Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Na hraně
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 23.9.2009 (00:55:37)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
sadaf (Občasný) - 23.9.2009 > tyyyy wolle, to je parádní...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 23.9.2009 >
Body: 5
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 23.9.2009 > Na lajně?
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 23.9.2009 > ...a ještě k tomu "zadek v oblacích"...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 23.9.2009 >

¨" krásný-brouku "


Body: 5
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 23.9.2009 > jaxxana> "...-alespoň ty broučky nech, prosím,

na pokoji, vidíš přeci, "jsem Ti v patách".... :-)). ."
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 23.9.2009 > "

."
Body: 5
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 23.9.2009 >
Body: 5
<reagovat 
fúrie (Občasný) - 24.9.2009 > moc pěknej brouk
Body: 5
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 23.9.2009 > No vida! Jen škoda toho tykadla
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.9.2009 > balvan> To jsem věděla, že tykadlo mi bude vytknuto. Ale víš, jak mandelinka nesnáší fotoaparát? Ještě mnohem víc než rosnička! O tom ty nemáš potuchy, všechny breberky máš ochočený, mně ta mandelinka zdrhla vždycky na druhou stranu listu než tu, na kterou jsem ostřila. A nakonec se vrhla z máty do hlubin a ukryla se v trávě.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.9.2009 > balvan> Dokonce jsem přemýšlela, jestli bys poznal, kdybych umazala poslední článek toho tykadla, aby nelezlo z fotky. Poznal bys, že není celé?
<reagovat 
 S.z.i. (Občasný) - 23.9.2009 > Janahe> Jelikož neznám přesný počet článků pravého tykadla mandelinky, tak musím s lítostí přiznat, že bys mě byla bývala pěkně ošulila. Slouží Ti ke cti, žes to neurobila, leč fotografii by to jistě prospělo a hřích by nebyl tak zásadní.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.9.2009 > balvan> Čest mi byla ukradená, jen jsem nemohla nikde najít pořádný obrázek tykadla, abych se ujistila, že na konci není nějaká bambulka. Protože není nic hloupějšího než nedomyšlený podvod, podvádět se má kvalitně, s úctou k zákazníkovi.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 23.9.2009 > Janahe> někdo řekl "svět chce být klamán", "a když, tak pořádně" (vtip)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.9.2009 > Buran> Prakticky každý chce být klamán. Ale nekvalitní klamání je urážlivé. Člověk si musí dávat pozor, aby nedopadl jako spolužák jedné mé sestry, který v první třídě podepsal poznámku v žákovské knížce velkými tiskacími písmeny TÁTA. Pak přísahal učitelce, že to opravdu podepsal jeho otec, a nemohl pochopit, proč mu nevěří.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 24.9.2009 > Janahe> Kluk z první třídy využil veškeré své schopnosti k tomu, aby uvedl druhého v omyl - pokud by paní učitelka viděla za obzor osnov, tak by kluka pochválila za snahu, a v jisté úrovni vnímání by mu musela uvěřit, protože i ona byla jednou malá. Pro zkušenost kluka by bylo lepší, ponechat ho v jeho domněnce, že paní učitelku převezl - i přes údiv celé třídy - on by se s tím samozřejmě vytahoval i dále - až jednoho krásného dne by na něj dopadlo kladivo poznání omylu, všeobecný smích a trvalá přezdívka "Táta". Tím, že jej učitelka odhalila hned, tak v něm vypěstovala nezdravou zášť a smysl pro pomstu - tento žák neustále cvičil napodobování podpisů, v pozdějším věku studoval i nauku o písmu - aby na prahu dospělosti vykonal pomstu nejen na paní učitelce, kterou napodobením písma pana ředitele propustil - ale i na polovině světa, kdy náhodou objevil několik zaručeně pravých rukopisů jednoho velmi dávno umřelého spisovatele. Dnes mu říkají "malý Táta", a nikdo si není jist svým podpisem.

(VTIP)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 24.9.2009 > Buran> Hehe, teď už bychom se pomalu měli přesunout z Galerie do Literatury :)
<reagovat 
TheThing (Občasný) - 27.9.2009 > co takhle nahodit nějaký nefoto... jen tak, z nostalgie.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 27.9.2009 > TheThing> A hele, ty taky mluvíš? Já myslela, žes to už zapomněl. Dokonce i zpětně, jak jsem si všimla.
Ale milý The Thingu, věz, že nevstoupíš dvakrát do téže řeky, nedá se svítit.
A na nostalgii jsi ještě moc mladý, nemáš se co ohlížet zpět, máš naopak s nadšením kráčet vstříc zářným zítřkům.

<reagovat 
 TheThing (Občasný) - 2.10.2009 > Janahe> to sou přece kořeny, na ty se nesmí zapomínat...
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 2.10.2009 > TheThing> Tak nezapomínej, ale nevyhrabávej je, to kořenům nijak nesvědčí
<reagovat 
Velkej Rum (Občasný) - 2.10.2009 >
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter