Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
P+K z kolekce Praktica
Autor: romim (Občasný) - publikováno 18.12.2009 (19:58:11)
Prosím nehodnotit......není určeno pro Totem, časem to smažu.

Díííík


Poznámky k tomuto příspěvku
sadaf (Občasný) - 18.12.2009 > OK, nehodnotím...ale líbí...
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 19.12.2009 > i mě se líbí
<reagovat 
Věza (Občasný) - 19.12.2009 > hm hm
<reagovat 
polotopanek (Občasný) - 21.12.2009 > oki v tom pripade se ti omlouvam ;) uzivej..
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 11.3.2010 >

"

++ ...+

 

."


<reagovat 
polotopanek (Občasný) - 18.12.2009 > a prokoho tedaaa   :) kdyz to vkladas sem?..  hee
Body: 4
<reagovat 
 romim (Občasný) - 19.12.2009 > polotopanek> Je to sken klasického negativu, nechce se mi dělat osvětu a některým uživatelům /JARO/vysvětlovat, že na papíru je kresba i ve stínu :(. Toto je pouze mizerná technická napodobenina fotografie. K odstranění šumu, který přidal snimač od kanonu nehodlám použít žádný program jako je třeba fotoobchod......
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 28.6.2010 > romim> 

Tak fajn, ale ráda bych viděla třeba tvou galerii a nebudu ani potřebovat vysvětlení .

Když to bereš ale tak, jak píšeš, nemohl bys hodnotit tady nikoho, protože by ti například odpověděl úúúplně každý autor stejně jako ty.

Co ty na to ?

Vše v dobrém .


<reagovat 
romim (Občasný) - 30.6.2010 > Jaro, to máš těžký...., třeba příprava na toto foto byla dva roky. Hledání vhodné lokality, další dva roky....Musel jsem sledovat meteo podmínky, tu Ostravu na severu jsem potřeboval vypnout....světelný smog. Nakonec to vylepím na Totem....originál vypadá opravdu jinak... Já jsem rád pokud se mi podaří udělat jedno dobré foto za rok. Co to je dobré foto??? Nevím. Každá moje fotka dostane jedinečný rám. Nepoužívám žádné sklo nebo clipy či jak se tomu říká. Galerie je můj byt, po čase se mi fotka okouká, tak ji vyhodím, nebo si ji někdo odnese. Zásadně nedělám duplikáty nebo kopie. U vás digitalistů je to jednoduché, ctrl c a potom ctrl v.

Jestli je to reakce na to co jsem psal....., chtěl jsem ti jen říct, neplýtvej talentem, máš na víc, možná se jen neumíš najít. Život je krátký... Nejlepší dílka se mi podařily když jsem vězel ve sračkách, cítím, že se mi zase něco podaří.
Věčně nespokojený RoMi.
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 22.1.2018 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter