Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 22.6.
Pavla
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kapitán svou skříň nikdy neopouští
Autor: blondýn (Občasný) - publikováno 20.12.2009 (14:41:03)


A.x.e.l (Občasný) - 24.12.2009 > tak jsem se přišla taky podívat .-)

celkově bych toto dílko nijak nezatracovala, sice tak trochu souhlasím s těmi klišé, přestože je obtížné se jich vyvarovat, na druhou stranu není od věci podotknout, že pokud je to psáno zajímavě, čtivě, spousta těch klišátek se vytratí. prostě ubrat, ale nepřehánět. to spíš se člověk dělá zajímavým, když netradičně přirovnává a používá nezvyklých metafor, než když napíše krátký klišátkový text. takže souhlasím i nesouhlasím (v něčem) třeba pomyšlení na ,,tatínka a maminku"....to nevěřím, že by si na ně náctiletý vzpomněl...

jinak se mi líbilo ,,V duchu se zběsile chechtáš, ale navenek se ti jen nepatrně rozestoupí koutky úst."
dává to dost silný pocit soucítění s hlavním hrdinou, i když v mém vkusu by to chtělo ještě nějak víc rozepsat, hlavně ty pocity, a děj klidně zatlačit úplně na minimum a nechat ho tam...prostě aby zbylo jen to nelogické, potlačené....

pak už snad jen vytknout ,nesplývavost' vět, ale to může být otázkou vkusu. chtěla bych se nechat tím textem absolutně pohltit, dostat se do něho. ale to poněkud nejde, jelikož je tam spousta vět a spousta teček. něco tomu jakoby brání se tam dostat, do něho, dovnitř a cítit s ním. tak pokud tohle mělo být záměrem, tak by chtělo změnit styl psaní - ostatně hmotné není důležité.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli A.x.e.l
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter