Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mláďata
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 27.6.2010 (09:10:07)
perlička

 

 

 

 

                     

 

 

 

 

 

                                                 

 

 

 

 

 

                                             

 

 

 

 

 

 

                    

 

 

 

 

 

                                             

 

 

 

 

 

 

                                             

 

 

 

 

 

    

                   

 

 

 

 

 

                                                

 

 

 

 

 

                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
boval (Občasný) - 27.6.2010 > hezká serie
Body: 5
<reagovat 
patafyzik (Občasný) - 27.6.2010 > ta první se mi líbí
Body: 5
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 27.6.2010 > Zkus je vkládat po míň, takhle se na to fakt nemůžu soustředit:-)
Koukám, že máš doma archu Noemovu úplnou...
<reagovat 
Parsifal (Občasný) - 27.6.2010 > Některé z fotografií jsou doopravdy pěkné, z některých jsem měl vyloženě pocit, že je to zajímavý objekt, ale záběr jako takový obyčejný, nebo vyloženě špatný. Na druhou stranu chápu, že takové věci člověk fotí, tak jak jsou a nemá čas na to, aby si s fotkou nějak výrazně hrál :-) Mimochodem, ptáček na čtvrté fotografii vyloženě vypadá jako kdyby byl vycpaný :-))
Body: 4
<reagovat 
sédy (Občasný) - 27.6.2010 > 3+naopak se mi zda, ze jsi udelala pokrok.
Doporucuji, snaz se fotit bez blesku. Vyuzij denni svetlo, kdyz muzes... prestehuj se zverinou k oknu.
Body: 4
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 27.6.2010 > Baze baze, nekdy méne znamená více. Souhlas tak nejak s vetsinou, nekteré dobré, jiné mín. :-)
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 28.6.2010 > 7. a poslední  . Souhlas se sédy.
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 28.6.2010 > fotíš srdíčkem a to je pro mě podstatné a důležité. Howgh...
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 28.6.2010 > Moc se mi líbí sedmička nevím proč ale až je mi jí líto
Body: 5
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 28.6.2010 > důležití
Body: 5
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 28.6.2010 > Líbí se mi postoj ptáčka na 7. fotce..začínající baletka :) S takovými věcmi se už dá pracovat...
<reagovat 
Mima (Občasný) - 28.6.2010 > ...první celkem ano,... a sedmá líbí, je tam něco navíc, než jen roztomilé mládě....ostatní jsou taková nesourodá série, některé už tu v nějaké podobě byly....přibrzdit v kvantitě by rozhodně nezaškodilo.......
Body: 5
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 1.7.2010 > AHOJ..NENECH SE ODRADIT HLOUPOU KRITIKOU. JE TU I MNOHO DOBRÝCH, I VELICE DOBRÝCH RAD, KTERÝCH SE ZKUS CHYTIT.
CO SE TÝKÁ MÉHO POHLEDU, ZKUS TY MLÁĎATA POSADIT NA JINÝ, PŘIROZENÝ PODKLAD. NEMUSÍ TO BÝT NUTNĚ JEN VĚTVIČKA. PROSTUDUJ SI NAPŘÍKLAD FOTOGRAFIE V ODBORNÝCH KNIHÁCH. JESTLIŽE TO SPOJÍŠ S DOBRÝMI, I VELICE DOBRÝMI RADAMI KTERÉ TI DALI JINÍ, MYSLÍM ŽE PŘEKVAPÍŠ. HODNĚ ŠTĚSTÍ...A NEDEJ SE ODRADIT.
JEN STUDUJ, POZORUJ PŘÍRODU A ZKOUŠEJ. VÝSLEDEK SE URČITĚ DOSTAVÍ. DŘÍVE ČI POZDĚJI. JSOU-LI TA MLÁĎATA OCHOČENA, ZKUS JE FOTIT I V JINÝCH POZICÍCH A SITUACÍCH, NEŽ VE KTERÝCH JSOU. UPOUTEJ JEJICH POZORNOST A FOŤ JEJICH REAKCE.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 2.7.2010 > Bajata> Děkuju za moudrá slova, budu se snažit si z nich vzít mnohé. Ahojky.
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 27.6.2010 > tedy něco tak zrůdného se vidí málokdy... i sebevětší nemehlo udělá dříve či později náhodně dobrou fotografii, stejně jako grafoman po x letech snahy nakonec napíše alespoň jednu přijatelnou báseň... ale dát dohromady sérii to už je holt problém... tam už se krásně pozná, kdo je hlupák bez špetky vkusu, talentu či alespoň jakéhosi citu (což je tento případ) a kdo má šanci se někam vyvíjet (což tento případ není a nikdy nebude)... a že někdo po odpublikování desítek či stovek pitomin ještě stále neumí vkládat fotografie je taky unikum... rozebírat jednotlivé fotografie nemá smysl, pohybuje se to od špatných až po zcela odpudivé...
Body: 1
<reagovat 
 Vasil (Občasný) - 27.6.2010 > Periskop> blbost ;-))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 28.6.2010 > Periskop> 

Na obhajobu Věze:

Sloučila již fotografie "naskládané" do zákulisí, proto nejsou stejného rozměru atd. Ozývaly se tady hlasy proti jejímu dennímu vkládání apod.

Teď zase někteří chtějí vkládat po jedné.

A urážky nejsou určitě na místě - spíš by pomohla rada.


<reagovat 
 Čtenář - 30.6.2010 > Periskop> Technická: člověk bez kusu vkusu a talentu ještě pořád nemusí jinak být hlupák, stejně jako jím není ten, kdo se třeba nedokáže trefit do míče. Ovšem jsou smutné ty případy, když si o sobě takové nemehlo myslí, že je super fotbálista, jen mu ostatní nepřejí a nepřihrajou.
<reagovat 
 Čtenář - 30.6.2010 > Periskop> Technická: člověk bez kusu vkusu a talentu ještě pořád nemusí jinak být hlupák, stejně jako jím není ten, kdo se třeba nedokáže trefit do míče. Ovšem jsou smutné ty případy, když si o sobě takové nemehlo myslí, že je super fotbálista, jen mu ostatní nepřejí a nepřihrajou.
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 28.6.2010 > JARO> radu už jsem dal, ale ona o rady nestojí... jediná rada je, přestat sem chrlit blbiny z archívu, ať už v jakékoliv formě a začít se učit, tu zajít na výstavu, něco si přečíst... nic to nestojí a někomu to pomůže... tedy pokud se chce skutečně zlepšovat... ale tomu já u téhle autorky prostě nevěřím... sorry...
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 28.6.2010 > JUDr> koukám, ty nebudeš právník, což?
<reagovat 
 Čtenář - 28.6.2010 > JARO> patronka a ochranitelka ... periskop vystihl to co se tady probiralo milionkrat ... libi se mi postreh ze kde neni ani smrt nebere ... ze je vypatlana a bez vkusu je zaver velice trefny ... a co se rad tyce ... bylo jich tolik a tolik. A jak na ne reagovala? ojednickovala prispevky nekoho kdo chtel poradit ...
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 28.6.2010 > JARO> ty ji mrdáš nebo co??? už tomu vážně nerozumím!!!
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 1.7.2010 > čtenář> Pokud tím míčem míříš na mě, tak znovu podotýkám že si o sobě nemyslím že umím fotit a ani žádné velké ambice nemám, fotím srdcem ne technicky. A kritika mi nevadí a nezlobím se za ni. Naštvat mě občas dokáží jen hrubé, urážlivé či rýpavé poznámky a v tom je podstatný rozdíl.
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 28.6.2010 > Periskop> Dočkej času, třeba budeš překvapený. Teď už se vyjadřuješ objektivněji.
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 28.6.2010 > mmiiaa> 

Ufff, co to slovo znamená?

Pomoz raději radou, lepší jako urážky - jsi dáma, ne  ?

Nikdo není dokonalý. Je tady víc autorů, co by potřebovali poradit. Také jsem rady dostala v začátcích a byla jsem vděčná za ně a za všechna kritická slova, hlavně od jednoho "autora", ačkoliv byl za svou kritiku napadán tak, že odešel... Až vyjde jubilejní 20. číslo časopisu, tak uvidíš, kdo to byl - určitě toho "autora" znáš .


<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 28.6.2010 > mmiiaa> Uklidni se a važ slova, tohle je hodně přes čáru, pokus se psát v mezích slušnosti :-((((
<reagovat 
 Vasil (Občasný) - 29.6.2010 > Periskop>... ty jsi právo, jak tak koukám :-D
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 29.6.2010 > čtenář> Omyl jen toho kdo urážel a ponižoval a místo rad rozdával jedničky bez nejmenší objektivity a vysvětlení konkrétních chyb a právě následných rad a hlavně slušná forma rozhodně chyběla. Jedničku dostal pouze příspěvek, který mě nezaujal, který mě oslovil dostal vyšší hodnocení. Zajímavé je že uřážky zde rozdávají lidi, kteří sami sekají spousty chyt při vlastní práci... Jen jsem na to chtěla poukázat... A jak jsem už zmiňovala, nemám ambice být dokonalou, fotím relaxačně.
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 29.6.2010 > JARO> hmmm:) tak to jsem zvědavá...:) a kdy to vyjde nevíš?
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 29.6.2010 > sikatka> to je mezi náma, tak se do toho neser
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 30.6.2010 > JARO> nebudu, chceš se vsadit? :-) stejně jako nejsem překvapen u tebe... bukowski v jednom rozhovoru kdysi řekl, že má v sobě takový radar a ten mu umožňuje rozeznat co má a nemá cenu... ten radar je smontovanej ze zkušeností za celkem dost let, proto si klidně troufnu tvrdit, že ani z Vězy ani z tebe nic kloudného nevypadne... alespoň ne jinak, než náhodou... a myslím to skutečně bez jakéhokoliv urážlivého podtónu, zkrátka stejně jako každý nemůže být dobrý klavírista, nemůže být každý dobrý fotograf... to je prostě fakt a jestli tě pár kamarádů poplácá po zádech a uklidňuje cancama o tom jak se lepšíš? to na tom vůbec nic nezmění...
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 30.6.2010 > JUDr> opinio necessitatis!
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 29.6.2010 > mmiiaa> Nevím, ale je již téměř hotov.
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 29.6.2010 > mmiiaa> Milé děvče, jsi naprostý lidský póvl nehodný jakékoli pozornosti....
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 1.7.2010 > Periskop> 

Periskopku ;) ,

uznávám, že se mi tvé fotografie líbí - také mám nějaký ten "radar" a nic nezahazuju dopředu. Kolik lidí začalo tvořit v pozdním věku - co lidí - přesně umělců? Zkušenostmi se člověk učí. Nejsem ten typ, co umí fotit, ale fotím především "podklady" pro své fotografiky a ty se nemusí líbit každému. A věříš, že jsem tomu ráda? Líbivost je základem kýče. Třeba neholduješ fotografice a proto ti ten "radar" nezareagoval :) .

Dík za názor, vážím si ho :) . Hezké volno a svátky...


<reagovat 
 Vasil (Občasný) - 2.7.2010 > Periskop> ... takže barbar... ;)
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 29.6.2010 > JARO> hmmm těším těším
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 30.6.2010 > sikatka> to děvče mne potěšilo..díky
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 2.7.2010 > JARO> 1. to co vyrábíš nemá s fotografikou ani za mák společného...
2. poněkud překrucuješ, v tomto případě se mi tvá práce nelíbí právě proto, že to kýč je... a dokonce ten nejpodřadnější druh... kýč vytvořený počítačem, který autor ve své sebestřednosti vydává za vlastní dílo, přesto, že jeho autorský vklad spočívá pouze v mačkání čudlíků myši v zoufalé snaze vyrobit z něčeho špatného cosi, co může vydávat za "umění"... vtip je v tom, že slovo umění pochází od slova umět, víme? taktéž hezké svátky...
<reagovat 
čtenář mmiiaa - 4.7.2010 > >sikatka> nelížete si je náhodou ve trojce? Ty, JARO a Věža? Myslím že jste jen takové tři buzny...
<reagovat 
ich (Občasný) - 7.7.2010 > Docela povedená je ta žába - chtělo by to lepší světelné podmínky...Ale do téhle série mi právě tahle fotka absolutně nezapadá. Ta fotka prohnaná nějakým filtrem či nějakou úpravou je celkem šílená. Akorát stále nechápu, proč někdo, kdo o sobě pod svým dílem tvrdí, že nemá velké ambice a nezajímá se o techniku zároveň pod tím dílem zaškrtne zájem o hlubší kritiku, která se obvykle právě technikou zabývá a slouží lidem, co ty ambice a zájem mají.....
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 8.7.2010 > wisteca> 

Jak už jsem vysvětlovala, ta kritika je zaškrtnutá omylem. Fotky tu mám hodně dopředu v pořadníku a bohužel dodatečně už ta kritika nejde odškrtnout...


<reagovat 
 ich (Občasný) - 8.7.2010 > Věza> Kdy jsi naposledy publikovala? Já vidím 13.6. to je asi dva měsíce po tom, co Ti byl objasněn smysl hlubší kritiky... Proto ta moje poznámka....
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 9.7.2010 > wisteca> Mám je tu na dlouho dopředu, jen jsem je teď sjednotila do sérií a ani tak ta kritika odmazat nejde.
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 18.7.2010 > Ta poslední je nádherná...moc líbí
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter