Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Příběhy neobyčejného pana Hillaryho V z kolekce Neobyčejný pan Hillary
Autor: ymp (Občasný) - publikováno 1.10.2002 (18:34:45)
 

1.9.02

 

V poslední době zápisy do deníku flákám, to víte práce je hodně a času málo. Volného jakbysmet. Ostatně přes víkend nebylo ani co zapisovat, tedy pokud si zrovna nelibujete v textovém znázornění kašle. Celý víkend jsem prokašlal, prokýchal, prokuckal a proležel v posteli nachlazen. Jasný signál,že podzim už je tu. I přesto jsem navlečen do svetru a bundy, a ovázán šálou abych opět nenastydl, vyrazil za přáteli. Tentokrát už jsme se nesešli v parku, jelikož bylo venku asi tak pět stupňů a všechny lavičky byly promrzlé. Sešli jsme se tedy u OSullivana. Sedli jsme tam kam normálně sedáváme a začali jsme vést řeči. Zpočátku, to byli řeči normální jaké vedou poslušní občané Irské republiky, pak se ale, už nevím jak, stočilo naše povídání na válku a z války na krysy. A tak jsme začali přemýšlet jak si vycvičit bojové krysy.....

 

Dali jsme do toho pěkně zhurta. Řekli jsme si, že kromě toho, že by měli být silné a dravé, měli by taktéž být inteligentní. Tudíž jsme si stanovili za cíl vzpouru krys proti jejich chovatelům, tedy nám. Protože až budou krysy dost chytré, nebude je bavit pořád se mezi sebou bít, a místo toho se společně vrhnou na toho, kdo je do těch bitek nutí. A těmi budeme my! Začali jsme tedy uvažovat o praktikách chovu, dohodli jsme na tom, že jedna skupinka bude chovat samce, zatímco druhá samičky. Tyto exempláře vypustíme do klece a necháme je mezi sebou pobít, počkáme než slabší zemřou hrdinskou smrtí a pak ty silnější budeme dál cvičit v inteligenci, boji a týmové spolupráci, dokud nevznikne elitní krysí komando. Náš první pokus s krysami, bude spočívat v tom, že je naučíme procházet bludištěm. Ke konci budou vést tři cesty, ovšem na konci jedné bude miska se zřádlem. Cestičky budou vymalované různými barvami, tak, že pokud se budou krysy pořád držet modré, dojdou vždy až k misce k žrádlem. Takto jsme je chtěli naučit dostat se na konec, ale nakonec jsme tento styl výuky zavrhly neboť, jsme si uvědomily, že jediné co by jsme ty krysy, naučili jedině to, že: modrá = žrádlo, což je rovnice jak jistě uznáte chybná. Museli jsme ovšem krysy naučit být ostražité vůči reálným nástrahám, jako třeba pastičky. Proto se chystáme udělat následující věc: položíme do klece pastičku s kusem zřádla, ovšem kolem ní nastražíme jinou past, která kryse sice neublíží, ale bude pro ní poněkud těžké dostat se z ní ven, takto se krysy naučí, že žrádlo v pastičkách jim za to nestojí. Tommy navrhoval, ještě jednu variantu a to takovou, že by jsme do pastiček dali otrávené žrádlo a tím naučili krysy, že pastičky jsou zlé. Tento návrh byl však rezolutně odmítnut. A tak jsme se potom co jsme opilému OSullivanovi zaplatili, vydali jsme se do zverimexu....  



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 (3)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter