Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klánovický les
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 31.10.2009 (01:44:53)


Poznámky k tomuto příspěvku
Navždy už bez tebe (Občasný) - 31.10.2009 > jo, to už se mi líbí víc než předchozí foto, prosluněný les .. potěšilo,pohladilo..díky :-)
Body: 5
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 31.10.2009 > germanica> Jsem rád, že se ti to líbí, fotil jsem to dneska, tedy už vlastně včera. Musím se přiznat, že pro les mám velkou slabost, ale asi jsem i dost nekritický, obzvláště vůči svým fotkám. Upozorni mně na nedostatky, prosím.
<reagovat 
 čtenář germanica - 31.10.2009 > cvakal> cvakal-díky za reakci
ráda bych vyhověla tvému přání, ale nemám v této oblasti zkušenosti. snad kdyby na fotu bylo něco do očí bijícího, ozvala bych se.
Co se týká tohohle fota,nevidím tam žádné nedostatky.
<reagovat 
čtenář ředitelOSA - 31.10.2009 > Pěkný, jen to foť, tyhle fotky budou mít hodnotu až všechny lesy zmizej, ovšem zatím lesy ještě jsou, takže pohled z okna, nebo vycházka do parku, poskytne mnohem hlubší zážitek lesa než jsou tyhle fotky, a to nemluvím o lidech, kteří si mohou zajít do lesa opravdového :-) Jen naokraj, když už tyhle fota, tak je velmi důležitá kvalita obrazu, nepochybuji, že v originále je to fajn, ale tady na tý vložený fotce jsou (na kmenech v pozadí) vidět pixely, to sráží atmosféru fota ke dnu.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 31.10.2009 > čtenář> Ty pixely mně mrzí, v originále samozřejmě žádné nemohou být vidět, je to foceno 10ti megovým foťákem.
<reagovat 
Aine (Občasný) - 31.10.2009 > cvakale, tady se nedá popsat konkrétní chyba - je to prostě les, ten záběr není ničím výjimečný - ani pobuřující, ani nemá hlubší myšlenku, na fotce není odkaz co tam hledat - je to prostě les a basta. Podzimní lesy jsou hnědé, žluté, zelené, oranžové a červené - tak jak tě to učila pančelka v pátý třídě. Jestli je tvým cílem fotit rafinované estetizující kýče do kalendáře, mrkni se třeba na Rayera a z tohoto pohledu je tohle nevyhovující, protože ten kmen je silně rušící prvek.
Body: 3
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 31.10.2009 > Aine> 

Ale jo, dobře´s to napsala, myslím dostatečně konkrétně. Barvy podzimních listů mi připomínat nemusíš, kmen mně neruší, naopak je tam potřeba, ale tvůj názor ti neberu, mysli si co chceš.

Jen tak mimochodem, co si představuješ pod pojmem kýč? Nemusíš mi odpovídat hned, až budeš mít náladu.

Na Rayera jsem se kouknul a zjistil jsem, že jeho fotky znám.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 31.10.2009 > cvakal> kýč je jednoduché zkratkovité popsání krásy jednoznačně krásných věcí nebo tak něco. To znamená, že když se koukneš na tu kozu jaxxanu, tak ta udělala uplně to samý co ty, ale podařilo se jí dát do toho svého výcvaku příjemnou dynamiku - má čistší záběr. Asi má u baráku lepší les - a o tom to je. No, takže co vlastně? Nic. Je podzim no. A už neotravuj.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 31.10.2009 > Aine> 

Hele Aine, s tebou je docela legrace. Nebolí tě zub, nebo tak něco? Proč jsi stále tak trochu naštvaná? Myslím si, že nejsi špatná holka, jen ti to asi momentálně nějak nevychází, ale to je jedno.

Já, osobně, jsem si kýč definoval jako líbivou formu bez obsahu. To je něco podobného, jako krásná holka, bezva vyfiňtěná, ale totálně pitomá. Co s ní? Nuda.

Už Tě nebudu otravovat.


<reagovat 
Věza (Občasný) - 2.11.2009 > plus
Body: 4
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 2.11.2009 > není to špatné...myslím všechny tvé fotky
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 2.11.2009 > zochrova> Hm, díky .
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter