Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mimozemšťanka
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 3.12.2009 (01:16:36)









Je to živá bytost!











Poznámky k tomuto příspěvku
sadaf (Občasný) - 3.12.2009 >
<reagovat 
Věza (Občasný) - 3.12.2009 >
Body: 4
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 3.12.2009 > Ta by se líbila Paroubkovi
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 3.12.2009 > jaxxana> Paroubkovi by se určitě líbila, je moc pěkná, ale jemu bych ji nepřál za nic na světě. Ona je naštěstí velmi chytrá a má vkus. Jyrku by nechtěla .
<reagovat 
forerunner (Občasný) - 3.12.2009 > Chtěl bych ji vidět v lese...s nějakou pořádnou úhlopříčkou v pozadí.
Myslím jiné pozadí, než myslíte vy. .......................................................................................................................................................................................................................................... A vůbec, cvakale, přijde mi, že ta mimozemšťanka tam představuje rušivý prvek. Počkal bych, až odletí, a pak bych si pohrál s vertikálami a horizontálami na plachtě.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 3.12.2009 > forerunner> 

Velmi podnětné, ale nesouhlasím! Vertikály a horizontály představují dynamické prvky oživující jinak tak trochu neskutečně vyhlížející obrázek. Mimozemšťanka je dost silná, aby tyto dynamické prvky přebila. Děláš si zbytečné starosti.

Jsem rád, že myslíš na les .

Příjemně jsi mě překvapil(nemyslím les, ale vertikály a horizontály)!

<reagovat 
 invisible (Občasný) - 3.12.2009 > forerunner> 

souhlas. navíc mi to spíš připomíná nákup v nějakém marťanském řeznictví - mimozemšťanka má na rameni nápis e-up.


<reagovat 
 forerunner (Občasný) - 3.12.2009 > cvakal> Uznávám, máš pravdu. Soudě dle naběhlých žil a zdravého chrupu bude nejspíš opravdu dost silná.

Třeba i na to, aby z vertikál nadělala horizontály a naopak. Do lesa ji tedy raději neber, ať máš v budoucnu ještě co cvakat!
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 3.12.2009 > invisible> Ano, to ti vadí, považuješ za to za důležité?

Zaregistruj se v e-up-u a kup si ji, jako já. Je poslušná, splní mi jakékoli přání, nic mi nevyčítá a nikdy nebolí ji hlava.

<reagovat 
 invisible (Občasný) - 3.12.2009 > cvakal> 

Z poslušné otrokyně by bolela brzo hlava mne.

Přání si plním sama - je to efektivnější.

Jinak mi jen není jasný Tvůj immer während podrážděný tón - sám házíš komenty typu "socha Ti dá pěstí..." etc. a nevinný vtípek tohoto ražení Tě vytáčí. Nevím. My dva si asi neporozumíme.


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 3.12.2009 > forerunner> Silná je jak silnice, ale poslušná! Do lesa ji klidně beru, nosí mi stativ . Z horizontál a vertikál by klidně udělala úhlopříčky .
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 3.12.2009 > invisible> Mrzí mě, jestli cítíš neustále podrážděný tón. Moje poznámka o poslušné Mimozemšťance byla samozřejmě míněna s nadsázkou. Poslušná by byla otravná. Jinak tím, že ji nikdy nebolí hlava, jsem myslel něco jiného, ale vše samozřejmě z legrace
<reagovat 
 forerunner (Občasný) - 3.12.2009 > cvakal> Tak to máš z Klánovického lesa rázem hotový ateliér - stačí houknout ať přinese támhleten strom kousek blíž, tamten vykoření a naklopí slunce z jiného úhlu... Co víc si od ženy přát?
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 3.12.2009 > forerunner> No jasně, jak myslíš, že to dělám? Stromy rostou jako dříví v lese a občas je potřeba je uspořádat .
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 3.12.2009 >

Že je živá, tak tomu naprosto věřím. Různé firmy dělají v OC podobnou reklamu. Jednou se v OC Flora rozpohyboval v mé blízkosti zlatý muž, a já měl skoro hnědo v trenclích:-))


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 3.12.2009 > sadaf> Fotil jsem to na "Světovém festivalu bodypaintingu" v Seebodenu, v Rakousku. Byly tam k vidění i jiné zajímavé výtvory .
<reagovat 
invisible (Občasný) - 3.12.2009 > ... upřímně - nebolící hlavu bych ocenila spíš u mimozemšťana
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 3.12.2009 > invisible>  Tomu věřím .
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 4.12.2009 > Já mám ráda mimozemšťany s chapadly, tahle paní mi připadá, jako by ji stáhli z kůže, chudinku, je z toho  celá vytřeštěná, kdo by taky nebyl.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 4.12.2009 > Janahe> Je to Mimozemšťanka, neuplatňuj na ni svá pozemská měřítka. Jak ses mohla dočíst v diskusi, je velmi užitečná, nosí mi stativ, přemisťuje stromy v lese a nikdy ji nebolí hlava. Prostě ideální žena .
<reagovat 
canamen (Občasný) - 4.12.2009 > )
<reagovat 
atreb (Občasný) - 3.12.2009 > ne moc perfektne provedena fotomontaz...
Body: 1
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 3.12.2009 > atreb> 

Hluboce se mýlíš, není to žádná fotomontáž! Fotil jsem to ve formátu RAW a je to tak i uložené. V tomto formátu žádnou fotomontáž uložit nelze.

Je to normální fotka .


<reagovat 
 atreb (Občasný) - 4.12.2009 > cvakal> tak jeste se zeptam, co je to format RAFW a proc ty tvoje stredove obekty jsou kolem obvodu jako by retusovane, drobne carkovani, nebo bile skvrnky, jsem neznalek, tak at se neco noveho dovim
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 4.12.2009 > atreb> 

Formát RAW jsou surová data, tak jak je čip zaznamená a dále se s nimi nic nedělá, pokud jsou foťákem uložena v tomto formátu. V počítači s nimi můžeš libovolně pracovat, pokud chceš jakoukoli změnu v datech (ve formátu) RAW uložit, musíš si zvolit jiný formát (tif, jpg).

Foťáky určené pro "rodinné, upomínkové" fotky surová data hned přežvýkají do "jpg" aby svého uživatele neobtěžovaly pitomostmi jako je RAW. Jpg je navíc skromnější v nárocích na paměť.

Proč fotím v RAW? Je to technická záležitost, s daty můžeš libovolně nakládat a nepozbývají na kvalitě, jako v jpg.

 

Drobné čárkování apod. je způsobeno kompresí, snadno se dá odstranit nízkým či žádným komprimováním fotek. Je pravda, že bych fotky nemusel tolik komprimovat, bývá mi to vytýkáno. Považuji to za zcela nepodstatný problém a svým způsobem trochu úmyslně dráždím technomily. Možná mají lepší oči a monitory, než já, ale vysoká komprese mi nevadí. Jsou zde jiné, skutečné problémy estetického rázu, které naopak nikoho nevzrušují, přestože by měly . Např. zlozvyk dávat každé fotce 5 bodů. Nejčastější hodnocení by logicky měly být 3 body.


<reagovat 
 čtenář OSAtechno-mil - 4.12.2009 > cvakal> teď ses vodkopal :-D ... máš sice kritiky plnou pusu, ale sám jseš normální ignorant... to si lajnuj v nějakym 3Déčku kvádry a koule to dokonalejch kompozic, ale já se chci na fotografii především DÍVAT...už bych toho s tou komprimací nechal, ale tušil jsem že tvůj přístup bude takovej, jsem zklamán :-D :-D
(P.S. až budeš fotit nějaký pořádný situace samozřejmě bude komprimace šumák, ale pokud jsou to fotky lesa a jde o estetickej dojem... prostě kdo se má na ten zelenohnědej šum koukat)
<reagovat 
 atreb (Občasný) - 4.12.2009 > cvakal> jo, moc dekuji, za vysvetleni, zase vim o neco vic,
esteticke citeni, je o pocitech a o teorii, to prvni je asi ciste osobni zalezitost, aspon dle meho pohledu, to druhe je otazka prijmuti informaci z venku, tady se clovek muze posunout dal, ale jen souhra obou urcuje, jaky mame k cemu esteticky vztah,
je to tu nejak zabehane a ja na tom nic menit nahodlam, jen se ridim vlastnimi pocity
priznavam bez muceni, ze tvuj nastup, mi moc nevonel, byl prilis kategoricky a jednostrane zamereny, nazory a postrehy mas casto docela k veci ale PROJEV, jak to podavas, ma daleko k "jen muj pohled", informace, jeto casto na hrane, utok, agrese,
chapu ze tvuj pohled je muzsky, tim padem musi byt jiny nez ten muj zensky, ale kazdy mame v sobe i tu druhou pulku jen ji umet objevit, tak zatim preji prijemny den , nedari se mi to odeslat do vzkazu
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 4.12.2009 > čtenář> Milý technomile , svým vlažným přístupem k technice jsem se nikdy netajil. Moje nepříliš velká mozková kapacita je plně vytížena jinými záležitostmi . Všechno prostě nestíhám .

Mimo jiné jsem nepochopil, v čem spočívá mé ignorantství, ale ... nemusím všechno vědět, že.

<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 4.12.2009 > atreb> 

Ano, jsi uz nekolikata dama, ktera mi vytyka utocny zpusob argumentace. Vzhledem k tomu, ze to neni ojedinely nazor mas (mate vsechny) bezpochyby pravdu. Pisu to ja a proto pokladam za samozrejmost, ze se jedna pouze o muj nazor, nepovazuju za nutne to zduraznovat.

Pokusim se svou utocnost trochu ztlumit . Take preji hezky den .


<reagovat 
Jindra Nazarská (Občasný) - 30.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter