Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pozvánka na jednodenní festival nezávislé hudby a autorské poezie
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 18.8.2009 (22:29:42)

 

 

 

undefined

 Strana houpacího koně - divadelní hra "Madona Putana"

 

 

 

""Lichá čísla mají rytmus blízký mému srdci. Život lichých čísel není pohodlně uspořádaný. Nelíbí se jim svět jaký je, přejí si ho změnit, zdokonalit, postrčit kupředu. Stojí na jedné noze a druhou mají nakročenou k pochodu. Odcházejí. Kam? K následujícímu sudému číslu. Tam se nachvíli zastaví, naberou dech a dají se znovu na pochod. "

                                                                                                                                                              Nikos Kazantzakis

 

 

 

Milí přátelé,

přijměte naše pozvání

na

Tradiční setkání přátel Sämannů a Strany houpacího koně

(soukromá nekomerční akce)

jež se koná

v sobotu 29. srpna od 15:00

v objektu myslivecké chaty Doubravka, poblíž Litovle

Pivo, limo, tradiční guláš trojjedinný „Golšobur, Goršobul, Bolšogur“, kabanos a jiné mlsy v občerstvovacím baru u Dvou sester

Vstupné: 90,- Kč

 

Odpolední program (mezi hodinou patnáctou až půl osmou večerní)

Luboš Vlach / Brno - Mozart Dream - autorské čtení

Pappavera / Uničov - první vystoupení alternativního kvintetu, opus oppio optimum

Sibérija / Rýmařov, Libina, Oskava - instrumentální muzika, intelektuální sibériál

Tomáš Hájek / Droždín - básně vržené z městské hromadné dopravy, mistrně páchané telefonním spojem

Poetická hudební společnost Janele z Liků / Olomouc - múzické přesahy dosahy rozsahy a trocha básnického masa básnířky Janele

Ruda B. Beran & Mejla Hublík / Jevíčko - bard & básník & blues

Hynkovy Zámky / Olomouc - po letech skvěle odemknutá alternativa

 

Přestávka (mezi hodinou půl osmou až půl devátou večerní)

Omezená mezírka

 

Večerní program (mezi půl devátou večerní až druhou po půlnoci)

New Kids Underground / Praha - prostě nový děti andrgraundu

Oldřich Fuck / Uničov - country - částečná fúze některých členů někdejších kapel Oldřich Nový a Bublifuck

Shaker B / Olomouc - hutný elektrický blues

 

S pozdravem a přáním dobře prožitých dnů příštích

 

 SHK & Sämanni



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 19.8.2009 > z těhle akcí mám dycky vosypky, ale jako může to bejt hezký pro lidi, co jako furt maj potřebu se družit...
Body: 5
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 19.8.2009 > Stanislav> Boskovice a Doubravka, jediné dvě minifestivalové záležitosti, kde nekolabuji v davu, jako na Colours of Ostrava 2007, kde jsem kamarádům pokazila celý festival svým pobytem ve stanu s červeným křížem. Nemám ráda megalomanské akce, kdy cítíš, jak se na tebe tlačí záda cizích lidí. Jde o velmi pohodové setkání, žádná křeč, snobismus.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 19.8.2009 > Janele z Liků> 

já jakékoliv akce nevyhledávám, nemusí to být ani mega, ani snobské. prostě mi to přijde pro mě nepotřebný. ale samo sebou tomu neupírám kvalitu a podobně... párkrát jsem byl v posledních letech na nějakém čtení, nějaké té neformální akci, a vždycky jsem si pak říkal, proč jsem tam lez....  kdysi jsem vymetal bigbíty andrgraundový či punkový a tak, ale toho mi nyní netřeba prostě.

 

teď bojuju už jen s tím, že v pátek bych měl jít na nějakou akci, kde jako budou žvatlat milunič a bělohradskej a další chytrolíni, jako nic proti nim, ale vyloženě se mi tam nechce. tak tam asi nepudu...


<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 19.8.2009 > Stanislav> Bělohradského hodně tisknou v Hostu, Právu...Mám za úkol jeho články shromažďovat pro našeho kytaristu. Já mám ty lidi okolo Doubravky ráda, Tomáš Hájek jezdí tramvají, autobusem, pouští cestujícím indickou hudbu a mantry, píše velmi vtipnou a trefnou poezii, Strana houpacího koně s ministeriem a předsedou jsou také k popukání...Sibérija, jejich kytarista poznamenal Václavka...New Kids Underground-najdi si je na youtube, KSČM-KSČ, DPRDL-DPČ...jak si v tom klipu Husák hraje na roztleskávačku... To už musíš ty vědět, zda se vzdáš pro poznání své pohodlnosti nebo ne. Já spíše než chodím na akce, sedím doma a poslouchám cédéčka, zpívám si pro sebe, na koncertech tolik nevnímám texty, jen hudbu samotnou a vizuální doprovod. A pokud už někam jdu, musím se tam zasmát, cítit odlehčeně, že se ode mě nic neočekává nebo že se ve výkonu nesoutěží. Co už nebydlím v Ol, nemám stejně v Přerově kam moc chodit. Budu už mlčet, mám svého dost.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 19.8.2009 > to ksčm-ksč doprdl dopč... to zpívaj i jakýsi uhlí v jutových pytlích nebo jutový uhlí v černých pytlích či tak nějak se menujou, jejich frontman je kamarád mýho kamaráda, proto sem na to šel, byl sem na tom na Slamníku v Prague tak před dvěma lety, taky maj grandiosní text o Miloši Kopeckým.... sem myslel, že je to jejich nápad tedy... s tim ksčmksč...
<reagovat 
anae (Občasný) - 19.8.2009 > jistě bohulibá akce, leč je vedro a ujíždím teď na jiné hudbě (kaliméra!:-)
http://www.youtube.com/watch?v=lmNZsKCSciU&eurl=http%3A%2F%2Fwww.folklornisdruzeni.cz%2Fkoncert-vitezu-2009&feature=player_embedded#t=19
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter