Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rodinka
Autor: Dani (Občasný) - publikováno 7.9.2009 (15:06:06)

 

akryl, olej, 50 x 50 cm



Poznámky k tomuto příspěvku
mademoiselle secret (Občasný) - 7.9.2009 > zvláštní a osobité
Doporučil 
<reagovat 
JaBu (Občasný) - 7.9.2009 >
Body: 5
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 7.9.2009 > pěkná
Body: 5
<reagovat 
Aine (Občasný) - 7.9.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Petr Měrka (Občasný) - 7.9.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář andzi - 7.9.2009 > permonici? moc hezké .-)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 7.9.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 8.9.2009 > nějak mi to k Tobě nepasuje.....
<reagovat 
 Dani (Občasný) - 8.9.2009 > wandalka> Jak nepasuje?
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 8.9.2009 > Dani> prosimtě ta je uplně blbá, tý by nepasovalo, že je jeden z těch spících .... hovínek :-D
<reagovat 
Side (Občasný) - 8.9.2009 > pěkný
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář andras - 8.9.2009 > rodina hovínek.. fotr je dobrej cep
<reagovat 
 Dani (Občasný) - 8.9.2009 > čtenář> Otec je ten mrňavej vzadu...
<reagovat 
 delete (Občasný) - 8.9.2009 > Dani> podpantoflák už od pohledu
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 9.9.2009 >
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 9.9.2009 > ...ten malej je ještě nezdefomovanej...originální nápad, líbí barvy,technické provedení, i  světlo je fajn...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
g morr (Občasný) - 9.9.2009 > Mimochodem, ten obrázek se mi líbí. A naprosto rozumím Ivanově poznámce: všechny "skulptury" máš skvěle třírozměrné. Jen u té nejmenší to docela nevyšlo...
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 8.9.2009 > místy moc pjekné, nápad zajímavý ale ty kameny, jsou-li to, působí nějak plasticky...skutečně, jakoby měly s těmi hovínky cosi společného. A pročpak je ten tatínek tak placatý. Zřejmě tvary a uspořádání těch kamenů mají nějaký smysl...(?)
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 8.9.2009 > hloupy ivan> přesně o tom to je, ty ten obraz nechápeš - jímá mě vztek jak caesarborgiu v jeho akademickym záseku - přečti si něco o symbolismu a surrealismu ty ivánku, nebo začni myslet
<reagovat 
 Dani (Občasný) - 9.9.2009 > hloupy ivan> Vzniklo to podle skici, kterou jsem si udělala na Vydře. Asi děti tam takhle přesně postavily oblázky na sebe a ty byly porostlé mechem a takové oslizlé... Nakreslila jsem si to a popsala barvy a potom se toho volně držela při malování. Dosáhla jsem toho, čeho jsem chtěla i když je to možná o trochu víc jedovatý a ani přirovnání k hovínkům není od věci. Bylo by to moc dlouhý povídání, abych vysvětlila proč maluju to, co maluju, ale fakt o tom vždycky dopředu hodně přemejšlim (možná to není vždy poznat :)) První je pokaždé reálný model a pak se od něj vše odvíjí.(Že ten prťavý je tatínek, to byl jen takový momentální nápad. Vůbec mě nenapadlo to rozlišovat. Prostě Rodinka.)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 8.9.2009 > Aine> Zdá se, že jsi ve věcech umění velice vzdělána, víš co k tomu říct a nestydíš se to udělat. Nicméně ptal jsem se autorky.
<reagovat 
 delete (Občasný) - 8.9.2009 > Aine> Ty si konečně uvědom holčičko, že tvuj názor a tvoje interpretace výtvarnýho díla není absolutně platná pro celej vesmír. Umění neni věda jako třeba matematika, kde existuje jedno možný řešení a nějakej systémovej a logickej postup k jeho docílení (pochopení). Je tvuj velkej problém že si toto neuvědomuješ a zároveň důvod proč tady ze sebe děláš čim dál tim větší krávu. Beru když se osobitě vyjádříš popř. zeptáš podobně jako to udělal Hloupej Ivan, koncekonců i wandalka nebo já, ale osočovat někoho s argumentem že to "vidíš líp protože to seš ty" je celkem ubohý.
<reagovat 
 Dani (Občasný) - 9.9.2009 > Aine> Často nechápu, proč se diváci u některých obrazů ptají proč tam je to či ono tak či onak.
Podle mě z něj čiší, že to tak autor chtěl a mně se to buď může líbit tak, jak to je, nebo ne. Když si prohlížim práce uznávaných umělců, občas si představim, že je nikdo nezná a dají svá díla na totem nebo na podobný server a představuju si všechny otázky a výhrady, které by možná padly... nebo taky ne...
O tom to celé je.
Já navíc uznávaný umělec nejsem a se vší pravděpodobností nikdy nebudu. Takže sem se všemi poznámkami a výhradami. Hlavně nemlčet!
Pravdu mají všichni, protože, co se týká umění, tak platí, co člověk, to názor a každý má svou pravdu a není možný ji jednoznačně zpochybnit.
Subjektivně jsem moc ráda, že v mých pracích to pověstné "Něco" vidíš... ;-)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 9.9.2009 > Dani> Děkuju moc za odpověď, potěšila mne. A ten obraz není vůbec špatný. Ostatně to s těmi hovínky jsem já nemyslel nijak pejorativně - byla to taková hříčka, jinak by bylo lépe říci, že ty zadnější panáci jako by byli z kousků modelíny - je to přesnější - a zajímalo mne, jestli je to drobný nedostatek, nebo nějaký záměr mně neprůhledný.
Připadá mi, že máme docela podobný způsob tvoření - totiž tu cestu od skutečna k obrazu. Snad.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 8.9.2009 > andraaz> jdi do píči ty vymytej blbe
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 9.9.2009 > Dani> Pravdu nemají všichni, dokonce ani při hodnocení umění. Kdekterá tzv. pravda se dá zpochybňovat docela úspěšně. A zaplaťpámbu za to.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 9.9.2009 > Dani> tak já tam vidím obraz nevědomé reality - je to utkvělý surrealistický motiv - těla z kamene nekomunikující a nevědoucí o svém okolí - tak to vidím často taky
<reagovat 
 čtenář Dani - 9.9.2009 > hloupy ivan> Vlastně jsem toho placatého "taťku" nevysvětlila. Soustředila jsem se hlavně na barevnost a celkovou atmosféru a ve výsledku mi spíš trochu vadila placatost té plochy s modrými skvrnami a se zvířátkem. Ale nijak moc, takže jsem to neřešila. Možná kdyby "taťka" byl plastičtější, vynikla by plochost toho prostoru před ním tolik, že by mě to rušilo... Já nevim, prostě se mi tam ten malej hodí tak, jak je...to nejni zrovna duchaplný vysvětlení :-D
Pořád jsem malovala jen lidi, hlavně ženy a tohle je takový průkopník, tím námětem. Určitě by to šlo udělat mnohem líp. Snad průkopník a budoucí další průkopníci prokopou cestu k tomu "NĚČEMU" :-))))
<reagovat 
 delete (Občasný) - 8.9.2009 > Aine> to ses moc nevytáhla
<reagovat 
 čtenář Dani - 9.9.2009 > g morr> Napsala jsem "svou" pravdu.
Zpochybnit se dá úplně všechno, ale co se týká názoru na umění, tam to, podle mě, jednoznačně nelze. Vše je subjektivní, neexistují pravidla ani měřítka...
Pořád píšu pouze o umění (tzv.).
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 9.9.2009 > čtenář> Já ti rozumím. A je mi ten přístup sympatický. Jenže si myslím, že vede do pekel :)) K banalizaci, glajchšaltaci, k mělkosti. Rád přistoupím na to, že i ta nesjtrašlivější příšernost, kterou jsem četl třeba na Totemu, může někoho pobavit, v někom probudit emoce, někoho nějak oslovit. Budiž, takovou subjektivitu beru. Ale odmítám přijmout to, že by se ten slint (s)měl nazývat uměním a že by se skutečným uměním (s)měl být poměřovaný. Existují pravidla a existují měřitka. Celý vtip je v tom, že obojí jenom tušíme.

Kardinální (neboli srdeční :) otázka ovšem zní, kdo bude ten, který rozlišuje :))

Předpokládám, že je jasné, že tohle je pouze příspěvek do diskuse, že se to nijak nevztahuje k obrázku nahoře... ale zichr je zichr.

<reagovat 
 g morr (Občasný) - 9.9.2009 > čtenář> A tohle je mimochodem užitečný přístup: Když si prohlížim práce uznávaných umělců, občas si představim, že je nikdo nezná a dají svá díla na totem nebo na podobný server, a představuju si všechny otázky a výhrady, které by možná padly... nebo taky ne... :))
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 9.9.2009 > g morr> některý pravdy jsou nezpochybnitelný --- třeba že o auře a umění víš úplný hovno, g- morr, odpovídáš si
<reagovat 
 Dani (Občasný) - 9.9.2009 > g morr> "Existují pravidla a existují měřitka. Celý vtip je v tom, že obojí jenom tušíme.

Kardinální (neboli srdeční :) otázka ovšem zní, kdo bude ten, který rozlišuje :))"

...s tím se ztotožňuji...
Ani o tom nedokážu písemně diskutovat. Často nad tímhle přemýšlim. Je to moc obsáhlé téma, alespoň pro mě.
Jsem moc ráda za tuhle diskusi ;-)
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 9.9.2009 > Dani> Tohle byla taky moje mez, dál už jenom Wittgenstein a jeho "O čem se nedá mluvit, o tom se má mlčet." :))
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 9.9.2009 > Dani> ano, myslím, že tohle je jedna z otázek, které jsou dobré k přemýšlení daleko spíš, než k vyřešení :)
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 10.9.2009 >
Body: 4
<reagovat 
lacroa (Občasný) - 10.9.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 11.9.2009 >

"

 

."


Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
PesO (Občasný) - 12.9.2009 > Možná kompozičně by to šlo lépe a barevně je to opravdu trochu jedovaté.
Také ten malý postrádá trojrozměrnost vlastní ostatnímu.
Jinak v mnohém velmi zaujalo.

Doporučil 
<reagovat 
Regio (Občasný) - 9.1.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
NORBERT68 (Občasný) - 19.8.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter