Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vítězství
Autor: lucy moran (Občasný) - publikováno 22.8.2009 (01:02:35)
Pro nás ženy znamená vítězství mnoho. Muž může zvítězit ve fotbale, může dát i 40 gólů. Nebo, pokud je brankář, může chytit i 40 balónů za zápas. To je samozřejmě teorie. Pro nás je atraktivnější muž, jenž zvítězí ve formuli 1. Já prostě miluji, když se můj princ doširoka směje na prvním stupni a všichni kolem jsou úplně postříkaní šampaňským za 2900 dolarů. Protože vím, že ten usměvavý muž je ten jediný, koho budu vždycky milovat. Fotbalisti jsou socky. Můj závodník má perfektní chrup, je stále usměvavý a koupil mi tu největší televizi. Jen díky němu toho vím tolik o pneumatikách. Jsou to samozřejmě pneumatiky pro F 1 – s jeho lamborghini se to nedá srovnat. Mně ovšem víc záleží na povaze partnera – o peníze vůbec nejde. Je to krásné, když můj Paolo přijde domů a já mu masíruji unavená záda, přivoníc k jeho Hugo Chef. Stojí 8900 dolarů, ale je to nejlepší kolínská na trhu. Neumím si představit, že by si Paolo koupil něco podřadného. Jen v jednom je Paolo slabý. Předevčírem v noci mi komár poštípal obě nohy a Paolo ho nedokázal chytit. Na nohách teď mám nehezké pupínky – musela bych si vzít maxisukni, abych mohla jít na Paolův příští závod. Ale maxisukně jsou tak nemoderní... Paolo je nemožný, že toho komára nezabil. V minulém závodě zvítězil Francois. Je hezký, což o to... Má hezké oči a tak se na mě zvláštně díval...


Poznámky k tomuto příspěvku
LeeRicope (Občasný) - 22.8.2009 > :)
<reagovat 
Sakora (Občasný) - 26.8.2009 > Musím říct, že ty první věty mě moc "nechytly", ale někde od ...perfektního chrupu... se mi text líbil čím dál tím více, až k samotnému závěru, ten je fakt přesný .
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 28.8.2009 > Báječná prospěchářka:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter