Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci rozhovor s performerem Landou z kolekce z časopisu Hubert
Autor: Myšpulínečínek (Občasný) - publikováno 8.11.2009 (13:36:13)
následující v kolekci>

undefined

 

 

hubert: Tak rovnou k věci. Jak je to u vás s kutěním?

 

landa: Neřekl bych, že je to přímo nechuť, jen bych to obrátil: koncertuji tak akorát na to, abych měl na koncert vždycky chuť, abych ho zkrátka nebral jen jako práci. Na Vltava tour mi vlilo krev do žil, jak mě fanoušci přijali, myslím si, že další koncerty po třech letech jsou správně načasované.

 

hubert: Výborně, jsem rád, že se kutění nebojíte, i když se musíte přemáhat. A budete kutit tedy i dál?

 

landa: Zaměřím se hlavně na písničky, které nezazněly na Vltava tour, i když samozřejmě některé zopakujeme. Nicméně většina písní bude jiných než na minulém turné. Dostane se na písničky z mého posledního alba Neofolk i na věci ze starších desek.

 

hubert: To nevadí, že se stydíte. Je to lidské. A co nějaký ten domácí mazlíček, máte? Slyšel jsem, že ano. Želvičku prý. Jste s ní spokojen?

 

landa: Musím říct, že jsem dokonce velice spokojen. Divák musí s Tajemstvím souznít. To máte stejné jako s ostrým jídlem. Ne všichni ho mají rádi, některé pálí tak, až jim je to nepříjemné, ale vedle nich je tu pořád celá řada lidí, kteří si ostřejší dají rádi. A mě těší, že Tajemství padlo u mnoha lidí na úrodnou půdu.

 

hubert: Rád bych si s vámi o malorolničení ještě popovídal, ale váš čas je určitě velmi cenný, takže to radši ukončíme. Děkuji velmi pěkně za rozhovor.



Poznámky k tomuto příspěvku
.......... (Občasný) - 8.11.2009 > :) fajn
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 8.11.2009 > :o)
<reagovat 
canamen (Občasný) - 8.11.2009 > )
<reagovat 
HanaKonvesz (Občasný) - 8.11.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (3) 4
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter