Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klánovický les
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 14.11.2009 (01:09:42)
















Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 14.11.2009 > +
Body: 3
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 14.11.2009 > Račte vstoupit
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 14.11.2009 >
Body: 2
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 14.11.2009 > No, JARO má pravdu. A sebe můžu říci: máš tu lepší, cvakale :-)
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 14.11.2009 > sadaf> Jaro je nenávistná žvanilka. Fotka se ti nemusí líbit, mně se líbí, jinak bych ji sem nedal .
<reagovat 
ariel (Občasný) - 14.11.2009 > líbí se mi, že je do série, ale v jejím kontextu je spíš slabší
Body: 4
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 14.11.2009 > ariel> Hm, díky za názor.
<reagovat 
boval (Občasný) - 15.11.2009 >
Body: 4
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 14.11.2009 > já sice můžu nejmiň co mluvit ke kvalitě, ale fotka se mi nelíbí
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 14.11.2009 > jaxxana> 

Vůbec se nerozpakuj a řekni, co se ti nelíbí .

Vůbec mi nevadí, když někdo vysloví svůj názor, buď mu dám za pravdu anebo ne. Účelové nenávistné, rádoby hlubokomyslné žvásty, jaké mstivě předvádí "jaro" jen odhalují pravé úmysly "kritika". To mě může jen pobavit, proč bych nad tím přemýšlel, když to jsou očividné nesmysly.

Nechť každý v dobré víře řekne svůj, jakkoli tvrdý, názor!! Budu s ním rád debatovat .


<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 15.11.2009 > cvakal> No jako rekviem za Tvůj milovanej les to beru, ale jako pozvánku do, pro mně chrámu klidu,krásy,barev a vůní a v neposlední řadě i časté obživy to tedy nevím !
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 15.11.2009 > jaxxana> Ano, souhlasím s Tebou .
<reagovat 
moře (Občasný) - 14.11.2009 > to je sračka...
<reagovat 
 boval (Občasný) - 15.11.2009 > moře> někteří fotografové si s oblibou dělají z pusy ...
<reagovat 
 moře (Občasný) - 15.11.2009 > boval> ne z ale do :-)
<reagovat 
 boval (Občasný) - 16.11.2009 > moře> vím co říkám, na Vás je abyste si domyslel, co si ze své pusy dělají
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 14.11.2009 > Mno, hlavní objekt nic moc - o konkrétním lese nic nevypovídá. Kompozice také není valná, pozadí - hlavně vlevo dost špatné, kolem lístků podivné artefakty.Ořez by byl dobrý zleva. Celkově na mě působí Klánovický les, jakoby se již odporoučel :( ...
Body: 1
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 14.11.2009 > JARO> co máš na mysli těmi podivnými artefakty?
Nerozumim foceni, ráda bych se o tom aspoň něco blíž dozvěděla. dík.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 14.11.2009 > JARO> Kdybys mlčela, zůstala bys filosofem . Na dobrou kompozici si potrpím. Než začneš něco plantat o kompozici, nebo ořezu, pořádně si to rozmysli!
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 16.11.2009 > cvakal> 

Mno, když sis přečetl komenty po mně, tak snad již ani nic vysvětlovat nemusím. A prosím, nepomlouvej mě. Na TOTEM nedám dopustit - dostala jsem tady dobrou lekci ve formě pádné kritiky a jsem všem za ni vděčná, jinak bych usnula asi na vavřínech. Nechápu, proč pohled jednotlivce, konkrétně můj, považuješ za mstu? Ty chceš body, nebo na sobě dál pracovat? Tak to napiš příště pod foto.

Přeji hezké fotografie a věř, že docela upřímně :) .

 

Ljuba


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 16.11.2009 > JARO> 

Nepomlouvám tě, jen píšu co si myslím. Pomlouvání je vyslovování nějakých "názorů" za zády kritizovaného. Ty sis mé názory mohla přečíst jako každý jiný, s tímto vědomím jsem to psal.

Zkrátka, s Tvým názorem, že kompozice je špatná nesouhlasím.

Věřím ti, že mi upřímně přeješ hezké fotky. Jsem tomu rád a tobě také ze srdce přeji, ať se ti daří co nejvíce hezkých fotek .

 


<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 25.11.2009 >

"

 

."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter