Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Samota
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 5.11.2010 (07:27:49)

Samota je tichá,

je jako černá noc,

tiše na tebe dýchá,

mrazí tě z ní moc a moc.

 

Samota je nepřítel,

který se vkrádá za tvými zády.

Samota je tak zlá,

že pohltí tě záhy.

 

 

Samota tě sváže černým lanem a uváže tě do řezavých sítí.

Tam kde slunce z oblak už nikdy nezasvítí.

 

Samota tě dusí jako mořský příliv neplavce.

Stáhne tě pod chladnou hladinu do mořského pekla.

Sám ďábel ti bude vládnout mocí bezbřehou.

 

Taková je     SAMOTA.



Poznámky k tomuto příspěvku
sibyla (Občasný) - 5.11.2010 > To je pravda, samota není dobrá ...
Ale ve skutečnosti nikdo sám není. :-)
Doporučil 
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 5.11.2010 > sibyla> 

"... -tak, tak; ... ...

 

."


Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 5.11.2010 >

"

 

."


<reagovat 
anae (Občasný) - 5.11.2010 > naivně, poeticky nevytříbeně ... ale hezky, upřímně
Body: 5
<reagovat 
kouzelný človíček (Občasný) - 6.11.2010 > je to otázka postoje
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
r.h.factor (Občasný) - 6.11.2010 > Samota může bejt i užitečná,dokonce nutná.Např.při zpytování svědomí..vedoucí k uměleckýmu vyjádření.:)Člověku mnohdy možná ani tak nevadí samota,ale její příčina.Nepochopení,ignorance okolí,atp.
Body: 5
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 7.11.2010 > r.h.factor> i to je pravda, vždy záleží na okolnostech
<reagovat 
Aaen (Stálý) - 5.11.2010 > Vězo, je to od srdce. Jinak někdy je samota pořád lepší varianta než nedobrovolně nebýt sám, to je pak opravdové peklo. Ale bolestí rosteme a sílíme, pokud nás nezabije.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 7.11.2010 > Aaen> máš naprostou pravdu, je to druhá stránka tytéž věci..
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 7.11.2010 > Věza> Ano, nuceně nebýt sám je vlastně také samotou..
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 10.12.2010 > p74> aspon si to budou moc precist dalsi co pujdou na toaletu po tobe a pripadne je to zaujme. treba je to zaujme natolik, ze si ten kousek toaletaku odnesou a prdel si utrou taky novinami. hezke od tebe, ze memyslis jen na sebe.
<reagovat 
Thomas M. New (Občasný) - 9.11.2010 > Napsat o samotě na totem je dobré. Teď již na tu samotu nejsi sama a stane se ti třeba snesitelnější. Něco na tento způsob již jsem psal. Je to téma, které když je prožívané, píše se snadno. Má tu hloubku co potřebuje.
Možná jsi báseň měla nechat celou ve formě první půle, nebo druhé, ale jinač u mě dobrý).
dík.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 10.12.2010 > Thomas M. New> souhlasim s tim pulenim, jinak libi
Body: 4
<reagovat 
Čtenář - 17.11.2010 > Pamatuju si dobu, kdy se lidi z Totemu chodili koukat na tehdy nový server saspi.cz jako na jakési panoptikum.
Tohle dílo a poznámky pod ním ukazují v plné děsivosti, jak se věci můžou časem neuvěřitelně zvrtnout.
Máme tu saspi2.totem.cz...

<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 10.12.2010 > čtenář> no ale to nikto do pravidiel neuviedol, ze tu mozu zverejnovat len profici a extremne talentovani a ostatni maju chodit zverejnovat inde. takze bohuzial pre vas velmi narocnych bez pochopenia pre zaciatocnikov a priemernych ci pomaly sa zlepsujucich. najdite si ine webove stranky (stranky pre profikov).
<reagovat 
 Čtenář - 13.12.2010 > zuska janis> Možná když se trochu zamyslíš...
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 11.12.2010 > p74> obavam se ze asi ne, ale fotim taky, tak ze bych zacala zverejnovat i fotografii :D
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 11.12.2010 > p74> no vidis to, az totem chcipne, tak se nas konecne na chvili zbavis - dokud nezacneme hnojit jinde :D
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 11.12.2010 > p74> rypalove vsech krajin bezte do p...! a nechejte publikovat toho kdo chce a co chce. tebe je tady skoda. mel by ses tim zivit. jo - ja zapomnela, ty se tim zivis - delas korektury. chudaci tvurci kdyz jim narves umelecky zamer do prisnych pravidel jazyka ceskeho. ale tady nejsi v praci, tak uz toho nech. chapu, ze tva prace je tvym konickem, ale tady je volny prostor pro zverejnovani tvorby pro kazdeho. mozna tady ma nekdo ambice byt skvelym profi basnikem, ale spousta lidi tady ma jen radost z tvorby, tak uz toho rypani nech a radost nam neber.
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 12.12.2010 > p74> sorry to nepujde, tak jak ty se nechces nechat se svou kritikou vyhnat, my se nechceme nechat vyhnat s nasi tvorbou.
mimochodem, hnojeni je dulezite. bez vyzivy a hnojeni nic neroste. zjevne ani v poesii ne. takze pokud si chtel urazit, nepovedlo se, spis jsem polichocena, ze jsou nase vytvory tak dulezite (priste nepouzivej zemedelske prirovnani, kdyz pravdepodobne zahradniceni nerozumis a nevis k cemu hnuj slouzi a jak je dulezity).
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter