Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzpomínky na Dřevák z kolekce Zápisky
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 27.9.2002 (00:37:22)
další>

Už to tu dávno zplanýrovaly bagry. Nějaký parkoviště, nebo co, tu je. 

A ten chlap z krimu s malym k tak příšerně zmlátil každýho, kdo přišel, jeden, kterýho jsem potkal u Ujdy, a kterej pak se mnou nějakej ten den chlastal, chytnul taky jedno dělo, plánoval, že si sjede domu pro škopriona a vodbachne ho, hajzla, jel jsem s nim, místo škorpiona nějaký chlastání a drogy, pak usnul, a tak jsme nikoho nevodbachli, ale toho blbce stejnak zase zavřeli, takže unik pomstě, a já jsem tam musel nevybouřenej přes noc žvanit s Frantou, takovým blbcem z Moravy, co tvrdil, že tam dělá vyhazovače, ale spíš neměl kde spát a jen tak kecal, sem tam někoho prohodil zbytkem okna, ovšem troufal si jen na totální sráče, který sem zabloudili, protože nevěděli, co je tu čeká, že je vokradou, zmlátěj a nechaj ležet venku na ulici, když byli blbý a motali se tady, tak proč ne, podivný bylo, že Míša sem chodila docela ráda, nějaký ty rvačky a vožralý votravové jí nevadili, stavěla se k tomu, jako že to nevidí, no vona to ale vlastně dovopravdy doslova neviděla, protože nevidí skoro nic už od mala, vždycky se tak nějak do rozplakana připila, že jsem pak musel celou noc poslouchat ty nářky, jak se jí všechno sere, ale já to poslouchal rád, připadal jsem si důležitej, že jí jako umím uchlácholit, taky se tu pěkně vyřádila, protože se tady tancovalo, nějaký ty srágory vod toho druhýho vod Kollera furt dokola, samý fláky pro pitomý holky, no, nevadilo mi to až tak, měl jsem tyhle srdceboly svým způsobem rád. 

A taky jak tam smrděl ten výčep, hnusnej typ za ním, na hajzlech věčně někdo chrápal nebo fetoval, v krajním případě vojížděl místní krásky, který se nechtěly ukazovat mezi normálníma lidma, ale jen tady, táhlo je sem to živočišný chlapáctví některejch pokérovanejch chasníků, který každýho přeměřovali pohledem, a když se někdo blbě díval, hned to s nim dali do pořádku, a to tak, že byl nakonec rád, když vodešel po svejch, měl jsem už naučenej takovej jakože nezúčastněnej kukuč, protože jsem nebyl žádnej prvoligovej oskár bitkár, a to ani za časů největší formy, no, sem tam jsem se k něčemu připlet, ale na tyhle kriminálníky jsem si jaksi nedovoloval, tohle bylo jejich voblíbený sraziště, bůh ví, proč jsme sem furt lezli, asi že jsme byli zvrácený a věčně mimo.

Stávalo se dokonce, že jsem si to sem přihasil v noci sám, vodněkud někam jsem cestoval, a tady to bylo tak hezky na půli cesty, některý místní týpkové si na mě zvykli, a tak jsem s nima probíral ty jejich starosti, kde co vyčórovat, ale nějak moc jsem jim nefandil, úchylům, na druhou stranu mě bavilo, jak uměj myslet jen na teď, a nezabejvaj se tím, co bude, maximálně tak každej měl naučenou nějakou tu truchlivou historku, proč je na šikmý ploše, a já byl takovej hajzl, že jsem dycky hrozně upřímně naslouchal, a přitom si nechal platit pivo, protože bez peněz jsem byl tehdá dost často, vono, co jsem měl, to jsem prokalil, to dá rozum, třeba tři dny v kuse s jedním blbcem ze známý kapely, děsnej vypravěč a bavič, akorát to třetí den jízdy bez pauzy neukočíroval a drškou padnul v epileptickým záchvatu k zemi, takže ho, rockovou hvězdu bezzubou, táhla Míša k sobě domu, aby se trošku zmátořil, no, aspoň zase bylo vo čem vyprávět, třeba vo tom jeho vybíleným bytě, sváděl to brouk pytlik na rozvod, ale droga byla pravděpodobnější výklad, vůbec tyhle pitomci, co si to píchali, byli v noci všude, člověk se jim nevyhnul, Míša se s těma kreténama furt kamarádila, a hrozně se pak divila, když jí zase něco potáhli, taky jeden takovej zcela na první pohled kamarádskej si vode mě, blba, pučil koženýho párkra, že prej venku prší a tak aby nezmok, a kupodivu jsem ho vod tý doby na známejch místech už nepotkal, no, a jak to skončilo?

Prostě jsem se zamiloval do Markový, jenže jsem zároveň zapomněl přestat chlastat, a tak ta dokonalá konstelace mě jedinečně vyhodila ze sedla, že nade mnou pluly místo mraků černý jezdci s divokejma psama, vodevšaď jukali divný vidinový úkazy a Marková to vzdala, a já to nerozchodil, no a nějakej ten čas si pak vod toho svýho pěkně rychlýho a společenskýho života vodpočinul v pakárně.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
amba (Občasný) - 27.9.2002 > Ze by libensky Drevak?
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 27.9.2002 > amba> 

Ne tenhle byl na Senovážným náměstí... :o)

V Libni bylo něco podobnýho, ale ten mě tak nebral... :o)


<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 27.9.2002 > Poslední dva odstavce bych utnula, protože tenhle styl psaní se mi sice líbí, ale nevydržím ho dlouho. :o)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 27.9.2002 > Kapucín> To jo, chápu, ale když mně to přijde dlouhý tak akorát... :o)
<reagovat 
Monty (Občasný) - 27.9.2002 > Mě to přijde tak akorát na jedničku s hvězdičkou. :o)
1 *
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 27.9.2002 > Adora> Hele, kolikrát Ti, ty nájemní literáte, mám říkat, že komu čemu třetí pád je M, N, E s háčkem... :o)
<reagovat 
 Monty (Občasný) - 27.9.2002 > hubert> To je marný, Huberte, to už se MNĚ snažilo naučit tolik lidí, a úspěch veškerej žádnej... nezlob se na MĚ, nemůžu za to. Mám holt deficit intelektu. :o)
<reagovat 
R.I.P. (Občasný) - 27.9.2002 > Jo, fajn počtení
Body: 5
<reagovat 
barlach (Občasný) - 27.9.2002 > Mně se to líbí,ale zkrátil bych to.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 27.9.2002 > barlach> 

Já si nemůžu pomoct, ale krátit se mi to nechce... :o)

to už radši něco jinýho, úsečnýho a holýho, tohle je takový lehce rozvleklý pindání, který kdyby bylo kratší, tak by se mi už nelíbilo... :o)


<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 27.9.2002 > hubert. Jen čistě ze vzájemných sympatií si tě dovolím upozornit, že sis zapomněl zařadit dílko do rubriky, čímž nás čtenáře krapet mateš.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 27.9.2002 > Fines> Fines, děkuju za upozornění, já si toho vůbec nevšimnul, jsem poslední dobou roztržitej... :o)
<reagovat 
julian (Občasný) - 27.9.2002 >

No, na par mistech mi tam nesedi obcas nejake slovo a spojovani vedlejsich vet je misty dost nasilne. Nebo ne primo nasilne, ale ne-prirozene.Je tam trosku patrna tva snaha udrzet to souveti za kazdou cenu. Nekratil bych to, ale posledni dva odstavce uz nic moc noveho neprinasi, tak je mozna nejak upravit.. A hlavne v techto dvou uz ruzne vulgarismy pusobi trochu nudne.

No, ale jinak ok. Kazdopadne se mi libi, ze nekdo ozivil Hrabalova super dlouha souveti :)


Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 27.9.2002 > julian> Juliane, děkuju za Tvoji kritiku, nějak zrovna nevím, jak to změnit nebo vylepšit, ale až mě to napadne, tak dám i na Tvou radu...  původně to byla jen jedna věta... :o)
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 28.9.2002 > hubert: Není zač a nejsi sám, kdo je takhle roztržitej je nás tu víc
<reagovat 
Hanele (Občasný) - 28.9.2002 > Ano ! Ja take patrim do roztrzitosti ...JO, urcite bych to NEKRATILA !!!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
0 0 (1) 5 35 37 45 47 72 79 80 90 91 93 96 97 100 101 102 103 104 105 106 108 109 110 111 113 114 118 119 120 128 133 146 148 149 150 151 152 154 155 158 159 161 182 185 194 197 202 205 206 212 214 215 216 217 218 219
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter