Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Deník těhotného manžela VI
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 30.9.2002 (00:23:33)

REKORDÉR MYŠLENEK

 

Potřeboval bych digitální rekordér myšlenek. Tedy alespoň těch vlastních, a ani by nemusel být digitální. Ve vhodný okamžik, když mi zrovna můj kapacitně tak akurátní mozek přetéká nápady a tématy, jen bych někde za uchem zmáčkl červené tlačítko a doma bych to přehrál a přepsal. Ale po červeném tlačítku není vidu za uchem ani jinde, nepočítám-li nezařaditelné mateřské (?) znaménko na pravém rameni, po jehož stisknutí se očividně a ušislyšně nic nenahrává, takže mi nezbývá, než 95% všech záviděníhodně invenčních nápadů přesunout ostřelhbitě v následných minutách po jejich vzniku samočinně do přihrádky "Koš". Po příjezdu domů nebo kamkoliv, kde se dá zasednout a psáti, už je vše definitivně a luxusně zlikvidováno a já si nevzpomenu ani na ň, kdybyste mě zabili.
Tak co jsem to dneska vlastně chtěl, byl to sólokapr, tím jsem si jist, fantastická myšlenka, která přijde jednou, maximálně dvakrát za sedm let, ale jaká? Každopádně když jsem zvedl oči od knížky (Nick Hornby:Všechny moje láska - úžasná záležitost, sakra, ten chlap je snad já, píše přesně tak fajnově jako bych psal já a vůbec, kolem a kolem, je jako já, tzn. mimořádně inteligentní, vtipný, pohledný, pozorný, posedlý hudbou, střídá holky..., no dobře, v tom se lišíme, atd.), paní spíše mladší než starší, na sedačce naproti mě, si zrovna podrbala v rozkroku rifle, tak po chlapsku, což mě rozhodilo. Žil jsem doposud v klamné představě, že v rozkroku se hrabeme jen my, chlapi. Na koulích, jak se řiká, na nichž se, alespoň doufám, ona udržovaná paní jistě nedrbala, ehm.. Vida!



Poznámky k tomuto příspěvku
barlach (Občasný) - 30.9.2002 > Ty jsi trošku Narcis,viď? :-)Ne,k věci.Mně se to docela líbí. Je docela podivné, jak utečeš od tématu rekordéru k sobě samému.Ale u deníku - když jsem si jej psal - jsem to dělal stále.Nějak to k tomu patří.Asi Ti dám ...
Body: 5
<reagovat 
barlach (Občasný) - 30.9.2002 > P.S. :Měl bys mít normální kameru a nahrát tu ženskou.Nedovedu si představit,jak se žena může chlapsky podrbat v rozkroku :-)))))
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 30.9.2002 > dobrej sebestřednej zápis, pointa mizivá, zato tý sebelásky, to můžu...
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 30.9.2002 > Na tvy potize ti muzu doporucit treba diktafon, pokud sneses poslouchat sam sebe, i kdyz v tvym pripade to musi byt jenom pozitek...
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 1.10.2002 >

barlach - no, já jsem vlastně už spíš morous, tak se to snažím napravit alespoň v "psaném životě", kde se snažím působit dojmem velkého žertéře a veselé kopy , ne, ale vážně, jen si všímám maličkostí a pak o nich píšu, takže mnohdy je to dost vaření z vody - není každý den posvícení.

centaur - jo, poslouchat sám sebe, to bys koukal, jak jsem naprosto otravný a nesnesitelný svojí užvaněností, když se mnou jede někdo v autě tak hodinu, má díru v hlavě, protože já tu hubu prostě nezavřu, takže ještě že ten diktafon nemám, utratil bych výplatu za kazetky :o)

hubert - mizivé pointy, to máš pravdu, na pointy, na ty já nikdy moc hlavu neměl :o) Tak se to snažím dohánět formou, když už obsah je o h....., hihi.


<reagovat 
langueur (Občasný) - 1.10.2002 > Hej, tu knihu jsem ted taky cetla.. ale preklad je mizernej.. teda v porovnani s originalem, jinak to asi neni poznat :-)) Dobry :-)
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 1.10.2002 >

Musel jsem Ti sem frknout Marťana, nešlo to jinak...


<reagovat 
Kajman (Občasný) - 2.10.2002 > Jéééé, ty seš ale šikovnej! Milé :o)
<reagovat 
Monty (Občasný) - 2.10.2002 >

Hm, tuhle mě napadl skvělý plán, jak vydělat fůru peněz, jenomže to bylo těsně před spaním a když jsem se ráno probudila, věděla jsem jenom, že mě těsně před spaním napadl skvělý plán, jak vydělat fůru peněz, ale v čem spočíval, to už ne.

Takže ti zcela rozumím.


Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 3.10.2002 > Tak to znám čím dál důvěrněji, to mi povídej, hihi..., ráno jdu ven se psem a cestou si říkám - sakra, co to bylo za skvělej nápad, co mě včera napadl jako téma na zápisek na Totem u třetí koly s rumem? Hihi, a jen si pamatuji, že si jsem jist, že to bylo děsně skvělé, originální, inteligentní, vtipné atd. :o), jen si vzpomenout...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter