Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
na podzim
Autor: st4nley (Občasný) - publikováno 13.11.2009 (21:14:04)


Poznámky k tomuto příspěvku
Navždy už bez tebe (Občasný) - 13.11.2009 > a zase je tu nějaká cesta..mlhavá

možná je to červené listí až moc výrazné? nevím, jak se tomu odborně říká, jsem v tomhle laik.

jinak moc líbí
Body: 5
<reagovat 
atreb (Občasný) - 13.11.2009 >
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 13.11.2009 > Jo, tohle múžu...nádherná krajinovka, temná, ale krásná...
Body: 5
<reagovat 
Ozka (Občasný) - 13.11.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Velkej Rum (Občasný) - 13.11.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 14.11.2009 >
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 14.11.2009 >


Body: 4
<reagovat 
huwik (Občasný) - 14.11.2009 > jinak fotka fajn, takoá podzimní klasika, zkus se ještě u takových fotek čapnout a vyfotit to úplně od země, jednou jsem to u takové krajiny udělala a vypadalo to zajímavě :o)
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 14.11.2009 > Germanica má pravdu, tím odborným výrazem asi myslela, že je to moc purpurové. V každém případě bych cuknul s červenou. Nejvíce je to vidět na silnici, na asfaltu. Fotka je dost podexponovaná, což je škoda, protože je jinak velmi povedená. Autor byl líný vzít s sebou stativ . Za těchto světelných podmínek je to ale bezpodmínečné, nechceme-li mít podexponované fotky. Škoda.
Body: 3
<reagovat 
 st4nley (Občasný) - 14.11.2009 > cvakal> S tou barvou mate pravdu... upravoval jsem to na spatnem monitoru a kdyz sem se na to ted podival na lepsim, tak mi vztavaji vlasy hruzou na hlave. A na tom miste jsem podobnych zaberu udelal vic s ruznym nastavenim, ty podexponovane (jako tahle) vypadaji mnohem lip, nez ty svetlejsi.
A samozrejme diky za kritiku, ta je vzdycky potreba :-)
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 14.11.2009 > st4nley> To neva, příště to bude lepší Ty podexponované vypadají lepe jen na první pohled. to si tedy myslím. Dáš-li na ty "nepodexponované" více kontrastu, budou dobré. Podle mých zkušeností je lépe fotku spíš přeexponovat než podexponovat. Určitě je ale lepší udělat více záběrů s různými časy.
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 14.11.2009 > st4nley> taky někdy podexponuju fotku, zvlášť u krajin, páč tam je to nebe pak moc světlé, když je popředí akorát. To asi záleží dost na autorovi jak cítí, že to vypadá líp.
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 14.11.2009 > cvakal> souhlas se cvakalem...
Body: 4
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 14.11.2009 > huwik> 

Huwiko, co slovo to perla! Podexponuješ fotku proto, abys neměla přeexponovanou oblohu?! No to si nech vytesat do žuly! Takovéto myšlenky by byla škoda, kdyby zmizela v propadlišti dějin.

Možná je to pro tebe novinka, ale existují takzvané přechodové filtry. Nepleť si to s přechodem na silnici, nebo jinými významy tohoto slova.


<reagovat 
 huwik (Občasný) - 15.11.2009 > cvakal> to vím taky, že existují. Dokonce ho mám, ale ne vždy to pomůže tak, jak bych chtěla. A ne každý ho má, navíc když máš kompakt tak je to třeba úplná zbytečnost (Bůhví zda se na ty maličké objektivy co mají kompakty vyrábí)
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 15.11.2009 > huwik> 

Dobře, omlouvám se za příliš jedovaté vyjádření. Je samozřejmě otázka, jestli stojí za to se přechodovými filtry zabývat. Člověk jich musí mít více druhů, samozřejmě se musí dát foťák na stativ.

Já bych kvůli přeexponované obloze fotku nepodexponovával. V žádném případě, protože obloha je stejně takřka vždy přeexponovaná, pokud by ovšem nebyla obloha, mračna, hlavním motivem.


<reagovat 
Mima (Občasný) - 20.11.2009 > líbí
Body: 5
<reagovat 
lila.lina (Občasný) - 2.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter