky výše, na které patrně narážíš, jsou míněny spíš jako povzdechy ;)). Každopádně je škoda, že podobný zájem neprojevila sama autorka...

Jen na okraj: pozor na kapitálky, v internetové komunikaci jsou ekvivalentem toho, že bys po mně v reálu křičel, leckdo by si to mohl vzít dost osobně :).

Měj se


<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 1.7.2010 > sempull tampush> Super!!! slunce vzešlo na nebi!!! Nene, to jen znamená že jsem konečně pochopil co jsi psal předtím.
No a pokusil jsem se napsat Tvým způsobem. Mým to zní asi takhle :- ,,Díky moc, že jsi se neurazil a ozval se. Vysvětlil jsi mi tím hodně věcí, a to je moc důležité.
A dík za upozornění na kapitálky.
Měj se fajn, a jestli budeš chtít, zase se ozvi. Samozřejmě že uvítámi Tvé vyjádření. ( třeba jako ,,JEŠÍŠI NA KŠÍŠKU") MYSLÍM,ŽE UŽ TI ROZUMÍM.
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 1.7.2010 > Bajata> :)) je to Babylon tenhle prostor, no...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter