Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
KAR
Autor: Emmet_RAY (Občasný) - publikováno 6.10.2009 (23:55:16)

 

 

 

 

 

není  kam spěchat a o co hrát

zbytečně sázet se o zápalky

všechny konce jsou všechny

stejně stejně krátký

 

 

kdo poslední zvedne ruce nad hlavu

má nejvíc nerozumu

nebo odvahu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
anae (Občasný) - 7.10.2009 > dobrý
Body: 5
<reagovat 
Gogin (Stálý) - 7.10.2009 > dost dobrý
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
moře (Občasný) - 8.10.2009 >
Body: 1
<reagovat 
ailuj (Občasný) - 10.10.2009 >
Body: 5
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 10.10.2009 > no, blbý je to. ale to víš sám, ne?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 11.10.2009 > ztratila> proč blbý mělo to bejt jen ještě o něco úsečnější
Body: 5
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 11.10.2009 > a co ty rýmy za každou cenu?
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 11.10.2009 > ztratila> není to zlý. a rýmy za každou cenu? kde? :-D
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 11.10.2009 > mně to přijde špatný. celý. tak. proč mi někdy nenapíšeš nějakou hezkou básničku jenom pro mě?:)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 11.10.2009 > ztratila> zkus urvisu...
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 12.10.2009 > jakože ten by mi ji napsal? romantický hoch?:)
<reagovat 
čtenář literární agent - 31.1.2010 > to je mi ale filosofická úvaha! navrhuji zhudebnit Nohavicou! luna bodů!
<reagovat 
A.x.e.l (Občasný) - 1.3.2010 > stejně stejně je v pohodě, všechny-všechny - to se mi nelíbí. jako miniatura dobrý.
Body: 4
<reagovat 
celulosa (Občasný) - 14.1.2012 >
Body: 1
<reagovat 
píč (Občasný) - 29.1.2012 > nemám důvod ti lichotit, ublížil bych ti
Body: 2
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 30.1.2012 > píč> padouch nebo hrdina, ono je to asi jedno :-) ten text je poměrně slabý, navíc k většině věcem tady už nemám takový vztah, nebo to je možná tím odstupem a uvědoměním si, že většina toho jsou jen podprůměrné říkánky, ale zas lepší psát při VŠ říkánky, než si to prát rovnou do žíly ...
<reagovat 
píč (Občasný) - 30.1.2012 > Ale jdi Václave, na rozdíl od tebe, jsem ani nečuchnul k diazepamu, natož k nějakým drogám.NIKDY, jsem z generace, která byla tak vychovaná, nikdy k tomu přístup neměla.Dril jsem měl doma, takže jsem ani nikdy nekouřil, a první sklínku vína jsem vypil po promoci v 26 létech.Takže, tohle je jen nějaký trapný dohad, tah pod koule, spíše cílená urážka, ale zapsal jsem toho tady, když - jak říkala Adina, jste se trhali se Sklenářem o svetr.Já na rozdíl od tebe, tě velmi dobře znám, a svým způsobem si tě vážím, a vím o tobě takřka vše, takže si tady nenatahuj triko, a nepiš věci, které se ti zdály ráno, když jsi měl plný pytlík a nechtělo se ti do práce.Papa.Ty básničky jsou vskutku říkánky.Dojdeš na to sám.Jako bývalý korepetitor jsi to měl dávno vyhodit.Ale to je jen rada.Taky si schovám koníka z mládí, je v kufru na půdě.Bláhovost se na něm povozit dneska.Hezké odpoledne synku !
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 30.1.2012 > píč> nesmíš tolik vztahovat věci na sebe a hned vyskočit jako čertík z krabičky při obecné poznámce :) tvá reálná existence je mi mírně volná, fakt se tu nemám potřebu dohadovat o pičovinách nebo tě označovat za smažku. a jinak nevím, proč to vyhazovat, v takových 60 mě to ještě zahřeje u srdéčka :-)
<reagovat 
píč (Občasný) - 30.1.2012 > No vidíš, už je to tam zpět, jsi hodný synek
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 30.1.2012 > píč> bylo to tu celou dobu, ale asi už jsi přestal být v rauši, tak ti tedy děkuji za veřejné lži, pomluvy a urážky mé osoby, snad ti to bylo k užitku
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter