Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Je to kýč?
Autor: S.z.i. (Občasný) - publikováno 11.12.2009 (00:35:50)


Poznámky k tomuto příspěvku
Janahe (Občasný) - 11.12.2009 > Jo (to Svítání taky)
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 11.12.2009 > balvane, definuj kýč...musí být dle některých rádoby umělců vše, co je krásné, kýč??? Pakliže ano, pak tomu vůbec nerozumím...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.12.2009 > sadaf> Úplně tě ta fotka svou krásou dojala, že?
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 11.12.2009 >

Ne, nedojala, nemusí vždy vše hezké dojímat, spíš mne dojímá, když se někdo rozplývá nad nějakou nehoráznou bejkovinou a tváří se jako všemoudrý. Chraň bůh, tebe nemyslím, ale je tu spousta různých týpků, kteří ...no, prostě kteří si myslí, že všemu rozumí ze všech nejlíp...

jo, a hezký večer :-)


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.12.2009 > sadaf> 

A co tě na tom, probůh, dojímá? Máš slabost pro hlupáky?

(Už je dávno noc, skoro ráno.)


<reagovat 
sadaf (Občasný) - 11.12.2009 >

Tak Janahe, ještě jednou a teď česky  Nedojímá mě nic (viz výše), a proč by někdo měl být hlupák, když vyfotí něco pěknýho? A to máš to samý, jak píšeš, že je skoro ráno....pro mě teprve začíná večer...vnímání času je velice relativní...

A víš co? Přijeď za mnou na zámek :-)


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.12.2009 > sadaf> 

Člověče, vždyť ty pleteš všechno dohromady, to se pak nedá diskutovat.

Na zámek? A už máš uklizeno? Nebo mě lákáš na brigádu?


<reagovat 
cvakal (Občasný) - 11.12.2009 >

Nebudu rušit sbližování dvou duší. Jen bych si dovolil špitnout, že souhlasím se Sadafem. Není to žádný kýč!

Podle mého názoru se Janahe mýlí, ale už jsem zticha.

Jak to asi dopadne, pojede Janahe na zámek ?


Body: 4
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 11.12.2009 >

Fotit, Janahe, fotit


<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 11.12.2009 > kýč- nekýč-mě vadí jenom ta hodněbarevnost,já vím,že se tomu říká jinak ale zato je to hezky česky
Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 11.12.2009 > je, ale krásnej! :) (příroda vytváří hodně krásnejch kýčů)
Body: 5
<reagovat 
PanNikdo (Občasný) - 11.12.2009 > Když vyfotíš čistou krajinu tak to nikdy není kýč... ale pokud bys třeba toto podle té fotky namaloval tak to už kýč je :D
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 11.12.2009 >

cvakale, budu tě včas informovat

 

 

 

A není to kýč...


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.12.2009 > sadaf> 

Není to kýč, na tom jsme se shodli .

Jinak co se týče focení na zámku, přijel bych také .


<reagovat 
lila.lina (Občasný) - 11.12.2009 >

 


Body: 5
<reagovat 
atreb (Občasný) - 11.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 11.12.2009 > je-li to kýče, tak mě neuráží
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 11.12.2009 > Teď tomu moc nerozumím, namaluji-li podle této fotky obraz, bude to kýč. Ale co když totéž namaluju přímo na místě?  To už nebude kýč? Ale asi vím co myslíš, takové ty obrazy s jelenem a srnkou. Já si myslím, že i když tu krajinu namaluji podle fotky, kýč to nebude. Tím by začal být až v okamžiku, kdy bych do obrazu domaloval již zmíněné živočichy. Hezký den :-)
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 11.12.2009 > cvakale, přijeď kdykoliv, přece jsem ti, na rozdíl od jiných, dával pozvání osobně
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.12.2009 > sadaf> Já vím ,jen jsem tak trochu mlžil .
<reagovat 
forerunner (Občasný) - 11.12.2009 > Tohle opravdu není kýč. Na druhou stranu je nutné dodat, že je dost těžké na toto téma přinést něco, co už tu nebylo stokrát. Takovou fotku je třeba vychodit, nebo (ve Cvakalově případě) vyjezdit.
Lidé, kteří se proti podobným fotkám vymezují (z žánrových důvodů), obvykle nemají sami čisté svědomí.
Body: 4
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.12.2009 > forerunner> Jak myslíš s "vyježděním"  v mém případě? Jestli se Tvá poznámka o čistém svědomí má týkat Janahe, musím se jí zastat. Má pěkné fotky, o jejím vkusu nepochybuji, tato fotka se jí prostě nelíbí .
<reagovat 
 forerunner (Občasný) - 11.12.2009 > cvakal> Termín "vyježdění" se týká tvé poslední klánovické fotky, kterou jsi vyjezdil na kole. Mám tím na mysli to, že dobrý krajinář nachodí (nebo najezdí) stovky kilometrů, než se mu povede najít TU správnou scenérii v TU správnou dobu.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.12.2009 > forerunner> Ano, už rozumím, díky .
<reagovat 
boval (Občasný) - 11.12.2009 > pro sebe jsem si udělal takovou teorii, že kýč je něco, co se tváří jako umění ale trpí silným nedostatkem vkusu, protože příroda pojem vkus nezná, nemůže tudíž kýč vytvořit, to můžem jenom my
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 11.12.2009 > bovale, nevím jestli je to tvůj výrok, ale myslím si, že jsi naprosto přesně definoval pojem kýč. Hezký večer :-)
<reagovat 
klein (Občasný) - 11.12.2009 >

nechce se mi číst všechno....dle mého názoru...neboli IMHO......je to fotografie vzrostlých bříz u cesty, prostě si tam rostou a kašlou na to , jestli je někdo bude, nebo nebude fotografovat...nezáleží jim na tom....potřebují k životu jiné hodnoty.....a my lidé potřebujeme stromy....vytvářejí pro nás čistý vzduch ...kupodivu.....a taky nám tu zpříjemňují to vše kolem nás, co jsme si nestačili poničit.....mám stromy v úctě.....na obrázku si pěkně stojí a svítí do kraje žlutými korunami...kolikátý rok po sobě , stále stejně a přesto pokaždé jinak.....proto stojí za to, si je vyfotografovat......mně se foto moc líbí....


Body: 5
<reagovat 
magnet (Občasný) - 11.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Rayer (Občasný) - 11.12.2009 > hezké světlo
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 12.12.2009 > Mě se líbí.. Nešlo na levo nechat o trošku víc místa??  :-)
Body: 5
<reagovat 
 S.z.i. (Občasný) - 12.12.2009 > Věza> Šlo
<reagovat 
dadik (Občasný) - 12.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Velkej Rum (Občasný) - 13.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Aine (Občasný) - 14.12.2009 > není to uplně kýč - hodně pohodový záběr
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter