Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náhoda
Autor: Zora Simunkova (Občasný) - publikováno 3.9.2009 (19:12:30)

-Dobrý den, pane inženýre, to je ale náhoda, co vy tady?
-Dobrý den, pane kolego, mám tu schůzku / s tvou ženou/. A co vy tady? Myslel jsem, že touhle dobou býváte v Brně na veletrhu? / Proto mě Irena taky na dnes pozvala/.
-
Naše firma zrušila účast na poslední chvíli. Ale, moje žena pracuje tamhle v tom roháku. Dneska máme výročí svatby, tak jsem si řekl, že jí překvapím. Pamatujete si přece na ni, pane kolego: drobnější, zelený oči, tmavovláska…
- Jistěže vaší paní znám, byli jste přeci jednou s námi na Patejdlovce.
- No vidíte, na to bych byl zapomněl. To byly doby, řeknu vám, pane inženýre, nic mě nechybí, jen aby mě bylo tolik roků jako tenkrát. To byly děti ještě malý…a teď už Vašík promuje /a taky se musí ženit, ale to ještě nevíš/ a Hanička je ve třeťáku. Vzpomínáte, to byl Silvestr! Veselo bylo, tancovalo se…A ten malej, jak se jmenoval, jo Novák z osobního, jak předváděl Husáka, tenkrát byl docela odvaha… /Co by si nevzal do huby Husáka, když zrovna Nováka jsem našel v Cibulkových seznamech./ Skvělá noc, pane inženýre, na to se nezapomíná…
 /Lepší bylo dopoledne,  když ses šel předvádět na sjezdovku, to jsme to s Irenou dali dohromady/
-
No jo, letí to, pane kolego. A co dělá vaše paní, pane inženýre?
- My se rozvedli.
- Promiňte, to je mi opravdu líto, to jsem nevěděl. A co tak najednou?
Znáte to, přestali jsme si rozumět. /Polepšila si, ex, teď má vilu ve Slivenci/.
- No já vám řeknu, pane kolego, co vidím a slyším, až si myslím, že je to zázrak, že nám to s Irenkou tak dlouho vydrželo
/To teda je, když Irena je o tolik mladší/.
- Pořád ještě pracujete v Ústavu? Co dělá projekt Labe?
- Pořád, pořád, pane inženýre. Už jsme tam zbyli jen tři z těch, co jste asi znal: já, starej Hromada a mladej Vokoun. Labe se na nějakou dobu odložilo, rozumíte, jako že je to ještě dílo starejch struktur, ale teď se Němci začali ozývat a dali by na to peníze, tak na tom začínáme zase pomalu dělat. Ale já, mluvím, mluvím a ono bude už skoro půl pátý. Nechcete se mnou na Irenku počkat, bude ráda, že vás zase uvidí.
- Nebudu rušit, když máte takový den, snad někdy příště, děkuju za pozvání.
- Určitě, pane inženýre, kde jsem to…á tady máte mou vizitku a ozvěte se. Přestěhovali jsme se, máme to tady kousek, /jako bych to nevěděl/, musíte se přijít podívat, zařízení vybírala Irenka sama, máme to všecko nový…Ještě vám ukážu, co myslíte, že jsem Irence koupil k výročí? Podívejte, tady ten obrázek vlevo dole, hezká postel, že jo? Jako mladík, pane, kolego, jako mladík. /S Viagrou jde všecko líp/.
- Tak já už musím, nashle, pane kolego.

- Jé, koukejte, támhle už je Irenka! Teď už nám neutečete…



Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 3.9.2009 > poutavě psané
Body: 5
<reagovat 
Sakora (Občasný) - 4.9.2009 > Takový ... přesný, směs ironie a nostalgie řízlá realitou. Pěkný.
Body: 5
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 20.10.2009 > :))))
<reagovat 
princezna_podruhé (Občasný) - 11.4.2010 > Chěla jsem číst fejeton, ne román...
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter