Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kompletní rodina
Autor: 57188418432178751875 (Občasný) - publikováno 22.9.2009 (15:29:13)
Seděli jsme v obývacím pokoji a hráli Monopoly. Byl jsem ve vedení, v těsném závěsu za mnou 01. 02 s 03-, 0- a 0- bankrotovali. Hráli jsme už více než dvě a půl hodiny a začínali propadat únavě, nikdo se však nechtěl vzdát. Bylo by teď příliš hloupé nechat svůj podíl v zapomnění. 01 sedící vedle mě mi stále radila a vytýkala co dělám špatně. Udržovala se tak při vědomí. Neposlouchal jsem a raději dále přepočítával svou hromádku peněz. Měl jsem v hlavě vlastní přezdívku pro každého z nich, každý mě něčím iritoval. Kdyby přišel sadistický vrah, poklepal mi na rameno a řekl, ať se zhostím výběru, dlouho bych se nerozmýšlel. Určil bych 02-, který se chová k věcem jako k lidem a jeho osobnost nemůže v žádném případě formovat tu mou. S každou bankovkou, kterou dnes prohrál, se vytrvale loučil a nechtěl ji za žádnou cenu odevzdat novému vlastníkovi. Zaplaťpánbůh, že mu ještě dvě zbyly. O 01- jsem se již zmínil; na rozdíl od 02- je to prototyp typického pedantního konzervativce. Nesnáší, když kladu jakýkoli odpor jejím pravdám a rezolutním řešením. Dříve mi zakazovala kontakt s veškerou ženskou populací. Při příležitosti prvního porušení tohohle pravidla, jsem si našel 03-. Nyní čekáme dítě a plánujeme svatbu. 03 si velice rozumí s 02-, ač na život pohlíží značně odlišně. Je k uzoufání nesmělá a ovlivnitelná. Vůbec bych se nedivil, kdyby spolu něco měli. Nedávno jsem náhodou zaslechl, jak mu říká, že je ráda za každý nový impuls. Na 02- platí i přímočařejší metody. Je to známý záletník, podvedl 01 s nespočtem žen a kurev, pro které je označení žena krajně nevhodné. O 0- a 0- mluvit nebudu, protože mám strach ze smrti.



Venku se rozprostřela černá obloha a hustý dopravní ruch utichl. Sledoval jsem těch pět loutek ze sériové výroby jak sedí v nepohodlných pozicích na koberci, pokřikují po sobě a nebrání se zlosti. Zatočila se mi hlava a v ústech jsem pocítil zvratky.

Dávej pozor, ta televize byla poslední svého druhu - ta dýchá vlastním životem; doplňoval jsem v duchu 02- slova.

Nikdy se doopravdy nezamiluj, nebo budeš mít ze života peklo!

Miluješ mě?

Synku, už tady dlouho nebudu.

Miluješ mě?

Až zemřu, postarej se o mámu.

Ještě si o tom promluvíme!

Miluju tě.

„Hej, co je s tebou?“ žduchla do mě 01 a kývnutím hlavy poukázala na 03-, „Prohrála. Bylo jasný hned od začátku, že prohraje,“ za okny se spustil prudký liják. Kapky tvrdě narážely na parapet a omezovaly nás v soustředění na hru.

„Nemohl bys mi něco půjčit?“ zeptala se 03 posléze a na tváři jí vykvetl choulostivý úsměv.

„Půjčím ti všechno,“ odpověděl jsem a chystal se podat jí hromádku bankovek.

„Co to děláš?“ vykřikla 01 a chytila mě za ruku.

„To není dobrý nápad,“ shodli se 0 s 0-.

„Kup si raději pořádný stereo,“ doplnil 02.

„Miluju tě,“ políbila mě, když jsem před ni položil veškeré své jmění.

„To nestojí za řeč,“ pohladil jsem ji po tváři, „Co s nimi uděláš?“

„Utratí je za zbytečnosti, co jinýho,“ vložila se do rozhovoru 01. 03 se na ni utrápeně podívala. Její obličej ztuhnul.

Kristýno?“ zatřásl jsem s ní, „Kristýno!“ nereagovala. Zdála se netečná vůči okolí, hleděla do prázdna.

„Já ti dal všechno! Dal jsem ti všechno, vidíš?“ vzal jsem peníze a vyhodil je do vzduchu. Déšť ještě více zesílil. 02 vstal a v náručí ji odnesl z pokoje pryč.

„Kam jdeš? Já se pro ni obětoval!“ křičel jsem.

„Co jsem ti říkala? Ta holka je k ničemu,“ konstatovala 01 a vhodila 03- figurku zpět do krabice. Všechny ostatní poté přemístila na start.

„Chceš půjčit?“ zeptala se mě.


Poznámky k tomuto příspěvku
Quotidiana (Občasný) - 22.9.2009 > líbí...
Body: 5
<reagovat 
Sakora (Občasný) - 23.9.2009 > To je teda silný kafe... ale skvělý.
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 2.10.2009 > "

."
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter