Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sahar
Autor: bajunka (Občasný) - publikováno 13.8.2009 (00:28:39)


Poznámky k tomuto příspěvku
JaBu (Občasný) - 13.8.2009 > tento způsob pohledu na koně se mi moc líbí, dobrý nápad.
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 13.8.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 13.8.2009 >

jj


Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 13.8.2009 > krásnej koníček, pěkná fotka, děvenko :-)
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 13.8.2009 > ten pohyb ocasu do záběru byl dobrej počin od koníka,  v pravou chvíli...
Body: 5
<reagovat 
Sakora (Občasný) - 13.8.2009 > Pěkný úhel záběru, ostrá fotka, jemná barevnost a ještě ten ocas to hezky zarámoval. A oceňuju, že žádní další koně nejsou v záběru. A hlavně, nikam pryč s těma koníkama nechoď!!!
Body: 5
<reagovat 
moře (Občasný) - 16.8.2009 > jsi tupé hovado a také jím zůstaneš
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 13.8.2009 > nehchcete jít s těma koníkama do prdele?
<reagovat 
 Filip B. (Občasný) - 13.8.2009 > caesarborgia> Taky si myslim.
<reagovat 
 moře (Občasný) - 13.8.2009 > caesarborgia> ty jdi do prdele DEBILE!!!
<reagovat 
 bajunka (Občasný) - 17.8.2009 > caesarborgia> nechceš tam jít sám?
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 14.8.2009 > moře> jo ty seš ta bez těch kalhotek to tě nasralo co? :D
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 17.8.2009 > bajunka> víš zlatíčko já už jsem tam byl tolikrát že už tam nemám co hledat zato někteří tobě podobní kteří si myslí že svět je jen o pěkných věcech by tam měli trávit víc času aby si protřídili hodnoty..ale neboj určitě se tam brzy dostaneš ;)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 27.6.2010 > caesarborgia> ahoj, myslím že jsi nebyl ještě tak hluboko, ale jen jsi si čuchnul.kdyby jsi tam byl, nebudeš takhle mluvit. Jsi ufňukanej jelimánek, co není schopen udělat něco hezkýho. Takže kamaráde...hlavu vzhůru. Připomínáš mi jeden příběh, který se stal jednomu chlapovi co bojoval u Stalingradu. Když skončila válka, za nějaký čas rukoval na vojenské cvičení. Tam ho podobným způsobem jako Ty buzeroval mladý frajtr, který o válce jen slyšel.
Víš co udělal ten starej pardál? Usmál se a lehnul si do trávy. Jestli jsi jako ten fronťák co prošel peklem, raduj se z krásna. A jestli jsi ten usmrkanej frajtr kterýho ofoukl trochu vítr, zavři hubu a zalez.
Nejlépe zpátky do... Ale věřím že jsi starý fronťák, tak neblbni. Měj se fajn a drž se.
Doporučil 
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 27.6.2010 > Ahoj Bajunko, prožil jsem u koní nejkrásnější chvíle svého života.. Nenech se odradit od cesty po které jdeš hloupými řečmi.
Nebudu psát víc, rozepsal bych se o koních.
Body: 5
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 27.6.2010 > Jen snad jedno, mohl bych vědět kde jsi je fotila?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter