Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci ... z kolekce kapky
Autor: lila.lina (Občasný) - publikováno 8.12.2009 (21:31:47)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
S.z.i. (Občasný) - 8.12.2009 > Kapka pěkná, ale trochu mi ji ruší přiliš zřetelné pozadí
Body: 4
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 8.12.2009 > asi jako balvan, trošku víc bych to centroval na tu kapku, ta je čarokrásná.....
Body: 4
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 8.12.2009 >

Díval jsem se  na tvé předchozí fotky, snad se neurazíš, když ti řeknu svůj názor, že by ti prospěla větší znalost kompozice. Ta vosa na pampelišce je  celkově velmi zdařilá, myslím tím řemeslo včetně kompozice i estetickou stránku fotky.

Kapka je sice správně umístěna v pravém dolním rohu, na velmi pozorovaném místě, ale zbytek fotky je zcela hluchý. Tím pádem je fotka nevyvážená. Situaci do značné míry zachraňuje takřka svislý široký pruh světla, ale přesto měla být kapka umístěna více na střed. Vůbec bych se nebál středové kompozice (je moje oblíbená ) a dal bych kapku asi dva centimetry doleva, na tmavé místo, kde končí svislý bílý pruh. Pohled by byl jako přibitý na kapce a tím by byl naplněn tvůj záměr. Chtělo to prostě jiný úhel záběru.


Body: 3
<reagovat 
lila.lina (Občasný) - 9.12.2009 >

Jasně, že neurazím, naopak, za komentář dík! S tou středovou kompozicí.. té se pokud možno vyhýbám, protože nejraději bych dávala na střed úplně všechno. 

Ta kapka je tam kde je, protože se v ní odráží bílé okno (já vím, že to na první pohled není moc vidět). Chtěla jsem, aby bylo za ní i v ní.. A taky by mi bylo líto uťafnout ten list. Líbí se mi ta jeho zrzavá hrana - po které se oko sklouzne k hlavnímu motivu. Nemohla jsem to víc oříznout, nebylo by to úplné..


<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 9.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
boval (Občasný) - 9.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 9.12.2009 > plus  (pěkné, kompo líbí a téma oslovilo, jen trošičku doladit HO na kapičku) 
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 (3) 4 5 6 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter