Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kafkovy sny
Autor: paramanu (Občasný) - publikováno 24.8.2009 (12:31:56)

Kafkovy sny

 

Po probuzení popel a černé peří

Slzy z mraků na čela ptáků

Opřeni z každé strany do stejných dveří

S rukou na klice a bez šatů



Poznámky k tomuto příspěvku
ariel (Občasný) - 24.8.2009 > nejsi náhodou JanaO?
<reagovat 
paramanu (Občasný) - 24.8.2009 > Kdo je JanaO? Pročpak bych měla být JanoO?:) Zklamu tě, ale to asi nejsem.
<reagovat 
andzi (Občasný) - 25.8.2009 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář já5 - 25.8.2009 > Krátké,ale hutné.Ano tak bych to vyjádřil,nejvíc mě zaujal konec.
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 25.8.2009 >

škoda, že 2. verš se vedle těch dvou následujících, jež jsou výrazné a zprostředkovanou situaci jedinečně zostřují, poněkud ztrácí. 1. verš je přijatelná a zvědavost vzbuzující expozice. ještě jsem chtěl napsat, že by se mi to víc líbilo jako součást rozvinutějšího obrazu, ale ten poslední verš to zjevně ukončuje. tak ledaže by něco předcházelo. ovšem i tak, jak to je tady, je to dostačující minipříběh. tak nevim. mám prostě nedůvěru k několikaveršovým textům, přímo nesnáším všelijaké fragmenty troušené a roztroušené, kam se podívám, pokud jim chybí jasná známka, že víc slov by bylo méně. fragmenty různě rozhazované jsou často spíš známkou bezradnosti než moudrosti a vhledu. jednou, třikrát to jde, ale potom se to přejí. tenhle text se mi zdá být spíš koncizní než bezradný, je uzavřený. přesvědčuje mě i titul.       


Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter