Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci "Sýr" z kolekce Ece homo
Autor: Agitatio (Občasný) - publikováno 15.12.2009 (01:34:42)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Navždy už bez tebe (Občasný) - 15.12.2009 > nápadité
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 15.12.2009 > Oko do vesmíru
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 15.12.2009 >

konečně mužskej a zase nic


Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 15.12.2009 > jaxxano, jak jsi poznala , že je to mužskej???
<reagovat 
losperdos (Občasný) - 15.12.2009 > podle rukou
Body: 5
<reagovat 
Agitatio (Občasný) - 15.12.2009 > Dobře, vyhlašuji konkurz na modelku, která je ochotná se svléknout nafocení aktů zdarma. Bude mít aspoň poprsí velikosti 3 a dost žensky vypadající ruce. Simča, asi v tomto směru neobstála.
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 15.12.2009 > Agitatio> haha no to víš tady je to samej odborník ..na pičoviny resp. kokotiny 8)
<reagovat 
atreb (Občasný) - 15.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 15.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
huwik (Občasný) - 15.12.2009 >

líbí se mi to, je to trošku provokativní :o)

Taky jsem si v náhledu myslela, že je to chlap :o) ale ve větším náhledu - na chlapa je málo chlupatá a moc křehká :o)


Body: 5
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 15.12.2009 > huwik> hh navíc ty dva stíny pod kozama by chlap asi těžko vysvětloval :D
<reagovat 
 Agitatio (Občasný) - 15.12.2009 > huwik> Taky jsem váhal jestli to sem mám dát =). Křehká...to Simča je, hlavně ruce.
<reagovat 
 Agitatio (Občasný) - 15.12.2009 > caesarborgia> I stavbou břicha a tak celkově mi prostě nepříjde chlapská. Myslím, že to tady funguje jako rolšachův test - v neurčitého si člověk udělá to co by rád viděl....za chlapa ji mají zde především ženy.
<reagovat 
 S.z.i. (Občasný) - 15.12.2009 > caesarborgia> Já je tam mám taky a do ženský mám daleko. Podle mně je to tutově chlap, může si to maskovat jak chce. Holt je trochu nedomrlej no. Vzpomeňte si, jak vás nedávno všechny vochcal Walsh!
<reagovat 
 Agitatio (Občasný) - 15.12.2009 > balvan> Je pravda že pohlaví je určováno na 5 úrovních - DNA, fyziologie těla, morfologie těla, psychika, sociální zařazení.....takže je plno mužů -žen a žen - mužů. Já tady prohlašuji, že co do morfologie, psychiky i sociálního chování se jedná o velmi milou slečnu. Na těhle fotografiích to asi někomu jasné není,ale je to akt, takže nemůžu ukázat vše - s tím účelem to bylo foceno.
<reagovat 
 S.z.i. (Občasný) - 15.12.2009 > Agitatio> Koneckonců ani v názvu netvrdíš, že je to muž, to je polehčující okolnost. V tvém prohlášení ještě ty dvě zbylé(ne nepodstatné úrovně) chybí. Přiznávám, že mým úmyslem bylo diskusi trochu odlehčit a doufám, že se tě to příliš nedotklo. Pokud ano, pak se tobě i  velmi milé slečně hluboce omlouvám.
<reagovat 
 Agitatio (Občasný) - 15.12.2009 > balvan> V pohodě, mě se to nedotklo a slečně to neřeknu. Co do těch zbylých úrovní, tak nejsem genetik, abych udělal rozbor onoho genu, abych vyloučil existenci onoho Y. Doktor, taky nejsem, ale o ostatních úrovních jsem se přesvědčil. Klidně odlehčuj dál. Já jsem rád, že se fotka líbí.
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 15.12.2009 > Ruce jsou dámské, to je vidět, ale jinak na té fotce nevidím vůbec nic zajímavého. Možná proto se tak rozbouřila debata o tom, zda je na fotce chlapec nebo dívka. O ničem jiném se mluvit nedá.
Body: 2
<reagovat 
Aine (Občasný) - 15.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 15.12.2009 > O nicem,staci odchytnou čubu a dat ji mezi nohy aparat.A nebo je to chlap?V tom pripade je to dvakrat o nicem.
<reagovat 
 Her Man (Občasný) - 16.12.2009 > Filip B.> To by se ti líbilo "dat ji mezi nohy aparat", viď?
<reagovat 
 S.z.i. (Občasný) - 16.12.2009 > Her Man> Tenhle je náhodou pěknej, za takovej by se ani stydět nemusel . Jo abych nezapomněl, chyběls tady, byla sranda!
<reagovat 
 Her Man (Občasný) - 16.12.2009 > balvan> Tady je sranda furt ;-), pokud něco spešl hoď odkaz. Já teď nějak vůbec nestíhám.
<reagovat 
Vanili (Občasný) - 2.1.2010 > pěkné!
Body: 5
<reagovat 
vosička (Občasný) - 8.5.2010 > :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 4 5 6 (7) 8 9 10 11 12 15 17 18 19 20 22 23 24 25 26 27
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter