Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Deník těhotného manžela XI
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 21.10.2002 (00:47:58)

1 - MAMINKA & KARTA

Drrrrr, drrrr, drrrr: prosim.

- Ahoj mami. Nepřišlo mi něco doporučeně na Poštu? Skončila mi karta do bankomatu a měla by mi přijít nová!

Přišlo ti tady, Robíku (aspoň že mi už ve třiceti neříká Robertku), od “Lišky”, o-m-y-l-e-m jsem to rozbalila, jestli to není něco důležitýho a píšou tady……

- Jo, já vim, mami, to ne, já potřebuju kartu od banky! (A sakra!)

… vážený pane, váš stavební účet číslo bla bla byl po dohodě zrušen…

- Mami, já vím, to jsem si zařizoval, mě jde o kartu do bankomatu!

… a píšou ti tady, že to dělá asi bla bla tisíc, který ti pošlou na účet… (Zatraceně, to bylo poslední, co jsem potřeboval, aby se maminka dozvěděla, že jsem zrušil stavební spoření, jediné peníze, které jsem kdy mohl použít na bydlení!…Bohové se zlobí!)

- Já vim, já vim, mě jde ale spíš o tu kartu!

… tak to ti přijde až za tři měsíce, ty peníze, Robíku, takže v prosinci, mají tříměsíční výpovědní lhůtu… (Už to mám na účtě, mami, použil jsem rychlou variantu ukončení či co, bla bla tisíc je už pryč jen na dluhy…)

- Hmmm.

… Robíku, to sis neměl rušit, z čeho si koupíš byt?! Utratíte to a nebudete mít nic! (Mami, já vim, ale já je prostě potřeboval, jinak bych se musel jít napást!) My jsme měli dvě děti a taky jsme nějak vyšli a brali jsme každý patnáctset!…

- To byla jiná doba, mami! (Doprčic, mami, byt jste měli od fabriky, a vůbec…, v Praze stojí byt dva miliony a…, ale nic…)

… No, jak myslíš, Robíku, jsou to tvoje peníze… (No právě, ve ticeti držim sluchátko, vim, že má pravdu a stydim se, jak jsem si koupil z jejích peněz lízátko, zatraceně,chci být sebevědomý dospělák, ale jsem jen za uši tahaný uličník!)

- Mami, a jinak mi nic nepřišlo? (Karta!!!!!!)

… Jo, něco tady máš, ze Zlína, nějakej PIN nebo co… (Slááááva! Sláááva!)

- To je fajn!Tak já se tam v týdnu stavim, dík!

… Dobře, a neber to, že ti radim, co s penězma, ale to sis neměl rušit, Robíku! (Já vim, mami, sakra…) Pozdravuj Ilonku a ahoj!

- Ahoj, mami!

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
liiloo (Občasný) - 21.10.2002 > nic moc prevratneho...tohle se myslim nedeje jenom tobe =)
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 21.10.2002 >  já vím...
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 21.10.2002 > Převratné to sice není, ale stejně si Tě vždycky s chutí přečtu!
Body: 5
<reagovat 
čtenář radek - 21.10.2002 > Naadhera.Uplne tu nasi mamu vidim.Udelals mi radost.Ty spanelaci urutny me totiz dneska nejak se...Takze zdravim sveho tehotneho bratra z Madridu.
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 21.10.2002 > zajímavé ze života.
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 22.10.2002 > RadimP: já vim, taky mám neodbytný pocit, že jsem nějak mělčí a mělčí, tedy ty mé čmaryky a to jsem těch posledních asi deset nasázel předem už bůhví kdy na postupné zveřejňování, teď už mi definitivně vyschla slina a nějak mi to nejde, ale co, až bude co, půjde to zase samo. Dík!
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 31.10.2002 > Ach ty maminky
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter