Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 25.5.
Viola
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
V rozkvětu
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 13.6.2010 (08:17:56)


ouldrič_nouvy (Občasný) - 16.6.2010 > nevím, kde vidíš, že se rozčiluju:) pořád jsi ještě nepochopila, co ti chci říct. Odpovídáš totiž na něco úplně jiného. Jistě, že fotografové fotí různá témata, různým způsobem. I květiny a zvířata jsou plnohodnotné téma, s tím souhlasím. Důležité by ale mělo být to "jakým způsobem" je ten konkrétní objekt vyfocený. Samotné téma fotku nedělá.

Ano všimla jsem si těch kladných hodnocení. To co, jak říkáš, ostatní "oslovuje" je objekt samotný a ne to, jak jsi jej vyfotila. Líbí se jim růže, ne fotka. Ještě jsi mi neodpověděla, v čem si myslíš, že konkrétně u těchto fotografií spočívá tvůj přínos. Protože, jestli ho tam nevidíš ani ty, tak mi trochu uniká, proč jsi tu fotku sem nabídla k hlubšímu hodnocení. Jak už jsem řekla, to, že je fotka ostrá nepovažuju za dostatečný důvod, to zvládne každý, kdo má foťák s autofocusem.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ouldrič_nouvy
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter