Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Deník těhotného manžela IV
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 26.9.2002 (00:23:49)

SEN

 

Měl jsem hrůzostrašný sen, ale to nebylo žádné imaginární bu-bu-bu! Zcela reálná operace mozku, přičemž operatérem nebyl nikdo jiný než známý mistr improvizace, hvězda Pelíšků a Musíme si pomáhat Jaroslav Dušek, a aby toho nebylo málo, neoperoval můj slovutný mozek jen tak někde na sálu, anóbrž před celou třídou přihlížejících studentů. Přiznám se, nebylo to nikterak příjemné, ač mě přesvědčoval, že jde o banalitu, něco jako slepák... (Fakt je, že jsem ani necítil, jak řeže...) Ještě teď mě svědí vzadu a vepředu na hlavě (šlo o dvě místa!).
Ale v porovnání s mou milou, těhotnou přítelkyní jsem z toho vyšel celkem dobře - zdálo se jí, že se jí na pravou ruku vysral pes (naštěstí náš, alespoň že ne cizí). Bohužel, ve snáři nic o hovně, trusu, exkrementech ani výměšcích není (natož o J. Duškovi!), až pod odkazem Bahno je alespoň lejno = bohatství, takže překvapivě skvělá zpráva! Ať žije lejno...



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 26.9.2002 > O snech, to bejvaj vždycky dobrý kousky, sen musí být hodně "nesmyslný", aby mělo smysl si ho pamatovat a psát o něm... :o)
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 26.9.2002 > Člověče, co vy tam doma dejcháte za omamné látky, že máte takový brilantní snění?:-)))
<reagovat 
Monty (Občasný) - 26.9.2002 > To je stará lidová moudrost mé babičky. Když se zdá o hovnech, má se vsadit do lotynky. V novodobé společnosti tedy nejspíš Sportka. A nejen, když se o nich zdá, taky když se do nich šlápne. Hovna jsou v mytologii našich předků jednoznačně pozitivním prvkem.
Onehdá se mi zdálo, že jsme měli hovna různé velikosti naskládané na vaně... Sportku jsem ale nevsadila, možná to byla chyba... kdo ví. :o)
Body: 5
<reagovat 
čtenář Metli - 26.9.2002 > Cus Moschaku

ty ale dneska opravdu dřeš že ?

Jak se vede ?
<reagovat 
 čtenář Moschak - 26.9.2002 > čtenář> Ty chobote, máš sem napsat nějakej komentář!Mně můžeš naspat na mejla :-)Navíc ses tu nepodepsal, tak nevim, kdo seš. Že by Metelka ?
<reagovat 
 čtenář Moshak - 26.9.2002 > čtenář> A hele ... podepsal, tak sorry.Kdyz jsem psal prvni reakci, tak jsem ve formulari Tvoje jmeno nevidel.Ani ted ho nevidim,ale uz vim , ze jsi to Ty :-)
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 26.9.2002 > No, díky za poznámky, ať už se týkají, ehm, hovínek více či méně, jak se zdá, chytlavé téma, ač jsem neměl v úmyslu báti lacině lascivně, mě se to opravdu zdálo , a ostatně jsou i horší slova, co? Jednou za čas si snad člověk může ulevit ne, notabene když jen zprostředkovává, co jeho "chorý" mozek "upekl", zatímco spal :o)
<reagovat 
Vanili (Občasný) - 26.9.2002 > Super diskuze o hovnech :-) Včera jsem viděl naprosto debilní film "Dogma" (snad nikoho neurazim) a ve filmu se objevil Hovnodémon z Golgoty. Vylezl z mísy a vymlátil hospodu.Nakonec ho zabil jeden z hrdinů postříkáním intimsprejem. Film byl fakt slabej, ale tahle scéna mě dostala. Vaše diskuze mi scénku připoměla, tak ji dávám k dobru do placu.
Body: 5
<reagovat 
 Monty (Občasný) - 26.9.2002 > Vanili> V South Parku zase leze z mísy Mr. Hankey, ale jen o Vánocích. Asi oblíbené filmařské klišé - hovno, které leze z mísy. :o)
Fakt by mě překvapilo, kdyby taky někdy lezlo odjinud. Třeba ze školní aktovky...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 27.9.2002 > Vanili> Já jsem o filmu Dogma slyšel, jak je supr, ale říkal to člověk s podivnym vkusem, takže dík za varování... :o)
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 29.9.2002 > Buď rád, že nemáš pověrčivou babičku. To by ses bál i usnout, aby ses zas nedozvěděl, co hrozného ten sen znamená :o))
Body: 5
<reagovat 
E_na_X-tou (Občasný) - 3.10.2002 > tak to byl fakt sen na...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter