Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klánovický les
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 22.11.2009 (01:11:28)




















Poznámky k tomuto příspěvku
jaxxana (Občasný) - 22.11.2009 > doladěná fotka do všech detailů-však se říká,že záleží na výsledku a ne jak jsme k němu dospěli-žejo
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 22.11.2009 >
Body: 5
<reagovat 
elektryk (Občasný) - 22.11.2009 > pěkné řemeslo.. ale nápad... sdělení... nevím...
Body: 3
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 22.11.2009 > elektryk> Nápad, sdělení - velmi jednoduché, jsou tam krásné stromy a tvoří krásný les.
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 22.11.2009 > na první pohled mě tam nic nezaujalo - nevím, co chceš svým příspěvkem sdělit.:-)

vlastně všimla sem si - místo uprostřed dole, téměř do poloviční úrovně fota na mě působí jinak než okolní porosty při zemi (třeba se ale pletu-ostatně nebylo by to poprvý, však sem v životě už i tak popleta)

jinak pěkný,lesy jsou "moje krevní skupina" a když už nemám tu možnost chodit tam častěji (obzvlášť teď v zimě), jsou tu tvé fotky, které mě potěší
Body: 5
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 22.11.2009 > germanica> 

Jsem rád, že máš ráda lesy . Po zemi se plazí převážně ostružiny, možná jsi zvyklá na jehličnaté lesy, tam je to na zemi trochu jiné.

Fakt, že tě na fotce (kterékoli od kohokoli) nic na první pohle nezaujalo ještě neznamená, že ti ta fotka nemá co říci. Může to být i naopak, nějaká fotka tě zaujme na první pohled a tím skončí, nic jiného než líbivost z ní nevyčteš.

Nechci hájit konkrétně tuto fotku, to co ti napíšu myslím obecně. Prostě se na obrázek dívej. Nech se vést autorem. Obrázek není žádný rébus, abys tam něco luštila. Autor ti obrázkem něco chce sdělit, buď se mu to povede (líbí se ti to, ani třeba nevíš proč) anebo se ti to nelíbí. V tomto případě autor možná udělal nějakou chybu, špatně se vyjádřil, anebo mu prostě nerozumíš. To se také může stát. Je to jako by ti někdo recitoval krásnou báseň v jazyce, kterému nerozumíš. Nic ti to neříká. Kdyby ti stejnou báseň recitoval česky, rozplynula by ses blahem, moc by se ti to líbilo. Možná autorovi rozumíš, ale fotka je prostě špatná.

Zkrátka, máš-li chuť, dívej se na obrázek a nech se vést autorem, třeba se k tomu obrázku ještě vrať, ale nech se vést. Je autorův problém, aby vedl tvůj pohled tak, aby ti sdělil to, co chce. To je právě ta kompozice, o které tady často mluvím.

Konkrétně k této fotce: zaujaly mě stromy a světlo, celková atmosféra lesa. Co  s tím? Do popředí jsem umístil pěkný strom, světlo hezky vykresluje jeho drsnou kůru a pozornost jsem zaměřil na další stromy, na které dopadalo slunce. Mým cílem bylo udržet pohled v lese. Nech to na sebe působit, uvidíš, jestli tě to osloví nebo ne .


<reagovat 
Janahe (Občasný) - 22.11.2009 > Příjemná procházka příjemným lesem. Trochu to ukolébává, to ve mně budí vždycky podezření.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 22.11.2009 > Janahe> Velmi správně, nebezpečí číhá za každým stromem .
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 22.11.2009 > No konečně
Body: 5
<reagovat 
čtenář Klacek starý. - 22.11.2009 > Jaké sdělení či nápad? Mě se to líbí. Pěkné světlo, pěkné barvy i kontrasty jakož i ostrost. Oko pozorovatele je vedeno středem fota(což mě nevadí, a není to zavržení hodná středovka)pěkně do hloubi lesa. Jednoduše řečeno pěkně se na to kouká. Pohodová fotka.
<reagovat 
Mira (Občasný) - 25.11.2009 > pěkný les a pěkná fotka...kde je přesah????????
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 25.11.2009 > Mira> Co ti na to mám říci? To je to samé, jako kdyby ses mně ptala, kdo koho miluje. Buď to člověk cítí a je to tam, anebo to necítí a není to tam. Ten tvůj "přesah" je velice křehká záležitost. Někoho nějaká fotka (báseň) osloví  a někoho ne. Přitom se bude jednat o citlivé vnímatele fotek (básní). Záleží to na mnoha okolnostech. Povahou člověka počínaje a kdoví čím konče. Značnou roli hrají jehozkušenosti, věk, ale třeba i momentální nálada. To je debata na celý večer. Vím, že víš o čem mluvím, nemá smysl to tady sáhodlouze rozebírat, obrousil bych si konečky prstů o klávesnici.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter