Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Deník těhotného manžela X
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 17.10.2002 (00:46:48)

ZRCADLO

 

Fenomén, který mi zpestřuje ráno a ubírá čas na bezduché civění do monitoru - zběsilá a náruživá ranní revize šatníku! Hlavní role: má milá. Nějakých 60% času mezi probuzením a odchodem za prací soustředěně věnuje postupnému oblékání a svlékání a následnému nahlížení na své tělo v jediném zrcadle, co doma máme, jakoby její zadeček, prsa, boky a tak dále, byla věc, kterou si včera koupila a teprve teď ji rozbalila. Přičemž musím opustit svoje strategické stanoviště na taburetce u PC stolu, bez ní se totiž v zrdcadle dostatečně nevidí, především pak ne zadní část svého malého těla, což je, jak se mému laickému oku jeví, zcela zásadní partie při výběru toho pravého oděvu. Poté, co s větší či menší nepotěchou zjistí, že se jí přes noc v šatníku žádné nové, šťavnaté kusy oblečení neurodily, navlékne to nejpřijatelnější pro to které ráno, a měj se! Pokud chcete kritéria, dle kterých se ten či onen hadýrek pro to či ono ráno, počasí, vlhokst vzduchu atd. vybírá, pak chcete moc po nebohém dvounožci mužského pohlaví. Jde totiž o kompilát nespočitatelného množství faktorů a vlivů, které jsou jasné snad jen onomu záhadnému ženskému ústrojí, které naše krásné a něžné polovičky skrývají ve svých rozkošných hlavičkách a tvrdí, že je to tentýž mozek, co tam máme my, páni všehomíra, samci a chlapáci :o) Jedna babka povídala, to musí být kompjůtr jako bejk, protože my vůbec, ale vůbec "nestíháme"...



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 17.10.2002 > no, naštěstí takhle to neznám... :o)
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 18.10.2002 >  No, já jsem si trochu zapřeháněl, realita je mnohem mírnější :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter