Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
D.I.Y. naušnice pro kněžky potkanů a dívky narozené v roce krysy
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 24.8.2009 (18:13:04)

 

 

 

undefined

 

 

Se stuhou, provázkem či bez něj, můžete střídat dle nálady a barvy oblečení. Vyzkoušejte také na "nit" navléknout korálky či pestrý košilový knoflík...záleží na Vaší nápaditosti...

 

 

 

undefined

 

 

     Naušnice nejsou vyrobeny z čínských komponentů /Haribo - Bonn (SRN)/, z PVC, v případě vyjití z módy či estetického rozmaru" jsou snadno ekologicky zlikvidovatelné (po opláchnutí teplou vodou), příjemně voní, obsahují E 330 - jehož skóre nebezpečnosti je rovno nule (kyselina citrónová). Háčky se dají znovu použít k zavěšení svátečních předmětů. Jedinou nevýhodou, která Vás může odradit od investice je vepřová želatina, varianta vege je ve stádiu příprav. Nemusíte nakupovat celé balení, v cukrárnech prodávají "základ" po kusech.

 

Vstupní náklady 5Kč/kus.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
slakinglizard (Občasný) - 24.8.2009 > paráda:) mám na ně strašnou chuť..jsem to balení s myšima neviděl tady na Moravě ani nepamatuju..stejně jako křupky monster-munch či voňavku crossmen
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 24.8.2009 > slakinglizard> Já je také dlouho sháněla, v přerovské cukrárně měli jen ty typu slazených arabesek. V balení však byla většina růžových (nejméně preferovaná barva, pokud není v dvoukombinaci řůžovo-zelené. Já šla především po těch bílých...Rozhodně to není na muchlování s chlapci:-), ještě by se zakousli, či by se nám rozvázala mašlička...Holky se mohou rozhodnout, zda chtějí mít na uchu myš hubenou nebo dobře živenou - myši nejsou v balení identické.
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 25.8.2009 > já oceňuju hlavně ten talíř a uborusek ..zejména skládání ale ty zlata jsou každý jiná pantonka..no co už není každý den posvícení ;)
<reagovat 
anae (Občasný) - 25.8.2009 > naušnice! bože! ... ty talíře jsme ti taky měli, když jsem byla malá, milá krysičko (pompa, omotání si, sladko, a pak nabodneš schizofrenicky na vidli! :-D)
Body: 5
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 25.8.2009 > anae> my je stále ještě máme, Hani. jako by se tehdy nic jiného nevyrábělo než tohle rokoko oprava 10:03: měla je babička, ale byly tak z 80. let
<reagovat 
JaBu (Občasný) - 25.8.2009 > nevhodné pro děti do 3 let, obsahuje malé částice, před použitím odstranit rez a zbytky zaschlé krve, před požitím kovové části....:-) Bože ta vidlička je nádherná...
Doporučil 
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 26.8.2009 > Ty jsi Janele opravdu bláznivá. Potkany mám rád, jsou to chytrá a nezávislá zvířata. Ale ta starost o gender - a nemyslím to vůbec zle - mě tedy facinuje, to je až pitoreskní.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 26.8.2009 > cit-i-zen> Gender? Ten já ale vůbec neřeším! Ty mašličky beru jen jako druh ozdobení (bez záměru signalizace pohlaví, všechna zvířata z želatiny jsou androgyni. Ty sis myslel, že první pár jsou heterosexuální hlodaví a druhý homosexuální? Je to celé sarkastické, výsměšné, i to, jak jsem to napsala...stejně jako fotka nahé dívky na propagačním letáku zastavárny...
<reagovat 
 cit-i-zen (Občasný) - 26.8.2009 > Janele z Liků> nic jsem nemyslel, a tu ironii asi nepochopil, jen mi přišlo roztomilý, žes udělala náušnice pro takové ty holky, co mají obvykle v rukávu schovanou potkanici, to se mi líbilo, ale jestli tam byla jemnější faseta, to už jsem nedokázal poznat
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 26.8.2009 > Můj potkan Velvet by se do mého rukávu ani nevlezl :D, u něj se velikosti měří na kapsy...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter