Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Já vím - ty víš
Autor: mlicKo (Občasný) - publikováno 29.11.2009 (22:53:48)


Poznámky k tomuto příspěvku
forerunner (Občasný) - 29.11.2009 > Dobré. Ale přišlo by mi mnohem lepší, kdyby dokonalost odrazu byla rušena něčím nečekaným. Třeba kdyby dva oranžoví byli v zrcadle propleteni.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 30.11.2009 >
Body: 4
<reagovat 
mlicKo (Občasný) - 30.11.2009 > Proto za nimi nikdo nejde.. snad jen v popředí se odváží přes onu řeku jít také.. možná se jen bojí.. ale všichni v podstatě jen čumí i přes to, že se mohou podívat na svůj vlastní odraz :)
<reagovat 
mlicKo (Občasný) - 30.11.2009 > Připoměňte mi - že k tomu musím přidělat jakousi komiksovou bublinu :)
<reagovat 
mlicKo (Občasný) - 30.11.2009 > Jen dotaz.. působí z toho na vás nějaká myšlenka?
<reagovat 
 rohe (Občasný) - 30.11.2009 > mlicKo> jakože přináležitost k nějakému myšlenkovému proudu?
Body: 5
<reagovat 
 forerunner (Občasný) - 30.11.2009 > rohe> Která zároveň odděluje od anonymní masy?
<reagovat 
 rohe (Občasný) - 30.11.2009 > forerunner> může to být zrádné, třeba je za rohem nějaká žlutá masa žejo a ve skutečnosti je to oranžové řeka manipulace :-)
<reagovat 
 mlicKo (Občasný) - 30.11.2009 > rohe> Dámy a pánove.. je to láska.. dvou lidí, kterou nikdo z ostatních přeživších nechápe :)
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 30.11.2009 > mlicKo> oceňuji že jsi pro lásku zvolil barvu která je v přírodě analogií nebezpečí a smrti to je nejtrefnější na celé té věcičce
<reagovat 
 mlicKo (Občasný) - 30.11.2009 > caesarborgia> možná jen kvůli šedi tohoto světa..
<reagovat 
 mlicKo (Občasný) - 30.11.2009 > caesarborgia> :-*
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter